Ik dacht even dat je het over TS zn piem0l hadquote:Problemen dan he
Maak je nou een grapje?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Rbergs1 het volgende:
Ja, ze komt uit Hongarije, en nee, ze heeft hier niemand wonen. Ik heb al gepraat met haar, het lijkt erop dat ze gewoon ook niet wilt snappen waar ik het over heb. Ik pak me de rest van de dag vrij op het werk en ga naar huis om haar helpen in te pakken..
Ik had gewoon alles naar buiten gegooid. Je zoekt het maar uit met zo'n drama queen attitude.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Rbergs1 het volgende:
ga naar huis om haar helpen in te pakken..
Als het zo'n vent was, had hij dit probleem nooit gehad. Want of hij was nooit met haar gaan samenwonen of hij had zich niet zo als een deurmat gedragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik had gewoon alles naar buiten gegooid. Je zoekt het maar uit met zo'n drama queen attitude.
Ik woonde na 2 maanden al samen en dat gaat na anderhalf jaar nog steeds uitstekendquote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Waarom gaan mensen in godsnaam na 9 maanden al samenwonen?
Dat vind ik nog niet eens zo vreemd. Het is meer de houding van TS waarvan ik me afvraag hoe ver het hem gaat brengen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Truequote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het zo'n vent was, had hij dit probleem nooit gehad. Want of hij was nooit met haar gaan samenwonen of hij had zich niet zo als een deurmat gedragen.
Dat moet je vooral niet doen. Ik hoop echt voor je dat het niet zo is, maar ik kan er echt heel erg slecht tegen dat autochtone mannen zich blind 'laten gebruiken' door vrouwen uit armere landen. Ik ken genoeg van dit soort voorbeelden in mijn omgeving.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef Rbergs1 het volgende:
Hehe, alles naar buiten gooien gaat mij ook weer wat verMaar we zullen zien wat er komen gaat. Ik zal waarschijnlijk toch wel weer zwichten, mezelf kennende.. Hopelijk niet
Ik durf erop te wedden dat zij met dit idee kwam.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Omdat dat binnen de normale grenzen valt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Je weet dat de eerste 7 a 8 maanden pure verliefdheid is (lees: hormonen/roze bril)
Als je een relatie baseert op de hoop dat iemand gaat veranderen dan ben je fout bezig. Mensen veranderen niet. je moet jezelf afvragen of je tevreden bent met hoe ze nu is, want zo zal ze altijd zijn. Als je daar niet mee kunt leven dan moet je er een punt achter zetten.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:06 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Ik gok daar eerlijk gezegd ook op. Ik zie eerlijk gezegd wel nog een toekomst, mits ze inderdaad echt veranderd, maar ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dat zal gaan gebeuren, vooral niet op korte termijn.
Een softie is niet erg, maar de combinatie met iemand die daarover heenwalst, is niet goed. Je gaat het altijd verliezen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Alle reacties kloppen wel hoor, vooral deze. Ik ben ook maar een softieIk durf het tenminste wel toe te geven
Maar dat is inderdaad ook de reden dat dit nooit eerder is opgelost. Ik moet gewoon een ruggengraat groeien en het oplossen. Wat er ook gebeurt.
Erkenning is stap een. Nu vasthouden. Uit alles wat je hier post blijkt imo dat haar motieven om bij jou te zijn niet bepaald zuiver zijn of worden ingegeven door liefde. Behalve als je het heet onder haar voeten maakt, dan weet ze je met haar vrouwelijke charme weer poeslief om haar vingertje te winden. Wapen jezelf daartegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Rbergs1 het volgende:
Alle reacties kloppen wel hoor, vooral deze. Ik ben ook maar een softieIk durf het tenminste wel toe te geven
Maar dat is inderdaad ook de reden dat dit nooit eerder is opgelost. Ik moet gewoon een ruggengraat groeien en het oplossen. Wat er ook gebeurt.
Hoe kan het dan dat je nu een relatie met haar hebt?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
De reden waarom ik bang ben, is dat ik altijd bang ben voor hoe ze reageert, als ik iets verkeerds zeg of doe. Ze kan namelijk behoorlijk als een puber reageren, en dat is juist niet het soort type waar ik nou op zoek ben geweest in een vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |