Ik kan het veel beter.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
volwassenheid mag je vergeten als moeders het beter kan
Om mij eerder uit huis te hebben?quote:
Nee, het was een oppervlakkig, klein, doch vies drolletje.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef CherryLips het volgende:
En dan hopen dat de kattenkak niet helemaal in de matras zit
Zie je!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om mij eerder uit huis te hebben?
Of een ander motief, ik zou even hier kijken als ik jou was:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Of een ander motief, ik zou even hier kijken als ik jou was:
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
De rode kat met de kandelaar in de bibliotheekquote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]Maar we hebben 3 katten...who did it?
We hebben een rode kat ja...en kandelaars! Maar geen bieb...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
De rode kat met de kandelaar in de bibliotheek
Hmmm, verdacht, heel verdacht.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben een rode kat ja...en kandelaars! Maar geen bieb...
Tuurlijk wel, daar staat je laptopquote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben een rode kat ja...en kandelaars! Maar geen bieb...
Aha! Ja en ik heb ook een stapel boeken etc. Daar in de ruimte waar mijn bed is!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar staat je laptop.
Als crash test dummy?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, zagen jullie dat ik gevraagd ben om bij Audi te werken
Ik zag niet dat je gevraagd was.. wel dat je CV er lagquote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Jaquote:
Heyquote:
Nice! Als wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Ze vonden het niet vreemd dat je zelf nog geen auto reed?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Vind het vooral grappig hoe dergelijke discussies altijd op blijven komen (destijds tig keer gehad over Singles).. en Re nog altijd zoiets heeft van "het moet gaan werken door zelfregulatie"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |