abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106598335
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Omdat ik niet meega in jouw vrouwonvriendelijke paranoia, is mijn leefomgeving gesloten.
Koop een lolly.
Zoals ik voorheen gezegt heb: Jij kan zo'n instelling hebben, als jij een foute man hebt ga je gewoon naar de volgende. Een foute vrouw voor een man: hele leven betalen. Ik blijf het herhalen, niemand hoeft te luisteren maar kom niet huilie als de claim van de rechtbank door de brievenbus komt.
pi_106598359
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Zoals ik voorheen gezegt heb: Jij kan zo'n instelling hebben, als jij een foute man hebt ga je gewoon naar de volgende. Een foute vrouw voor een man: hele leven betalen. Ik blijf het herhalen, niemand hoeft te luisteren maar kom niet huilie als de claim van de rechtbank door de brievenbus komt.
En een claim is duur!
pi_106598441
hmm ja misschien is het een plan om met een goede vriend te praten of iemand anders waar je je sterk voelt voordat je het gesprek hebt.. hoe sterker je je voelt.. hoe beter zal gaan..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_106598445
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

En een claim is duur!
Als je een vrouw tegenkomt die haar emoties echt goed controleerd en doelgericht naar haar doel werkt. Dan ben je de rest van je leven bezig. Maar goed wie ben ik? Ik generaliseer joh! Alle vrouwen zijn kleine engeltjes, daarom is TS ook in zo'n situatie!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:13:11 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598454
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef Alex_L.A. het volgende:

Projecteer je eigen misnoegen svp niet op iedereen. Staat je niet fraai.
En zullen we dan nu weer on topic gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106598496
geld dan ook voor jou toch
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_106598518
meer nog zelfs hij was behulpzaam en jullie gingen zeiken
pi_106598560
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meer on topic gaat niet... Jij bent bezig met je trots, ik ben bezig met de veiligheid en levenskwaliteit van TS.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:17:01 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598576
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef sientelo het volgende:
geld dan ook voor jou toch
Daarom staat er ook 'we'. Ik ook. Jij ook.
pi_106598827
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja; als het allemaal is zoals geschreven is, is de vriendin van TS ook wel een regelrecht loeder.

Daarmee generaliseer je dan niet de helft van de wereldbevolking (af en toe zitten er echt aardige exemplaren tussen :) )

Waar ik wat moeite mee heb is het beiden aanrekenen dat de situatie is zoals ie is.
Een loeder vrs softie; dan gaat voor mij het misbruiken van de situatie in dit specifieke geval toch uit van het vriendinnetje. Om dan te zeggen "dat komt omdat jij de gelegenheid biedt" is zeggen dat mw loeder geen loeder is.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106598945

[ Bericht 100% gewijzigd door Rbergs1 op 09-01-2012 15:03:40 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 13:32:30 #112
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106599065
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:12 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Als je een vrouw tegenkomt die haar emoties echt goed controleerd en doelgericht naar haar doel werkt. Dan ben je de rest van je leven bezig. Maar goed wie ben ik? Ik generaliseer joh! Alle vrouwen zijn kleine engeltjes, daarom is TS ook in zo'n situatie!
Dat werkt alleen als de zogenaamde man in dit wereldbeeld als een blinde trouwt of kindertjes maakt met een "foute vrouw".

Heel gek, maar in de wereld waarin ik leef zijn de mannen en vrouwen gemiddeld precies even aardig of onaardig. Ik vraag me af hoe al die heksen in jouw omgeving terecht komen. Trek je ze mischien als een magneet aan?

Anyway, je hoeft als man echt slechts hele simpele grenzen te bewaken om dit soort ellende die jij bedoelt te voorkomen hoor. Als de frustratie bij jou zo diep zit, heb je ergens in je leven (a) voor een verkeerde vrouw gekozen en (b) zelf je grenzen niet bewaakt. Dan moet je kwaad worden op jezelf, en niet op alle vrouwen in het algemeen.

Kom op man, je gedraagt je als een geboren slachtoffer. Wees een vent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:33:44 #113
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106599099
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef Rbergs1 het volgende:
Het probleem is inderdaad, als ik er een einde aan wil maken, dat de krokodillentranen dan komen en alle excuses etc, en dan gaat het een dagje goed, en gaan we weer verder op dezelfde voet. Maar nu vind ik het zelf gewoon te erg worden, vandaar dat ik hier ook post, ben blij dat ik dat gedaan heb, enkele goeie posts zitten ertussen, waarvoor dank _O_
Heel veel succes vanavond! Het is nooit te laat om je voet dwars te zetten en op je schreden terug te keren van een fout pad. Niet uitstellen, gezien alles wat ik lees in je posts!
pi_106599120
quote:
Het probleem is inderdaad, als ik er een einde aan wil maken, dat de krokodillentranen dan komen en alle excuses etc, en dan gaat het een dagje goed, en gaan we weer verder op dezelfde voet. Maar nu vind ik het zelf gewoon te erg worden, vandaar dat ik hier ook post, ben blij dat ik dat gedaan heb, enkele goeie posts zitten ertussen, waarvoor dank _O_
Zolang de krokodilletranen komen heeft ze je nog nodig en ben je relatief veilig.

Waarom neem je niet van de gelegenheid gebruik en probeer je met haar te praten, help haar bijvoorbeeld aan scholing of een baan die zij leuk vind. Stimuleer haar om geld te verdienen met haar hobby om haar eigenwaarde te geven zodat ze ze zichzelf niet meer zo afhankelijk voelt en moet compenseren met drama, als je een intresse in haar als persoon toont kan het zomaar gebeuren dat ze respect voor je krijgt.

Het is maar hoeveel moeite erin wilt steken.
pi_106599153

[ Bericht 50% gewijzigd door Wanderingwhy op 09-01-2012 13:38:24 ]
Strek je eens uit !
pi_106599181
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als de zogenaamde man in dit wereldbeeld als een blinde trouwt of kindertjes maakt met een "foute vrouw".

Heel gek, maar in de wereld waarin ik leef zijn de mannen en vrouwen gemiddeld precies even aardig of onaardig. Ik vraag me af hoe al die heksen in jouw omgeving terecht komen. Trek je ze mischien als een magneet aan?

Anyway, je hoeft als man echt slechts hele simpele grenzen te bewaken om dit soort ellende die jij bedoelt te voorkomen hoor. Als de frustratie bij jou zo diep zit, heb je ergens in je leven (a) voor een verkeerde vrouw gekozen en (b) zelf je grenzen niet bewaakt. Dan moet je kwaad worden op jezelf, en niet op alle vrouwen in het algemeen.

Kom op man, je gedraagt je als een geboren slachtoffer. Wees een vent.
Ik weet dat het jeukt als iemand echt moeite doet om iemand anders te helpen om op de persoon te schieten. Jij beoordeeld mij als persoon over advies dat ik een andere man geeft die zijn leven omschrijft. Probeer deze emotionele drang te bedwingen, je maakt er geen vrienden mee.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:37:59 #117
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_106599229
Life is bitch, vrouwen ook. Dus, of kappen, of je moet gewoon handelen, En als jij zelf zover hebt laten gebeuren, eigen schuld, indien je bitch na samenwonen 180 graden is gaan draaien. zou ik zeggen draai haar richting de deur en voila.
pi_106599269
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Zolang de krokodilletranen komen heeft ze je nog nodig en ben je relatief veilig.

Waarom neem je niet van de gelegenheid gebruik en probeer je met haar te praten, help haar bijvoorbeeld aan scholing of een baan die zij leuk vind. Stimuleer haar om geld te verdienen met haar hobby om haar eigenwaarde te geven zodat ze ze zichzelf niet meer zo afhankelijk voelt en moet compenseren met drama, als je een intresse in haar als persoon toont kan het zomaar gebeuren dat ze respect voor je krijgt.

Het is maar hoeveel moeite erin wilt steken.
Ik blijf erbij dat ze zo doorgaat totdat ze haar Nederlandse paspoort in ontvangst mag nemen. Pas op dat moment zal ze zich onafhankelijk voelen. Eerder niet. Werken en shit gaat voor deze dame niet op. Mag ze dat überhaupt wel in Nederland? :')
  maandag 9 januari 2012 @ 13:39:12 #119
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106599278
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
Ze dreigde nog zelfs met "Zou ik mijn spullen maar pakken en teruggaan" (ze bedoeld dus naar haar "eigen" land). Dit heeft ze vaker gedaan. In ieder geval, ik ben gelijk weer naar haar toe gegaan om te praten. Schijnbaar was hetgeen waarover ze boos was toch iets anders, wat dat was doet er nu niet toe.

Ik verwacht eigenlijk geen tranen. Heb meer het idee dat ze geen trek meer heeft in een relatie met TS en dat het gewoon over is maar ze beiden de pleister er niet af durven te trekken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:39:17 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106599281
quote:
Ik denk dat als je die kogel eenmaal door de kerk hebt gejaagd, je een opluchting als nooit te voren voelt.
pi_106599354
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ze zo doorgaat totdat ze haar Nederlandse paspoort in ontvangst mag nemen. Pas op dat moment zal ze zich onafhankelijk voelen. Eerder niet. Werken en shit gaat voor deze dame niet op. Mag ze dat überhaupt wel in Nederland? :')
oh je generaliseerd!! :o ha ha ;)
pi_106599368

[ Bericht 100% gewijzigd door Rbergs1 op 09-01-2012 15:03:49 ]
pi_106599387
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat als je die kogel eenmaal door de kerk hebt gejaagd, je een opluchting als nooit te voren voelt.
De kogel door de KERK he ts, niet de kogel door het meisje! :')
Strek je eens uit !
pi_106599400
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

oh je generaliseerd!! :o ha ha ;)
}:|

Ik kan uit de posts van TS niet opmaken dat er veel liefde van haar kant afwezig is. Kan me geen andere reden verzinnen waarom ze anders bij hem zou blijven.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:44:27 #125
42366 Staal
pi_106599464
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Rbergs1 het volgende:

[..]

Ik denk het ook ja.
Hoelang is ze in Nederland? Werkt ze? Gaat ze naar school? Heeft ze hier een leven weten op te bouwen? Of zit ze de hele dag thuis op jou te wachten en heeft ze niemand?

Want jij hebt het nergens over maar dit zijn wel dingen die belangrijk zijn.
Un certain jeune homme
pi_106599685
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef Arriviste het volgende:

[..]

}:|

Ik kan uit de posts van TS niet opmaken dat er veel liefde van haar kant afwezig is. Kan me geen andere reden verzinnen waarom ze anders bij hem zou blijven.
Ik weet het, je hebt gelijk. Ik deel je mening. Er zijn mensen die onze manier van logisch beredeneren generaliseren vinden en dan op de man onder:soort zoek soort aanvallen en ik wou die even trollen.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:55:54 #127
42366 Staal
pi_106599788
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Ik weet het, je hebt gelijk. Ik deel je mening. Er zijn mensen die onze manier van logisch beredeneren generaliseren vinden en dan op de man onder:soort zoek soort aanvallen en ik wou die even trollen.
Je zit gewoon te ouwehoeren en een situatie in te kleuren naar eigen behoeve.
Un certain jeune homme
pi_106599824
Nog een laatste keer voor iedereen die meeleest en nooit dit probleem wil hebben.

TS heeft overduidelijk kenbaar gemaakt dat de vriendin van TS niet lief tegen hem is. dus dat betekend automatisch en gegarandeerd dat de reden waarom de vriendin van TS nog bij hem is alles kan zijn behalve liefde.

Neem jezelf als voorbeeld: Als jij van iemand houd doe je dit soort dingen die TS omschrijft?

Dan zou de vraag moeten zijn: Als de vriendin van TS het niet uit liefde doet: waarom dan wel?

Niks generaliseren, niks ant-vrouw of anti-man. Zet die emoties uit en denk na.
pi_106599850
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Je zit gewoon te ouwehoeren en een situatie in te kleuren naar eigen behoeve.
Je hebt gelijk, dat was egoistisch van me en had niks met het topic te doen. -troll-
  maandag 9 januari 2012 @ 13:59:07 #130
42366 Staal
pi_106599874
Jij denkt als ik het maar als een dorpsomroeper blijf herhalen dat je dan wel gelijk hebt?
Un certain jeune homme
pi_106599906
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Staal het volgende:
Jij denkt als ik het maar als een dorpsomroeper blijf herhalen dat je dan wel gelijk hebt?
Leren is herhalen en dit thema is belangerijk genoeg om 100000x keer te herhalen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:00:41 #132
42366 Staal
pi_106599924
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Leren is herhalen.
Zwakzinnig figuur.
Un certain jeune homme
pi_106599962
quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:00 schreef Staal het volgende:

[..]

Zwakzinnig figuur.
Ik heb respekt voor je, we willen hetzelfde maar hebben andere manieren om het doel te bereiken. Dit is publiek domein, dus alsjeblieft ben iets toleranter.
pi_106600013
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:57 schreef Alex_L.A. het volgende:
Deze gast overdrijft de boel misschien een beetje, maar ik ben het wel eens met de kern van zijn boodschap.
pi_106600132
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Deze gast overdrijft de boel misschien een beetje, maar ik ben het wel eens met de kern van zijn boodschap.
Ik denk na over de gevoelens van TS en mensen die hier later alles gaan lopen forum-surfen. Dit soort mensen gaan uiteindelijk de problemen krijgen en dit soort mensen leren van herhaling. Dit zijn de enige intresses die ik heb om hier te posten en niet om sociaal geaccepteerd te worden.

De problemen en gevolgen voor TS zijn echt, TS is een mens en ik wil mijn medemens helpen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:07:15 #136
42366 Staal
pi_106600150
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Het is raar om zulke reacties als een langspeelplaat te blijven herhalen. We kennen de achtergrond van het meisje niet. Dat de liefde ten einde is, is wel duidelijk. Maar het hoeft absoluut niet te zijn wat haar en andere vrouwen even vrolijk toegeschreven wordt.

Misschien zit ze zwaar geïsoleerd in Nederland en viert ze haar heimwee bot op TS. Ze heeft namelijk al een paar keer te kennen gegeven terug te willen gaan naar land van herkomst.
Vandaar dat ik vroeg wat ze dagelijks doet en of ze een leven heeft weten op te bouwen maar TS geeft daar geen antwoord op.
Un certain jeune homme
pi_106600261
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef Staal het volgende:

[..]

Het is raar om zulke reacties als een langspeelplaat te blijven herhalen. We kennen de achtergrond van het meisje niet. Dat de liefde ten einde is, is wel duidelijk. Maar het hoeft absoluut niet te zijn wat haar en andere vrouwen even vrolijk toegeschreven wordt.

Misschien zit ze zwaar geïsoleerd in Nederland en viert ze haar heimwee bot op TS. Ze heeft namelijk al een paar keer te kennen gegeven terug te willen gaan naar land van herkomst.
Vandaar dat ik vroeg wat ze dagelijks doet en of ze een leven heeft weten op te bouwen maar TS geeft daar geen antwoord op.
Jij hebt het probleem ook niet, dus natuurlijk is het voor jou raar om het 3x in een andere manier te horen. Maar het gaat hier niet om jou of mij, het gaat om TS en de mensen die later via google hier terecht komen met gelijkwaardige problemen.
  maandag 9 januari 2012 @ 14:10:55 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106600270
Lief zijn tegen elkaar O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 januari 2012 @ 14:14:10 #139
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106600367
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

Ik weet dat het jeukt als iemand echt moeite doet om iemand anders te helpen om op de persoon te schieten. Jij beoordeeld mij als persoon over advies dat ik een andere man geeft die zijn leven omschrijft. Probeer deze emotionele drang te bedwingen, je maakt er geen vrienden mee.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

:')

Ik heb geen probleem met je adviezen aan TS en je mening over de situatie, maar in mijn ogen maak je jezelf gewoon onsterfelijk belachelijk met alle generaliserende opmerkingen over vrouwen eromheen. Dan zien we je als lezer opgewonden typend achter je toetsenbordje zitten zeg maar. Zeker omdat je nogal een hulpeloos slachtoffferig beeld van "de man" schetst zeg maar. :*
pi_106600543
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef drijfhout het volgende:

[..]

[..]

:')

Ik heb geen probleem met je adviezen aan TS en je mening over de situatie, maar in mijn ogen maak je jezelf gewoon onsterfelijk belachelijk met alle generaliserende opmerkingen over vrouwen eromheen. Dan zien we je als lezer opgewonden typend achter je toetsenbordje zitten zeg maar. Zeker omdat je nogal een hulpeloos slachtoffferig beeld van "de man" schetst zeg maar. :*
Laten we de feiten erbij halen.

TS is een man. elk advies dat ik aan TS kan geven is dus vanuit een mannelijk oogpunt om hem als sterkste uit de situatie te halen en zijn risico te verkleinen.

Jij bent een lezer met heel veel meningen van heel veel algemene dingen zonder een echt probleem te hebben, zonder echt een verbinding met het thema te hebben en zonder echt wat te verliezen te hebben weet je heel veel te vertellen wat ik niet zou moeten zeggen en doen.

Jij als lezer bent bezig om "goede burger" te zijn. Ik ben bezig met TS proberen te beschermen, advies te geven over zijn mogelijkheden.

Wie is belachelijk?
  maandag 9 januari 2012 @ 14:23:30 #141
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106600646
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Alex_L.A. het volgende:

[..]

...

Wie is belachelijk?
Ik weet het, mees! *O*
Ikke natuurlijk! :Y

:D
pi_106600735
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik weet het, mees! *O*
Ikke natuurlijk! :Y

:D
Ik respekteer je, ik vind het ook niet zo erg dat je je mening geeft. Het is ook niet lief om vrouwen te generaliseren, ik weet het.

Maar het gaat hier niet om de intresse van TS's vriendin maar om TS. Je meent het mischien niet zo, maar reakties van jou en andere die het gelijke doen, die laten TS en latere google lezers aan feiten twijfelen en volgen de emoties.
pi_106601042
Topicverkrachters :P
  maandag 9 januari 2012 @ 14:38:10 #144
42366 Staal
pi_106601074
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoelang is ze in Nederland? Werkt ze? Gaat ze naar school? Heeft ze hier een leven weten op te bouwen? Of zit ze de hele dag thuis op jou te wachten en heeft ze niemand?

Want jij hebt het nergens over maar dit zijn wel dingen die belangrijk zijn.
Un certain jeune homme
pi_106603080
Krijgen we wel een update ts?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_106603283
ow de op in ingekort en er missen reacties.. whats up?
pi_106603403
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef sientelo het volgende:
ow de op in ingekort en er missen reacties.. whats up?
Denk dat een modje even wat schoonmaakwerkzaamheden heeft verricht ;)
Strek je eens uit !
pi_106603466
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

Denk dat een modje even wat schoonmaakwerkzaamheden heeft verricht ;)
ehh nee ts heeft zn reacties leeg gemaakt.. en ik lees topicverkrachters..

hoop dat het goed met hem gaat..
pi_106603606
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef sientelo het volgende:

[..]

ehh nee ts heeft zn reacties leeg gemaakt.. en ik lees topicverkrachters..

hoop dat het goed met hem gaat..
Ah ok, tja, lullig dat een topic weer onderuit gaat wegens de haantjes :')
Strek je eens uit !
pi_106605365
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
Beste mensen,

SAMENVATTING: Ik kan nog tig voorbeelden gaan noemen maar ik denk dat dat weinig zin heeft. Het hele punt hier is, dat ik constant nerveus ben als ik samen ben met mijn vriendin, en dat ik altijd bang ben om iets verkeerds te zeggen of te doen, dat zij dan weer kwaad reageert en kinderachtig gaat doen. Ik wil niet meer over me heen laten lopen. Iemand met soortgelijke ervaringen?
Ja het komt bekend voor. Je moet niet meer over je heen laten lopen en gewoon jezelf zijn. Als dit continu tot ruzies leidt werkt het niet tussen jullie en kun je de relatie beter beëindigen. Veranderen kan je haar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')