Taking into account.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Rekening houdend met bla bla blabla... Hoe de hel schrijf je dat in correct Engels?
Accounting blablablablabla?
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik lig nog in mijn nest, dus dan ga ik geen uitgebreide check doen. Maar "we" is echt heel fout en dat valt nog wel te typen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef Joysa het volgende:
En waar Joysa even voor Skjoe naar het postkantoor gaat
Mongolenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Faalwijven.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alle 'we's ' zijn er uit gesloopt
Echt, die wijven kunnen niks...![]()
![]()
'ja, wij doen dan wel het verslag, als jullie de presentatie doen, want wij kunnen heel goed schrijven!!'
UHM. NEEEEEEEEE!!!!!!!
Vriendinneke en ik hebben 2/3 van het verslag gemaakt en kunnen nu nog hun 1/3 deel gaan zitten verbeteren wat ze met z'n 3en (!!) hebben gemaakt..![]()
Dus nu heb je een groene dop?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
En wat is zwaartekracht kut trouwens
Mijn neus was dus echt helemaal blauw geworden.. en nu issie groen/geligMaar dat zakt dus naar beneden waardoor het alleen maar meer opvalt
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerkenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik begin lichte haatgevoelens te ontwikkelen
Nee, bij Psycholinguisticsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar met academisch engels moet je dus samenwerken? Ik haat samenwerken
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat wilde ik wel kiezen volgend jaar though
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal bij elk vak moeten samenwerken waarschijnlijk...
Ook bij Practicum Interview en Enquęte wat je komend semester krijgt
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jeuj, mag je zelf mensen kiezen of niet?
true truequote:Op maandag 9 januari 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig![]()
Je hebt zoveel van die achterlijke wijvenbah
Die hait niet eens halen, daar wil je toch niet mee samenwerken emoslinger.gif
nieuwe layout??quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Ik moet wel enorm wennen aan de nieuwen mobielen lay out!
How come chick?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:30 schreef Mss het volgende:
Oh hai chicks, daar ben ik weer. En ik voel me verrot
Ik ben ook geen fan...quote:
Nieuwen mobiel!quote:
Niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dunno, maar het komt verrekte slecht uit want vanavond is de nieuwjaarsborrel.
Over de titel swypen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nieuwen mobiel!
Ik had met mijn vorige telefoon die geel oranje lay out en met deze een andere. Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik nou de hele TT kan zien.
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet.
Ik kantel m'n telefoon, zodat mijn beeld breder is dan dat het lang is, maar sosm is dat nog niet genoeg met die TT's hier en dan wacht ik maar totdat ik thuis ben.
En hai!
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.
Het kan zeker weten.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien kan het ook wel hoor, maar ik kan het iig niet.
Datquote:
Ik heb het wel soms per ongeluk gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DatDat heb ik echt nooit geweten!! En ik heb mijn mobiel al ruim een jaar
dubbel klikken op tt in je active topicsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Net, in een ander topic lukte het volgens mij wel. Het zou wel balen als dat niet kan.
Ja joh, vrijdagochtend 99,5 en vanmorgen 98,2, mag niet klagenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
MAAR ik ben vandaag wel weer goed op weg met lijnenAfgelopen weekend met twee feestjes ging wat minder soepel. Vanmiddag nog ff fietsen in het park en boodschappen doen en ik mag weer trots zijn op mezelf.
Jou gaat het ook goed af, SQ? Toch? En Lindy?
studiegenoot van mij heeft dat ook altijd... en dan velroze lipstick.. altijdquote:Op maandag 9 januari 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
een meisje wat bij onze Jumbo werkt blendt ook haar oogschaduw niet, die heeft altijd zo.n kaarsrechte lijn tussen donkerbruine oogschaduw en d'r huid. Ik moet me echt inhouden soms on d'r niks van te zeggen![]()
zouden ze het getatoeeerd hebben?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
studiegenoot van mij heeft dat ook altijd... en dan velroze lipstick.. altijd
helaas, ik geloof dat ik haar op excursie 1 dag zonder gezien hebquote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zouden ze het getatoeeerd hebben?
Netjes!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, vrijdagochtend 99,5 en vanmorgen 98,2, mag niet klagen
als je niet echt overgewicht hebt gaat het ook stukken langzamer. Maar het zal geen kilo's schelen toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik schommel heel erg veel te afgelopen tijd. Dus ik ga maar eens wat minder vaak wegen, misschien dat ik dan gemotiveerd blijf.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Oh we hebben het over gewicht?
Patje zijn nieuwe weegschaal is niet lief voor mij.
Die is digitaal en ik heb een ouderwetsche met zoeen wijzertje en de digitale liegt zeg ik je!!
Goed in de zin van nog steeds niets gerookt. Lastig in de zin van, moeilijk zo op mijn werkquote:
Ik wil gewoon niet falenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het is ook moeilijk! Maar wat onwijs goed dat je het volhoudt!!!
Ja, ik weet het. Ik schommel nu tussen 72 en 73. Erg irritant, want er moet nog 5 kilo af.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet echt overgewicht hebt gaat het ook stukken langzamer. Maar het zal geen kilo's schelen toch?
helpen die pleisters nou? of is het enkel een soort mindfuck?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet falen
Maar ik wil echt zoooooooo graag roken, niet normaal meer. Pleisters zijn ook op en dus ben ik pleisterloos. heb wel zuigmintjes maar die smaken raar
Ik denk wel dat ze helpen....maar zoals in de gebruiksaanwijzing staat zou ik ze 8 weken lang moeten gebruiken (afbouwend enzo) ja daaaag...dat doe ik dus niet. Dat komt echt op me over als uitbuiterij....ik probeer het ff zonder pleisters, gaat het echt niet koop ik een pakje wat lichtere.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helpen die pleisters nou? of is het enkel een soort mindfuck?
zijn er niet ook kauwgoms met dat spul? of is dat nog meer onzin? (ik heb geen idee, als niet roker)quote:Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze helpen....maar zoals in de gebruiksaanwijzing staat zou ik ze 8 weken lang moeten gebruiken (afbouwend enzo) ja daaaag...dat doe ik dus niet. Dat komt echt op me over als uitbuiterij....ik probeer het ff zonder pleisters, gaat het echt niet koop ik een pakje wat lichtere.
Kauwgum>kunstgebit>NoGoquote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
zijn er niet ook kauwgoms met dat spul? of is dat nog meer onzin? (ik heb geen idee, als niet roker)
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb hongerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:23 schreef Incantrix het volgende:
MAAR ik ben vandaag wel weer goed op weg met lijnenAfgelopen weekend met twee feestjes ging wat minder soepel. Vanmiddag nog ff fietsen in het park en boodschappen doen en ik mag weer trots zijn op mezelf.
Jou gaat het ook goed af, SQ? Toch? En Lindy?
was het zo erg?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb honger
(begingewicht moest ik alleen een beetje van huilen....)
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het zo erg?
en je hebt toch al wel iets gegeten vandaag?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen en ga zo twee bammen kanen, want ik heb honger
(begingewicht moest ik alleen een beetje van huilen....)
dat vetpercentage gedoe is echt zulke dikke bullcrapquote:Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Joysa het volgende:
wij hebben zo'n bmi, vetpercentage weegschaal ding.
Ik blijf er fijn vanaf
Ik heb er ook eentje met alleen gewichtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vetpercentage gedoe is echt zulke dikke bullcrap
Tien kilo afvallen door heftig te fitnessen en dan een hoger vetpercentage hebben dan ervoor, of op maandag 25% en op woensdag 30%....
Daarom heb ik een weegschaal die alleen gewicht afleest.... ze worden steeds schaarser, maar ik moet al die onzin niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |