De JPG's zoals in je bovenstaande post zet je tussen [img] en [/img] tags, maar je moet ze ergens anders hosten dan op Imageshack, die site werkt hier op FOK! namelijk niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Wjodor het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je die foto's direct kan laten zien zonder een linkje te geven?
Ik ben namelijk net nieuw hier... :$
Alvast bedankt!
wat voor camera gebruik je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef Wjodor het volgende:
Hier zijn ze dan! Wat vinden jullie ervan? Ze zijn gemaakt in Rhodos(Griekenland) door mijzelf tijdens een zonsondergang!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo gaaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef ETA het volgende:
Vorige maand nog een aardige geschoten in de buurt van Lake Langano in Ethiopie:
[ afbeelding ]
hiermee moet het lukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vind deze zo gaaf.Heb je ook iets dergelijks in liggen formaat. Lijkt me misschien wel wat als wallpaper.
Bewerken is voor mietjes die niet kunnen fotograferen.quote:
Ik had hem liever ook wat meer ruimte gegeven, maar direct in het beeld (naast de boot) staat een lelijke betonwand die het plaatje aardig om zeep helpt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:31 schreef polariteit het volgende:
hmm sorry, had het iets duidelijker moeten omschrijven. de boot vind ik voor het mooie te veel naar rechts zitten. hij zit nu gewoon tegen de rand aan en dat vind ik zonde.
Ik vond het bij deze inderdaad lastig om te croppen, juist vanwege de lucht en de verschillende lagen zoals je ook al zei.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Yvesss het volgende:
Die tweede... Een crop daarvan met de begroeiing, het bootje en Mount Doom lurking.... Alhoewel die lucht het hem ook wel doet. Er zitten gewoon 6 lagen in je foto.
Edit: Zoiets. Is ook een sfeerplaatje.
[ afbeelding ]
Als die haze weggewerkt is.. komen de wolken nog beter naar vorenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi met dat zicht op die wolken.
[ link | afbeelding ]
Fishermen by Gilles 1972, on Flickr
Bedoel je in mijn foto, of in die waar ik op reageerde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als die haze weggewerkt is.. komen de wolken nog beter naar voren
op Fishermenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bedoel je in mijn foto, of in die waar ik op reageerde?
Lekker! Je hebt het zonnetje mooi rond gehouden en het avondrood komt mooi naar voren.quote:
Deze is heerlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
Rozenburgse landtong afgelelopen Zaterdag
Eos 500D
Tamron SP AF 70-200 F2.8 @ F8
Foto uit de hand genomen op 180MM
Was behoorlijk lastig want er stond een volle windkracht 6 Dwars op de lens en die pakt best wat wind
quote:
Deze vind ik erg mooiquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
Rozenburgse landtong afgelelopen Zaterdag
Eos 500D
Tamron SP AF 70-200 F2.8 @ F8
Foto uit de hand genomen op 180MM
Was behoorlijk lastig want er stond een volle windkracht 6 Dwars op de lens en die pakt best wat wind
Schitterend! De spiegeling, de vlieger, het klopt allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:37 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie zonsopkomst!
Van mij nog een van gisteren.
[ link | afbeelding ]
Kitesurfer by Gilles 1972, on Flickr
Wow! Waar is dit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beide rond zonsondergang. De een duidelijk iets later dan de ander
Feedback is welkom. Het halo effect door de HDR bewerking is bekend. Ik kreeg het niet weggepoetst zonder dat de foto erop achteruit zou gaan... helaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto'squote:Op maandag 6 februari 2012 07:27 schreef CompuMess het volgende:
Prachtige serie Suncatcher1987!
De zonsopkomst van zondag bracht een haast onwerkelijke kleur over het bevroren landschap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto's zeg, vooral die onderstequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef polariteit het volgende:En van mij 3 platen:
zonsondergang bij Rozenburgse landtong, Queen Mary 2 kiest het ruime sop:
[ link | afbeelding ]
Goodbye Rotterdam... by Marcel Tuit, on Flickr
Zonsondergang bij Rozenburgse landtong, QM2 is allang vertrokken maar ik besloot nog even te blijven. Uiteraard geen spijt van gekregen want leverde toffe pica's op:
[ link | afbeelding ]
Port of Rotterdam... by Marcel Tuit, on Flickr
Een andere dag besloot ik eens vroeg op te staan:
[ link | afbeelding ]
serenity... by Marcel Tuit, on Flickr
Zo... het is al weer bijna winter, maar bedankt!quote:
Mooie schop en mooie plaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef photolex het volgende:
Tweeënhalf jaar oud topic openen. Hoi!
Rooterdam, Kop van Zuid. Zonsondergang.
Vanuit de New Orleans zicht over de Maas richting Katendrecht en Waalhaven met op de voorgrond Port of Rotterdam Authority en de Montevideo.
[ afbeelding ]
Jammer van de ruis wel, maar de iPhone maakt inderdaad prima foto's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef JeroenLucas het volgende:
Mooie Zonsondergangen hierboven. Dat maakt het Nederlandse grondgebied toch wel weer erg mooi. Om weer wat leven in deze topic te gooien een paar zonsondergangen vanuit Aruba. Ik heb hier echt de mooiste zonsondergangen gezien van me leven, maar mag dan ook niet klagen op een tropisch eiland.
De onderstaande foto's zijn gemaakt met de iPhone 6, grotendeels omdat ik die altijd bij me heb en mijn camera niet. Als je het mij vraagt maakt de iPhone erg goede foto's.
[ afbeelding ]
Aruba Paradise Photos - Instagram & Facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat betreft afgesneden palmbomen, dat klopt.. maar er stonden er zoveel dat dit me beste optie was qua afsnijden. - Die laatste ging het me puur om de lucht.. het strand was niet zo spectaculair.. Thanks voor je comments, wordt gewaardeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef very het volgende:
[..]
Jammer van de ruis wel, maar de iPhone maakt inderdaad prima foto's.
Vind vooral de eerste mooi...die tweede vind ik niet zo omdat de palmen niet erg mooi open staan en ook de afgesneden palmen vind ik jammer. De laatste is ook lekker, maar wel een erg dun streepje zee.
Een van mijn foto's genomen tijdens de zonsopkomst gezien vanaf 'Pinggan Hill', anderhalve week geleden op Bali:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:44 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Wat betreft afgesneden palmbomen, dat klopt.. maar er stonden er zoveel dat dit me beste optie was qua afsnijden. - Die laatste ging het me puur om de lucht.. het strand was niet zo spectaculair.. Thanks voor je comments, wordt gewaardeerd!
- 'Pinggan Hill'
Mooie foto, doet me een beetje denken aan GTA5.. enige wat ik heb als ik naar de foto kijk is dat het lijkt alsof de horizon een tikje naar links kantelt.. (maar dat kan ook aan mij liggen).
Heel erg vet, heb je de kleuren geshopt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijken
Hier nog een foto uit Bali...zonsondergang bij Tanah Lot:
[ afbeelding ]
WOW! Werkelijk schitterend, zo te zien heb je een grijsfilter gebruikt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt...ga er nog eens goed naar kijken
Hier nog een foto uit Bali...zonsondergang bij Tanah Lot:
[ afbeelding ]
Thanks! De kleuren zijn wel iets opgewerkt inderdaad, maar ik heb voornamelijk het contrast veranderd, de kleuren zelf waren er al wel behoorlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:22 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Heel erg vet, heb je de kleuren geshopt?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
WOW! Werkelijk schitterend, zo te zien heb je een grijsfilter gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |