Taking into account.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Rekening houdend met bla bla blabla... Hoe de hel schrijf je dat in correct Engels?
Accounting blablablablabla?
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik lig nog in mijn nest, dus dan ga ik geen uitgebreide check doen. Maar "we" is echt heel fout en dat valt nog wel te typen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef Joysa het volgende:
En waar Joysa even voor Skjoe naar het postkantoor gaat
Mongolenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Faalwijven.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Dus nu heb je een groene dop?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
En wat is zwaartekracht kut trouwens
Mijn neus was dus echt helemaal blauw geworden.. en nu issie groen/geligMaar dat zakt dus naar beneden waardoor het alleen maar meer opvalt
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik begin lichte haatgevoelens te ontwikkelen
Nee, bij Psycholinguisticsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerken
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat wilde ik wel kiezen volgend jaar though
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...
Ook bij Practicum Interview en Enquęte wat je komend semester krijgt
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?
true truequote:Op maandag 9 januari 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig![]()
Je hebt zoveel van die achterlijke wijvenbah
Die hait niet eens halen, daar wil je toch niet mee samenwerken emoslinger.gif
nieuwe layout??quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Ik moet wel enorm wennen aan de nieuwen mobielen lay out!
How come chick?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Oh hai chicks, daar ben ik weer. En ik voel me verrot
Ik ben ook geen fan...quote:
Nieuwen mobiel!quote:
Niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dunno, maar het komt verrekte slecht uit want vanavond is de nieuwjaarsborrel.
Over de titel swypen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet.
Ik kantel m'n telefoon, zodat mijn beeld breder is dan dat het lang is, maar sosm is dat nog niet genoeg met die TT's hier en dan wacht ik maar totdat ik thuis ben.
En hai!
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.
Het kan zeker weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.
Datquote:
Ik heb het wel soms per ongeluk gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DatDat heb ik echt nooit geweten!! En ik heb mijn mobiel al ruim een jaar
dubbel klikken op tt in je active topicsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.
Ja joh, vrijdagochtend 99,5 en vanmorgen 98,2, mag niet klagenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
MAAR ik ben vandaag wel weer goed op weg met lijnenAfgelopen weekend met twee feestjes ging wat minder soepel. Vanmiddag nog ff fietsen in het park en boodschappen doen en ik mag weer trots zijn op mezelf.
Jou gaat het ook goed af, SQ? Toch? En Lindy?
studiegenoot van mij heeft dat ook altijd... en dan velroze lipstick.. altijdquote:Op maandag 9 januari 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
een meisje wat bij onze Jumbo werkt blendt ook haar oogschaduw niet, die heeft altijd zo.n kaarsrechte lijn tussen donkerbruine oogschaduw en d'r huid. Ik moet me echt inhouden soms on d'r niks van te zeggen![]()
zouden ze het getatoeeerd hebben?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
studiegenoot van mij heeft dat ook altijd... en dan velroze lipstick.. altijd
helaas, ik geloof dat ik haar op excursie 1 dag zonder gezien hebquote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zouden ze het getatoeeerd hebben?
Netjes!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, vrijdagochtend 99,5 en vanmorgen 98,2, mag niet klagen
als je niet echt overgewicht hebt gaat het ook stukken langzamer. Maar het zal geen kilo's schelen toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik schommel heel erg veel te afgelopen tijd. Dus ik ga maar eens wat minder vaak wegen, misschien dat ik dan gemotiveerd blijf.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Oh we hebben het over gewicht?
Patje zijn nieuwe weegschaal is niet lief voor mij.
Die is digitaal en ik heb een ouderwetsche met zoeen wijzertje en de digitale liegt zeg ik je!!
Goed in de zin van nog steeds niets gerookt. Lastig in de zin van, moeilijk zo op mijn werkquote:
Ik wil gewoon niet falenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het is ook moeilijk! Maar wat onwijs goed dat je het volhoudt!!!
Ja, ik weet het. Ik schommel nu tussen 72 en 73. Erg irritant, want er moet nog 5 kilo af.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet echt overgewicht hebt gaat het ook stukken langzamer. Maar het zal geen kilo's schelen toch?
helpen die pleisters nou? of is het enkel een soort mindfuck?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet falen
Maar ik wil echt zoooooooo graag roken, niet normaal meer. Pleisters zijn ook op en dus ben ik pleisterloos. heb wel zuigmintjes maar die smaken raar
Ik denk wel dat ze helpen....maar zoals in de gebruiksaanwijzing staat zou ik ze 8 weken lang moeten gebruiken (afbouwend enzo) ja daaaag...dat doe ik dus niet. Dat komt echt op me over als uitbuiterij....ik probeer het ff zonder pleisters, gaat het echt niet koop ik een pakje wat lichtere.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helpen die pleisters nou? of is het enkel een soort mindfuck?
zijn er niet ook kauwgoms met dat spul? of is dat nog meer onzin? (ik heb geen idee, als niet roker)quote:Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze helpen....maar zoals in de gebruiksaanwijzing staat zou ik ze 8 weken lang moeten gebruiken (afbouwend enzo) ja daaaag...dat doe ik dus niet. Dat komt echt op me over als uitbuiterij....ik probeer het ff zonder pleisters, gaat het echt niet koop ik een pakje wat lichtere.
Kauwgum>kunstgebit>NoGoquote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
zijn er niet ook kauwgoms met dat spul? of is dat nog meer onzin? (ik heb geen idee, als niet roker)
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb hongerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
MAAR ik ben vandaag wel weer goed op weg met lijnenAfgelopen weekend met twee feestjes ging wat minder soepel. Vanmiddag nog ff fietsen in het park en boodschappen doen en ik mag weer trots zijn op mezelf.
Jou gaat het ook goed af, SQ? Toch? En Lindy?
was het zo erg?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb honger
(begingewicht moest ik alleen een beetje van huilen....)
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het zo erg?
en je hebt toch al wel iets gegeten vandaag?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb honger
(begingewicht moest ik alleen een beetje van huilen....)
dat vetpercentage gedoe is echt zulke dikke bullcrapquote:Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Joysa het volgende:
wij hebben zo'n bmi, vetpercentage weegschaal ding.
Ik blijf er fijn vanaf
Ik heb er ook eentje met alleen gewichtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vetpercentage gedoe is echt zulke dikke bullcrap
Tien kilo afvallen door heftig te fitnessen en dan een hoger vetpercentage hebben dan ervoor, of op maandag 25% en op woensdag 30%....
Daarom heb ik een weegschaal die alleen gewicht afleest.... ze worden steeds schaarser, maar ik moet al die onzin niet
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vetpercentage gedoe is echt zulke dikke bullcrap
Tien kilo afvallen door heftig te fitnessen en dan een hoger vetpercentage hebben dan ervoor, of op maandag 25% en op woensdag 30%....
Daarom heb ik een weegschaal die alleen gewicht afleest.... ze worden steeds schaarser, maar ik moet al die onzin niet
Ik zal ook eens gaan rekenen.. I'm scaredquote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
BMI is nu 35, dat reken ik zo uit met mijn calculateur
maakt niet uit, een weegschaal KAN simpelweg geen betrouwbaar vetpercentage metenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nikie, die van jullie is toch zo'n vet dure? Niet een goedkope met dat als extra functies voor de grap?
Och, gewicht weet je toch alquote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal ook eens gaan rekenen.. I'm scared
Mijnens ookquote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
BMI is nu 35, dat reken ik zo uit met mijn calculateur
Ja.. en dat klopt ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nikie, die van jullie is toch zo'n vet dure? Niet een goedkope met dat als extra functies voor de grap?
Wat wel dan? Het is niet alleen die weegschaal die dat doet je, je moet ook iets vastpakken dacht ikquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maakt niet uit, een weegschaal KAN simpelweg geen betrouwbaar vetpercentage meten
met zo'n ding:quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat wel dan? Het is niet alleen die weegschaal die dat doet je, je moet ook iets vastpakken dacht ik
Dat is prima hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en als ik geen zin heb om elke keer die kcal in te voeren...
Dit is toch gewoon normaal he?
- Ontbijt: 2 bammen met beleg
- Tussendoor: Fruit
- Lunch: 3 bammen met beleg
- Tussendoor sultana (sla me niet, ik vind ze lekker, voor 99 kcal)
- Lichte avondmaaltijd
- Fruitje en nog iets van yoghurt ofzo
Of kom ik dan op te veel uit? Ik weet het niet meer, wat normaal is geloof ik
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is prima hoorIpv sultana kan je ook ontbijtkoek nemen ofzo. En let je er wel ook op dat je genoeg calcium binnen krijgt, dus melk enzo?
Goedzo, want melk vult altijd dus als je dat bij je ontbijt en lunch drinkt scheelt ook weer zegmaarquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, bij ontbijt altijd een mok melk
En verder tussendoor water, of thee, of cola light.
Nee, bah, gewone cola vind ik niet lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 13:45 schreef Joysa het volgende:
Wat drink je Lin?
Als je er alleen maar cola bij drinkt wordt het niks he
Dat is nog niet goedquote:Op maandag 9 januari 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, bah, gewone cola vind ik niet lekker
Ik drink alleen light.
Weet ik, maar ik ga niet dood van een beetje aspartaam. En alleen water en thee drinken? No thanxquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nog niet goed
Zit weer andere zooi in
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk, zo'n verjaardag. Alle losse zut uit de huiskamer staat nu bij mij.
En omdat de gootsteen lek was, staat ook alles uit het gootsteenkastje bij mij. Straks maar even mekkeren of dat niet eens terug kan.(Of weg. Er staat potdorie een fles Jif tussen.
![]()
)
Lijkt me zeer verantwoord!~quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en als ik geen zin heb om elke keer die kcal in te voeren...
Dit is toch gewoon normaal he?
- Ontbijt: 2 bammen met beleg
- Tussendoor: Fruit
- Lunch: 3 bammen met beleg
- Tussendoor sultana (sla me niet, ik vind ze lekker, voor 99 kcal)
- Lichte avondmaaltijd
- Fruitje en nog iets van yoghurt ofzo
Of kom ik dan op te veel uit? Ik weet het niet meer, wat normaal is geloof ik
da's maar net wat je jezelf aanwent, je lichaam heeft maar 75-100 gram nodig per dagquote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef Joysa het volgende:
100 gram vleesIk overleef dat niet
Gisteren hebben we met zn 3en 1115gr vlees op
En een oude fles dreft (die groene flessen, jeweetz) en tig flessen handzeep. Krat vol.quote:
Oeh, netjens!! Ik zal dan op iets meer kcal uitkomen, maar dan vind ik het wel gescheten zoquote:Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me zeer verantwoord!~
Ik eet ongeveer dit, gemiddeld:
Ontbijt = Magere yoghurt met muesli
Tussendoor: Fruit (appel of een paar mandarijnen)
Lunch: 3 boterhammen met hartig beleg
Tussendoor 1: Fruit
Tussendoor 2: Knabbelgroenten
Avondeten: ca. 100 gram vlees, 100-150 gram aardappelen/rijst/pasta, 200-300 gram groente
Ik drink alleen koffie en water overigens. Met bovenstaand programma kom ik tussen de 1300-1400 kcal per dag
hmm.. zo een ben ik dusquote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar net wat je jezelf aanwent, je lichaam heeft maar 75-100 gram nodig per dag
Ik at al nooit zoveel vlees, maar let er nu wel extra op. Het verbaast me hoeveel mensen er zijn die bekant een pond vlees naar binnen mikken op een dag
Gewenning.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's maar net wat je jezelf aanwent, je lichaam heeft maar 75-100 gram nodig per dag
Ik at al nooit zoveel vlees, maar let er nu wel extra op. Het verbaast me hoeveel mensen er zijn die bekant een pond vlees naar binnen mikken op een dag
Jij kan er niks aan doen dat je een hoarder bent, je hebt het geërfd!!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een oude fles dreft (die groene flessen, jeweetz) en tig flessen handzeep. Krat vol.(Al is dat dan wel weer passend, ouwe meuk in een ouwe krat.)
Zeker weten dat ik het geërfd hebt, hadden we het zaterdag over. M'n oom is nog vele malen erger dan ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij kan er niks aan doen dat je een hoarder bent, je hebt het geërfd!!
Mwah, niet dagelijks een pond, maar 2 ons is toch wel normaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
een pond vleesch en je dan verwonderen dat je aankomt
Bwhehehehehhehe! Nice!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik het geërfd hebt, hadden we het zaterdag over. M'n oom is nog vele malen erger dan ik.(En die heeft het weer van m'n grootvader)
En niet kunnen beginnen met opruimen heb ik van de andere kant, de zolder staat hier vol ouwe meuk.(Al schuift vaders altijd de schuld op m'n zus en mij, terwijl bijna alles van hem is.
)
Magere rookworstquote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is mager vlees en is ook nog eens goed te eten bij zuurkoolstamp?
Gehaktbal? Hamburger?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik stamp er altijd pittig rundergehakt doorheenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat wil ik ook kunnen.. een klein stukje van iets. Ik kan dat nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen saaie dingen dus
Eet wel een klein stukje rookworst
Ze hebben bij de AH gewoon gehakt verpakkingen met 100 gram heurquote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Plus dat ik geen moeite ga doen om een gehaktbal voor mezelf te maken, ik maak minstens een kilo gehakt of niks
Hier vanaf 300 dacht ik, nog nooit van 100 gram gezienquote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ze hebben bij de AH gewoon gehakt verpakkingen met 100 gram heur
Tuurlijk wel, alleen mindere matequote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier vanaf 300 dacht ik, nog nooit van 100 gram gezien
Maar dan kan ik niet doseren met wat ik er allemaal doorheen doe normaal.
Very ghetto!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
Een neger zegt tegen mij 'ping je zo' .
Hoe ghetto ben ik?
Dan kan ik alles weggooien, want ik gooi er ei, tomatenpuree, knoflook en ui doorgeen dus voor 1 bal vind ik dat een beetje zondequote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen mindere mate
dan maak je zes ballen en vries je ze in. Opgelost slotje.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ik alles weggooien, want ik gooi er ei, tomatenpuree, knoflook en ui doorgeen dus voor 1 bal vind ik dat een beetje zonde
goeden tip +1quote:Op maandag 9 januari 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan maak je zes ballen en vries je ze in. Opgelost slotje.
Een impressie:quote:Op maandag 9 januari 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehhehe! Nice!
*mental inmage van jullie zolder heeft*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U begrijpt dat we hem nooit serieus namen als ons gezegd werd dat we moesten opruimen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Invriezen?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ik alles weggooien, want ik gooi er ei, tomatenpuree, knoflook en ui doorgeen dus voor 1 bal vind ik dat een beetje zonde
Ieh die vind ik echt niet te vretenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Diconnected het volgende:
Oh en dames: magere kwark van Optimel is ook lekker als tussendoortje, heeft ook geen vet enzo
Het is wel avontuurlijk als je iets moet hebben. Klimmen.quote:
Alles van Optimel:quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Diconnected het volgende:
Oh en dames: magere kwark van Optimel is ook lekker als tussendoortje, heeft ook geen vet enzo
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of ik vreet gewoon rookworst want alles uit de vriezer is ook niet te kanen.
Klaarrrr
ik vind het gewoon echt niet lekkerquote:
Ja ach ieder zo zijn ding tochquote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het gewoon echt niet lekkeren ik ben echt niet zo'n voedselhuilie. Het zal sonja's schuld wel zijn
Dat, deed ik ook altijd met de glazenwassers.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou gewoon de gordijnen dicht doen hoor
Das net kartonquote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan me serieus niet herinneren dat die zolder ooit compleet opgeruimd was.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!
Goeden foto's van de zolder ook
Bwhehehe! Dan was ons huis toch altijd wel aardig aan kantquote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren dat die zolder ooit compleet opgeruimd was.
De rest valt ook ontzettend mee hoor, de zolder is alleen enorm uit de hand gelopen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe! Dan was ons huis toch altijd wel aardig aan kant
Alleen de salontafel was altijd een bende!
Maar daar gooide ook iedereen z'n zooi op
Dat red ik best als ik een beetje mijn best doe. Ben echt een vleeseterquote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker is dat! Ik zou uit protest met mijn jas aan gaan zitten....quote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi!![]()
Het is hier koud! Ze hebben besloten dat ze deze week de ventilatie en verwarming van onderhoud gaan voorzien, dus hebben we tot donderdag geen verwarming, brrr! En ze waren het vergeten te melden dus we waren er niet echt op voorbereid qua kleding haha.
Oooo vandaag salarisquote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Diconnected het volgende:
Laatste salaris gehad, toch ff 280 euro's*helft op spaarrekening gooit*
Wij eten altijd vlees gewoon per stuks, dus 1 hamburger of 1 kipfilet. Als die rond de 100 g liggen is het prima, maar ik ga ze niet afwegenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn zeg zo zonder waarschuwingquote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi!![]()
Het is hier koud! Ze hebben besloten dat ze deze week de ventilatie en verwarming van onderhoud gaan voorzien, dus hebben we tot donderdag geen verwarming, brrr! En ze waren het vergeten te melden dus we waren er niet echt op voorbereid qua kleding haha.
Er zijn er inderdaad wel bij die dat doen ja... Blijkbaar is de mail op 16 december al uitgestuurd naar de verantwoordelijken van bepaalde labs/afdelingen, maar die is het dus vergeten door te sturen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker is dat! Ik zou uit protest met mijn jas aan gaan zitten....
Nee niet echt haha. En het is hier in het gebouw altijd al chronisch koud als de verwarming wčl werkt. In de zomer als de kraaien gebraaien van het dak vallen, zit ik hier binnen met een vestje aan.. Morgen dus maar een fleece vest meequote:
nee ik weeg het ook niet af, want ik zie op de verpakking wat het weegtquote:Op maandag 9 januari 2012 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij eten altijd vlees gewoon per stuks, dus 1 hamburger of 1 kipfilet. Als die rond de 100 g liggen is het prima, maar ik ga ze niet afwegen. Alleen als we dingen als pastasaus maken dan gaat er wel een pond vlees door de saus, maar daar gaan dan ook wel 4 porties uit. Aleen is mijn
nogal een carnivoor, dus die zal altijd proberen om de hoeveelheid vlees nog ff naar boven af te ronden haha.
Meestal doen wij dat ook met kipfilets. Maar dan altijd wel 2 kipfilets in blokjes voor Knorr Wereldgerechten waar kip in moet of zo (anders krijg ik vanquote:Op maandag 9 januari 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik weeg het ook niet af, want ik zie op de verpakking wat het weegt
Een hele kipfilet is me te veel, daar eten we met zijn tweeen van. Al geef ik toe dat ik nooit hele kipfilets bak, ik snij ze altijd in blokkies en mik ze ergens doorheen
net gegeten?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb voor de verandering eens geen trek.
Ik moet het nog wel rekken tot aan een uur of 7/half 8 want dan eten we pas. Sla met krieltjesquote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog een handje wortels en een appelgelukkig zit de dag er bijna op!
ja, eerder dan 7 uur zal het bij ons ook niet worden gok ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet het nog wel rekken tot aan een uur of 7/half 8 want dan eten we pas. Sla met krieltjes!
Nope, lunch was het laatste.quote:
Hmm das minder ja! Hier hebben we nog steeds een pot pepernoten staan... En dat gaat goed zolang hij uit het zicht staatquote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, eerder dan 7 uur zal het bij ons ook niet worden gok ik.
Even denken, ik ga voor tartaartje metttt aardappelrozetjes en eh. Broccoli of spinazie
En kak, mijn collega loopt net langs met een punt ananasvlaai
je mot 'm ook goed bedekken met peper en zout, en niet te lang bakkenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm das minder ja! Hier hebben we nog steeds een pot pepernoten staan... En dat gaat goed zolang hij uit het zicht staat.
Tartaar hou ik niet zo van eigenlijk, ik vind het zo smakeloos...
Nope, normale lunchtijd. Half een ofzo.quote:
Dit dusquote:Op maandag 9 januari 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Afvallen is eigenlijk een heel simpel principe, het is alleen zo matig als je zo veel van eten houdt
Ik van de cola. Drink soms wel meer dan een liter per dag.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet sowieso afkicken van suiker.
ja, het helpt echt enorm als je partner mee doet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit dusen als je het alleen moet doen is het ook zo moeilijk de motivatie vast te houden
Hier op het werk ben ik 1 van de slanksten minst dikke en niemand doet hier aan de lijnquote:Op maandag 9 januari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het helpt echt enorm als je partner mee doet hoor!
Bij Patje nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het helpt echt enorm als je partner mee doet hoor!
Serieus?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik van de cola. Drink soms wel meer dan een liter per dag.
nee, dan doet ie dus niet meequote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij Patje niet
Die denkt alleen maar "Hey MOAR for me!!"
Tot ik demonstratief de zak snoep afpak
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
maar bb deed ook nooit zo goed mee hoor... Ging ik retegezond koken, en dan ging hij na het eten nog ff een bonbonbloc halen bij de super en die voor mijn neus opkanenonder het motto "ik heb nog trek"
Gelukkig gaat dat nu wčl goed
Hihi, hier nog 1! Alleen eet hij dan een zak ribber naturel chips. Dat doet me gelukkig niet zoveel, dus dat is dan niet meteen een killer voor mijn motivatie. Wat wel heel vervelend is, is dat hij met ogenschijnlijk weinig moeite kilo's kwijt is, en ik in die periode blij moet zijn met 1 kilo, als ik dan wel nog gesport heb erbijquote:
Ik zou stoppen met roken, hij afvallen...quote:
Bwohh ben ik even blij dat ik geen chocolade vreetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in 1 zo'n verpakking bonbonbloc zit....
1090 kcal!![]()
![]()
Nog steeds niet lekker... Ze nemen gewoon niet zoveel smaak over van de kruiden heb ik het idee. Mijn ma deed dan meestal de tartaartjes in een schaal, kruiden, uitje en een ei erbij en dan ballen van draaien. Omnomnom!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mot 'm ook goed bedekken met peper en zout, en niet te lang bakken
Ik zie patje altijd voor me als een gespierde afgetrainde brandweermanquote:Op maandag 9 januari 2012 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met roken, hij afvallen...
Eigenlijk moet ik gewoon gaan dreigen met sigaretten
Ik denk dat ik die calorieteller app eens ga installeren en dan elke keer uitrekenen wat ie op aan het kanen isquote:Op maandag 9 januari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in 1 zo'n verpakking bonbonbloc zit....
1090 kcal!![]()
![]()
Als hij wil afvallen werkt "Hey MOAR for me!!" niet echt nee..quote:Op maandag 9 januari 2012 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met roken, hij afvallen...
Eigenlijk moet ik gewoon gaan dreigen met sigaretten
oh, gelukkig gaat dat hier ook andersomquote:Op maandag 9 januari 2012 16:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, hier nog 1! Alleen eet hij dan een zak ribber naturel chips. Dat doet me gelukkig niet zoveel, dus dat is dan niet meteen een killer voor mijn motivatie. Wat wel heel vervelend is, is dat hij met ogenschijnlijk weinig moeite kilo's kwijt is, en ik in die periode blij moet zijn met 1 kilo, als ik dan wel nog gesport heb erbij
Hij is ook lekker, en best gespierd, maar heeft een buikje... hihi.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zie patje altijd voor me als een gespierde afgetrainde brandweerman
Kroket valt nog te overzien. Een kaascroissant is veel slechterquote:Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwohh ben ik even blij dat ik geen chocolade vreet![]()
Maar het aantal calorieen in een pizza of een kroket is ook niet mis helaas
ik heb in een week al drie vlaaipunten afgeslagenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die calorieteller app eens ga installeren en dan elke keer uitrekenen wat ie op aan het kanen is
Gisteren werd ie zelfs giftig toen ik wat over die bananensoes op zijn werk zei. (die hij had gepost op FB)
Ohja!! Dan is iemand jarig en die heeft gebak bij en dan moet ik zeker zeggen Nee dankje!?
(in het kader 'dat is onbeleefd') Yea rite
Euh..ja?? dat is heul niet erg hoor!
Knap!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb in een week al drie vlaaipunten afgeslagen
14.gifquote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is ook lekker, en best gespierd, maar heeft een buikje... hihi.
Er hoeft niet eens veel af
Hij heeft vooral een lekkere mountainbike kont en dito benen![]()
Zeg nou niehiettquote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kroket valt nog te overzien. Een kaascroissant is veel slechter
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom willen mensen toch altijd dat je eet?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Er was wel iemand die toch weer zei: ach, een stuk vlaai kun je toch best pakken? Da's allemaal fruit!
Hihi, dan neem ik voortaan vlaai mee ipv appels! En eet ik pizza ipv standaard groente! Alleen hou ik helemaal niet van pizzaquote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Er was wel iemand die toch weer zei: ach, een stuk vlaai kun je toch best pakken? Da's allemaal fruit!
zodat ze zichzelf minder schuldig voelen omdat ze het wel etenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom willen toch altijd dat je eet?Ik zeik nooit door.
Vaag is dat he?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is 'beleefd'. Doen zij al die moeite om het mee te nemen en dan eet je het niet eens op..quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom willen mensen toch altijd dat je eet?Ik zeik nooit door.
Fruit en groente, goed bezuuuug!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, dan neem ik voortaan vlaai mee ipv appels! En eet ik pizza ipv standaard groente! Alleen hou ik helemaal niet van pizza.
En dat terwijl er altijd wel een kantoorvreetzak is.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is 'beleefd'. Doen zij al die moeite om het mee te nemen en dan eet je het niet eens op..
Ik vind het helemaal niet lief als mensen dingen meenemen waar ik moddervet van word en dan eisen dat ik het eetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is 'beleefd'. Doen zij al die moeite om het mee te nemen en dan eet je het niet eens op..
ook de "ach kom op, eentje kan best!" enablers nog niet gehad?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vaag is dat he?
Er is nou niemand die tegen mij zegt "het is maar nicotine"
En de mensen die je vragen hoeveel je er stiekum al gerookt hebt. En je dan niet geloven als je zegt dat je echt gestopt bent, dus geenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook de "ach kom op, eentje kan best!" enablers nog niet gehad?
Want die ga je nog tegenkomen, de vraag is wanneer
Die van "doe nou eens gezellig, eentje bij je biertje kan best"?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook de "ach kom op, eentje kan best!" enablers nog niet gehad?
Want die ga je nog tegenkomen, de vraag is wanneer
dit is precies de reden dat ik nooit meer trakteer.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, want dan hoeven ze niet alleen buiten in de kou te staanquote:Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van "doe nou eens gezellig, eentje bij je biertje kan best"?
Dat zou ik tegen ze zeggen voortaan haha. 'Ja maar je wéét toch dat ik aan het lijnen ben, dan is het toch niet lief om te tracteren?'quote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lief als mensen dingen meenemen waar ik moddervet van word en dan eisen dat ik het eet
Dat gezeik hoor ik zelfs. Of, ook leuk, "wanneer begin jij nou eens?"quote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dan hoeven ze niet alleen buiten in de kou te staan
Ik heb ook een tijdje geen alcohol gedronken. Maar dan krijg je ook echt vaak de vraag of je er toch niet eentje neemt. En waarom dan niet. En eentje kan toch best. Vermoeiend..quote:Op maandag 9 januari 2012 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van "doe nou eens gezellig, eentje bij je biertje kan best"?
"Ah joh, ééntje maar!!!"quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen alcohol gedronken. Maar dan krijg je ook echt vaak de vraag of je er toch niet eentje neemt. En waarom dan niet. En eentje kan toch best. Vermoeiend..
Dat buiten in de kou was voor mij wel een deel van de motivatie om te stoppen tbh...quote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dan hoeven ze niet alleen buiten in de kou te staan
Sadnessquote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gezeik hoor ik zelfs. Of, ook leuk, "wanneer begin jij nou eens?"
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vaag is dat he?
Er is nou niemand die tegen mij zegt "het is maar nicotine"
en als je voet bij stuk houdt gaan ze je feliciteren met je zwangerschapquote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen alcohol gedronken. Maar dan krijg je ook echt vaak de vraag of je er toch niet eentje neemt. En waarom dan niet. En eentje kan toch best. Vermoeiend..
Ik lollerdequote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je voet bij stuk houdt gaan ze je feliciteren met je zwangerschap
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je voet bij stuk houdt gaan ze je feliciteren met je zwangerschapAlsof dat de enige denkbare motivatie kan zijn om geen alcohol te drinken
Wel snel verdiend tho!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]heeft een collega die zei op de nieuwjaarsborrel dat ie ging stoppen met roken per direct. Staat ie nog geen tien minuten later buiten te roken
Dus mijn vriend hem natuurlijk pesten dat hij het wel zwak vond. Dat vond die collega ook wel en zei: 'Oke, als je me nog betrapt op roken krijg je 100¤ van me.' Om enablers te verhinderen zei mijn vriend: 'Als iemand van jullie hem betrapt zonder hem te hebben aangemoedigd en je roept me, krijg je de helft.' Afijn, iedereen deed mee. Komt mijn vriend een half uur later weer naar buiten, staat ie gewoon doodleuk weer met een peuk in zijn handen en gaat ie een beetje schaapachtig lachen.
Zeg dan niet dat je stopt als je niet wilt stoppen.
Nee, want niet afkomen natuurlijkquote:
Haha!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je voet bij stuk houdt gaan ze je feliciteren met je zwangerschapAlsof dat de enige denkbare motivatie kan zijn om geen alcohol te drinken
Da's dan wel weer flauw.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, want niet afkomen natuurlijk
oh, meer dan eensquote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha!![]()
Met mijn huidige gewicht zou dat nog best kunnen.. Ben niet superdik of zo, maar het concentreert zich wel een beetje rond mijn buik. Heb een paar maanden terug die vraag wel gehad, of ik zwanger was... Dat voelt toch best zwaar klote hoor.
Ooeeeh, dat is klote!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, meer dan eens
Loop je in de stad, gilt er ieneens zo'n klein jongetje tegen zijn zwangere moeder: KIJK MAMA, DIE MEVROUW HEEFT OOK EEN BABY IN DE BUIK!!!!! wijzend naar mij
Ouch.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, meer dan eens
Loop je in de stad, gilt er ieneens zo'n klein jongetje tegen zijn zwangere moeder: KIJK MAMA, DIE MEVROUW HEEFT OOK EEN BABY IN DE BUIK!!!!! wijzend naar mij
ja en nee, aan de andere kant is het ook wel weer lollerquote:
Mwah, de welgemeende felicitaties met de kleine krijgen lijkt me niet heel prettig.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en nee, aan de andere kant is het ook wel weer loller
Ik heb echt een hekel aan dikkerds die zo moeilijk doen over het onderwerp. Flikker op, je bent te dik, iedereen ziet dat, jijzelf ook, dus waarom zou je het ontkennen
Nee, niet echt.. Is wel een motivatie om er snel wat aan te doen, though!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de welgemeende felicitaties met de kleine krijgen lijkt me niet heel prettig.
Nee okee, maar als je een dikke buik hebt is het an sich niet heel gek dat mensen dat denken toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de welgemeende felicitaties met de kleine krijgen lijkt me niet heel prettig.
Het is idd een helen goeden reality-checkquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Is wel een motivatie om er snel wat aan te doen, though!
Neuh, dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee okee, maar als je een dikke buik hebt is het an sich niet heel gek dat mensen dat denken toch?
f dan toch zwanger zijn en het ontkennen en dan ineens zo SUPPLIES! een baby werpenquote:
Ja, nee, doe toch maar niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
f dan toch zwanger zijn en het ontkennen en dan ineens zo SUPPLIES! een baby werpen![]()
![]()
Nein danke.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
f dan toch zwanger zijn en het ontkennen en dan ineens zo SUPPLIES! een baby werpen![]()
![]()
Why?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nein danke.
Fuuuu, waarom is de muis die ik wil draadloos? Ik heb de schurft aan draadloos.
Batterijen gaan leeg. En ik heb er niets aan, want het ding ligt altijd op dezelfde plek.quote:
Draadloos is ook stom!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Batterijen gaan leeg. En ik heb er niets aan, want het ding ligt altijd op dezelfde plek.
Allebei?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Auchhhh blijven haken met pinknagels.. Helemaal afgescheurd. BLOED !!!! Ik ga dood
Ouch!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Auchhhh blijven haken met pinknagels.. Helemaal afgescheurd. BLOED !!!! Ik ga dood
Ah neequote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Auchhhh blijven haken met pinknagel.. Helemaal afgescheurd. BLOED !!!! Ik ga dood
Aaw, bah!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Auchhhh blijven haken met pinknagel.. Helemaal afgescheurd. BLOED !!!! Ik ga dood
En dan straks spijt natuurlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb geen vijl mee.... Gevolg: Nu zit ik op die pinknagel te bijten; want afgerafelde randjes zijn irritant
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ninja edit was niet ninja
Nee 1... Stomme nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |