Taking into account.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Rekening houdend met bla bla blabla... Hoe de hel schrijf je dat in correct Engels?
Accounting blablablablabla?
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik lig nog in mijn nest, dus dan ga ik geen uitgebreide check doen. Maar "we" is echt heel fout en dat valt nog wel te typen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef Joysa het volgende:
En waar Joysa even voor Skjoe naar het postkantoor gaat
Mongolenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Faalwijven.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Dus nu heb je een groene dop?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
En wat is zwaartekracht kut trouwens
Mijn neus was dus echt helemaal blauw geworden.. en nu issie groen/geligMaar dat zakt dus naar beneden waardoor het alleen maar meer opvalt
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik begin lichte haatgevoelens te ontwikkelen
Nee, bij Psycholinguisticsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerken
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat wilde ik wel kiezen volgend jaar though
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...
Ook bij Practicum Interview en Enquęte wat je komend semester krijgt
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?
true truequote:Op maandag 9 januari 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig![]()
Je hebt zoveel van die achterlijke wijvenbah
Die hait niet eens halen, daar wil je toch niet mee samenwerken emoslinger.gif
nieuwe layout??quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Ik moet wel enorm wennen aan de nieuwen mobielen lay out!
How come chick?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Oh hai chicks, daar ben ik weer. En ik voel me verrot
Ik ben ook geen fan...quote:
Nieuwen mobiel!quote:
Niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dunno, maar het komt verrekte slecht uit want vanavond is de nieuwjaarsborrel.
Over de titel swypen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet.
Ik kantel m'n telefoon, zodat mijn beeld breder is dan dat het lang is, maar sosm is dat nog niet genoeg met die TT's hier en dan wacht ik maar totdat ik thuis ben.
En hai!
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.
Het kan zeker weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.
Datquote:
Ik heb het wel soms per ongeluk gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DatDat heb ik echt nooit geweten!! En ik heb mijn mobiel al ruim een jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |