Hier ben ik erg benieuwd naar.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
Schijnbaar was hetgeen waarover ze boos was toch iets anders, wat dat was doet er nu niet toe.
Beetje vaag, want het andere niet bijzondere en niet persoonlijke, namelijk dat je niet had opgeruimd, vermeld je wel gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:46 schreef Rbergs1 het volgende:
Het is niets bijzonders en ook iets persoonlijks, maar ik zal het anders omschrijven. Ik heb iets niet gedaan wat zij wel verwacht had van mij, dat is alles. Niets bijzonders dus, en ook niets om boos over te worden voor haar, vooral als ik totaal niet wist waar ze het over had.
Jezus man, groei wat ruggegraat en klap die bitch je huis uit!quote:Ik wil niet meer over me heen laten lopen.
Mensen behandelen je zoals je ze jou laat behandelen. Als jij het idee hebt dat zij vreselijk onredelijk is tegen jou dan moet je dit aangeven met daarbij dat je dit niet meer pikt van haar. Ze is 28 jaar en schopt nog spullen omver als ze niet d'r zin krijgt. Ik kan me wel voorstellen dat ze ervan baalt dat als ze thuiskomt van reizen jij nog moet beginnen met je zooi opruimen, maar dat kan ook op volwassen wijze duidelijk gemaakt worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
Ze loopt over me heen, het is dat ze me nog net niet gebruikt, echter denk ik dat wel.
Dat is dus wel degelijk van belang. Als zelfs dat een punt van drama is, wat voor positiefs hebben jullie dan eigenlijk nog? (Echte vraag, geen retorische).quote:Op maandag 9 januari 2012 09:00 schreef Rbergs1 het volgende:
Maar goed, hetgeen waarover ze dus boos was gisteren, was het feit dat we zaterdagavond geen sex gehad hebben, terwijl zij dat wel duidelijk wilde, en ik gewoon ben gaan slapen toen we naar bed gingen. Begrijp goed, ik ben geen homo en ik was op dat moment ook gewoon echt moe, maar had ik geweten dat ze sex wilde dan had ik dat uiteraard niet afgeslagen. Ze zei, ze had me genoeg "seintjes" gegeven. Ik wist van niks, dus ik vroeg haar om een voorbeeld van zo'n "seintje" te geven, maar toen hield ze haar mond dicht. Is voor mij een teken dat het weer verzonnen dingen zijn, anders zou ze het wel zeggen. Altijd weglopen en negeren als we ruzie hebben, is ook zoiets.
Wat doe je jezelf toch aan...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:06 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd wel nog een toekomst,
Succes ermee. Doet me denken aan dat stel van Keeping Up Appearances, dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:11 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Paar keer over gehad, nog niet echt duidelijk. Dat ga ik vanavond wel doen.
Ik dacht even dat je het over TS zn piem0l hadquote:Problemen dan he
Maak je nou een grapje?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Rbergs1 het volgende:
Ja, ze komt uit Hongarije, en nee, ze heeft hier niemand wonen. Ik heb al gepraat met haar, het lijkt erop dat ze gewoon ook niet wilt snappen waar ik het over heb. Ik pak me de rest van de dag vrij op het werk en ga naar huis om haar helpen in te pakken..
Ik had gewoon alles naar buiten gegooid. Je zoekt het maar uit met zo'n drama queen attitude.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Rbergs1 het volgende:
ga naar huis om haar helpen in te pakken..
Als het zo'n vent was, had hij dit probleem nooit gehad. Want of hij was nooit met haar gaan samenwonen of hij had zich niet zo als een deurmat gedragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:48 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik had gewoon alles naar buiten gegooid. Je zoekt het maar uit met zo'n drama queen attitude.
Ik woonde na 2 maanden al samen en dat gaat na anderhalf jaar nog steeds uitstekendquote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Waarom gaan mensen in godsnaam na 9 maanden al samenwonen?
Dat vind ik nog niet eens zo vreemd. Het is meer de houding van TS waarvan ik me afvraag hoe ver het hem gaat brengen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Truequote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het zo'n vent was, had hij dit probleem nooit gehad. Want of hij was nooit met haar gaan samenwonen of hij had zich niet zo als een deurmat gedragen.
Dat moet je vooral niet doen. Ik hoop echt voor je dat het niet zo is, maar ik kan er echt heel erg slecht tegen dat autochtone mannen zich blind 'laten gebruiken' door vrouwen uit armere landen. Ik ken genoeg van dit soort voorbeelden in mijn omgeving.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef Rbergs1 het volgende:
Hehe, alles naar buiten gooien gaat mij ook weer wat verMaar we zullen zien wat er komen gaat. Ik zal waarschijnlijk toch wel weer zwichten, mezelf kennende.. Hopelijk niet
Ik durf erop te wedden dat zij met dit idee kwam.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Omdat dat binnen de normale grenzen valt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:54 schreef hugsy33 het volgende:
Je weet dat de eerste 7 a 8 maanden pure verliefdheid is (lees: hormonen/roze bril)
Als je een relatie baseert op de hoop dat iemand gaat veranderen dan ben je fout bezig. Mensen veranderen niet. je moet jezelf afvragen of je tevreden bent met hoe ze nu is, want zo zal ze altijd zijn. Als je daar niet mee kunt leven dan moet je er een punt achter zetten.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:06 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Ik gok daar eerlijk gezegd ook op. Ik zie eerlijk gezegd wel nog een toekomst, mits ze inderdaad echt veranderd, maar ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dat zal gaan gebeuren, vooral niet op korte termijn.
Een softie is niet erg, maar de combinatie met iemand die daarover heenwalst, is niet goed. Je gaat het altijd verliezen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Alle reacties kloppen wel hoor, vooral deze. Ik ben ook maar een softieIk durf het tenminste wel toe te geven
Maar dat is inderdaad ook de reden dat dit nooit eerder is opgelost. Ik moet gewoon een ruggengraat groeien en het oplossen. Wat er ook gebeurt.
Erkenning is stap een. Nu vasthouden. Uit alles wat je hier post blijkt imo dat haar motieven om bij jou te zijn niet bepaald zuiver zijn of worden ingegeven door liefde. Behalve als je het heet onder haar voeten maakt, dan weet ze je met haar vrouwelijke charme weer poeslief om haar vingertje te winden. Wapen jezelf daartegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef Rbergs1 het volgende:
Alle reacties kloppen wel hoor, vooral deze. Ik ben ook maar een softieIk durf het tenminste wel toe te geven
Maar dat is inderdaad ook de reden dat dit nooit eerder is opgelost. Ik moet gewoon een ruggengraat groeien en het oplossen. Wat er ook gebeurt.
Hoe kan het dan dat je nu een relatie met haar hebt?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:11 schreef Rbergs1 het volgende:
De reden waarom ik bang ben, is dat ik altijd bang ben voor hoe ze reageert, als ik iets verkeerds zeg of doe. Ze kan namelijk behoorlijk als een puber reageren, en dat is juist niet het soort type waar ik nou op zoek ben geweest in een vriendin.
Is ze in die maanden niet zo geweest of heeft ze in die tijd niet zo gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:22 schreef Rbergs1 het volgende:
Goeie post Canillas, dit klopt ook wel, ik zeg wel dat zij kinderachtig is enzovoorts, maar zelf ben ik ook gewoon niet volwassen. En het feit dat we nu een relatie hebben, is omdat zij in de eerste paar maanden nooit zo geweest is.
1. Jij hebt het zelf veel te ver laten komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Rbergs1 het volgende:
Geen idee, zal wel zo zijn dat ze zo niet gedaan heeft. Kan best zijn dat ze altijd al zo geweest is. Maar als dat zo is, dan is het nog vreemder, of ze bespeelt me gewoon en denkt dan dat ze kan doen en laten wat ze maar wilt (op dit moment lijkt dit inderdaad zo).
Ik denk dat ze daar wel overtuigd van is ja, en dat jij genoeg dingen hebt gedaan die zij heeft kunnen interpreteren dat het ook echt zo is. Als jij dan opeens voor jezelf opkomt zal dat voor schrikken zijn want jij blijkt dan opeens niet het bespeelbare mannetje te zijn waarvan zij dacht dat je het was omdat jij je zo hebt voor gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Rbergs1 het volgende:
Geen idee, zal wel zo zijn dat ze zo niet gedaan heeft. Kan best zijn dat ze altijd al zo geweest is. Maar als dat zo is, dan is het nog vreemder, of ze bespeelt me gewoon en denkt dan dat ze kan doen en laten wat ze maar wilt (op dit moment lijkt dit inderdaad zo).
Als hij niet zodanig in zijn schoenen stond dat hij niet vatbaar was voor dit soort praktijken en zat hij nu niet in deze situatie en door ermee door te gaan houdt hij het in stand. Het probleem van zijn vriendin is het soort probleem waar een ander (Ts) voor nodig is om het in de praktijk te brengen. Ze hebben beide verantwoordelijkheid hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Alex_L.A. het volgende:
Hey Rbergs1, je doet niks fout, er is helemaal niks mis met je, het probleem licht bij je vriendin.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Alex_L.A. het volgende:
Hey Rbergs1, je doet niks fout, er is helemaal niks mis met je, het probleem is de levensinstelling van vriendin.
De situatie waar je in zit is zeer gevaarlijk. Zij is een vrouwlijke "player", zij heeft jouw emotionele lusten voor haar fisieke uiterlijk gebruikt voor financiele zekerheid. Je hebt nergens vermeld wie de huur en het eten betaalt. Als jij deze persoon bent dan ben je serieus in een redelijke gevaarlijke situatie als je hier niet mee kan omgaan.
Zij heeft jou lusten gebruikt (ben eerlijk tegen jezelf), ze heeft nu wat ze uiteindelijk wil dus heeft het niet meer nodig om jou te geven wat je wilt, zij weet dat ze macht over je heeft en dat ze nu lekker achterover kan zitten: kat in het bakkie!
Het probleem is echter, ze respecteerd je niet, zij kijkt neer op "jou soort" (hoe zij het zelf noemt) Jij wil haar niet, jij wil haar sex. Zij weet dit en walgt van dit soort mannen omdat ze altijd moet vechten om te overleven omdat niemand echt in HAARZELF intresseert is als persoon. Het zal met de dag erger worden. Eerst zijn het kleine beledigingen, dan schreewt ze je publiekelijk aan, dan gaat ze vreemd met een man die meer te bieden heeft en dan heb jij bij het eerste de beste een claim aan je broek. Dit soort vrouwen doen de gekste dingen om te overleven en jij bent niets meer als een poppetje waarmee ze speelt.
Een claim is duur btw.
Doet ze alsof of verdringt ze het voor zichzelf? Kan beide.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:44 schreef Rbergs1 het volgende:
Ze herinnert vaak dingen niet meer inderdaad die ik of zij bijvoorbeeld heeft gezegd. En vaak heb ik inderdaad het gevoel dat ze doet alsof.
Je hebt gelijk, maar dat helpt TS niet, het is in TS's beste intresse om ASAP te weten in wat voor situatie hij terecht gekomen is. Ik lees net TS's overige reacties en zie overduidelijk dat hij naar een oplossing zoekt die het beste in zijn intresse past. En dat is presies waarom hij vatbaar is voor zo'n vrouw. Dat word een moeilijke tijd voor TS.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:40 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als hij niet zodanig in zijn schoenen stond dat hij niet vatbaar was voor dit soort praktijken en zat hij nu niet in deze situatie en door ermee door te gaan houdt hij het in stand. Het probleem van zijn vriendin is het soort probleem waar een ander (Ts) voor nodig is om het in de praktijk te brengen. Ze hebben beide verantwoordelijkheid hier.
En jij weet door iets wat je leest op een forum precies in welke situatie hij zit? Het is slechts het verhaal van zijn kant.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef Alex_L.A. het volgende:
Je hebt gelijk, maar dat helpt TS niet, het is in TS's beste intresse om ASAP te weten in wat voor situatie hij terecht gekomen is.
Dus ze overschreeuwt je en heeft dan gelijk? Jij weet dat ze het wel gezegd heeft, toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:47 schreef Rbergs1 het volgende:
Dat probeer ik ook te doen, echter zegt ze dan consequent dat ze niet weet waar ik het over heb en vaak is het zelfs zo dat ze zegt van "Nee dat heb ik ECHT nooit gezegd", op zo'n toon dat ik me wel vergist MOET hebben en dat ik dus gewoon stom ben zeg maar.
Ja, dit is het absolute nummer 1 probleem waar mannen in hun 20 en 30er jaren mee te maken hebben. Het is altijd hetzelfde verhaal, altijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:50 schreef Canillas het volgende:
[..]
En jij weet door iets wat je leest op een forum precies in welke situatie hij zit? Het is slechts het verhaal van zijn kant.
Hoe dan ook lijkt het mij dat het erom gaat dat Ts leert uit zijn vervelende situatie te komen, dat begint met het nemen voor de verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en zeggen ''het is genoeg, zo wil ik niet verder''.
En zo houdt zij de situatie en jou in haar macht, toch? Jij bent bang voor wat zij kan doen en zij krijgt haar zin?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Uiteraard, ik hou dan gewoon mijn mond verder omdat ik weet dat ze zich gewoon van de domme blijft houden, als ik doorga kan het escaleren tot op het moment waarop ze inderdaad of gaat schreeuwen of gewoon wegloopt en me negeert.
En haar missie is geslaagd. Ben ik hier echt de enige die dit doorziet?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Uiteraard, ik hou dan gewoon mijn mond verder omdat ik weet dat ze zich gewoon van de domme blijft houden, als ik doorga kan het escaleren tot op het moment waarop ze inderdaad of gaat schreeuwen of gewoon wegloopt en me negeert.
En dus is het weer een overwinning voor haar.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Rbergs1 het volgende:
Door ervan uit te gaan dat iets ''altijd zo is'' verlies je oog voor de gevallen waar het anders is, dit zo generaliseren heeft geen nut.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Alex_L.A. het volgende:
Ja, dit is het absolute nummer 1 probleem waar mannen in hun 20 en 30er jaren mee te maken hebben. Het is altijd hetzelfde verhaal, altijd.
Je wilt niet dat het vrouwtje wegloopt omdat je bang bent dat je geen vrouwtje meer kan vinden. Zij is niet gek.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Zeker niet, ik zie het zelf ook. Maar het probleem is dat ik zo'n softie ben en het me laat gebeuren. In ieder geval helpt elke reactie mij wel, dank doorvoor
Het 'probleem' is niet dat jij een softie bent maar omdat je jezelf zo bent gaan zien, je anders gedragen kan dus tot een ander beeld van jezelf leiden.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef Rbergs1 het volgende:
Zeker niet, ik zie het zelf ook. Maar het probleem is dat ik zo'n softie ben en het me laat gebeuren. In ieder geval helpt elke reactie mij wel, dank doorvoor
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar mannen hebben geen tijd, een verkeerde vrouw en je kan je hele leven betalen. Een vrouw loopt gewoon weg, volgende man... Vrouwen kunnen zon instelling hebben, mannen echter niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef Canillas het volgende:
[..]
Door ervan uit te gaan dat iets ''altijd zo is'' verlies je oog voor de gevallen waar het anders is, dit zo generaliseren heeft geen nut.
Tenzij je graag wilt geloven dat het voor iedereen zo gaat omdat je het zelf meegemaakt hebt en het idee dat iedereen het overkomt dat dragelijker maakt....
Mannen hebben geen tijd?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:57 schreef Alex_L.A. het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar mannen hebben geen tijd, een verkeerde vrouw en je kan je hele leven betalen. Een vrouw loopt gewoon weg, volgende man... Vrouwen kunnen zon instelling hebben, mannen echter niet.
Ben je niet bang dat je weer zwicht als ze Nergens Heen Kan en Op Straat Zal Eindigen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Niet lang hoor, ik ga er vanavond gewoon een einde aan maken, met haar kan ik toch niet praten. Ik heb inderdaad geen minuut langer zin om hiermee door te gaan.
Ik kan niks meer dan generaliseren momenteel, ja, ook veel foute mannen, in hoeverre helpt dat TS?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
Want verkeerde mannen bestaan niet. Generaliseer niet zo.
Dat kan ja, als jij dat toelaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:59 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft maar 1 verkeerde vrouw tegen te komen en je kan de rest van je leven betalen.
Ben alsjeblieft voorzichtig, als jij een eind eraan maakt dan "neem je haar iets af wat van haar is". En dat zal ze altijd proberen "terug te pakken". Haar echte natuur zal boven komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Niet lang hoor, ik ga er vanavond gewoon een einde aan maken, met haar kan ik toch niet praten. Ik heb inderdaad geen minuut langer zin om hiermee door te gaan.
Heel goed, maak jezelf vrij hiervan en ga uitvinden wat jou eigen geluk isquote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man, volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat helpt net zoveel als je gegeneraliseer over vrouwen: noppes.
Hoezo kan een man dat niet? Omdat jij dat niet kan? Vraag me af waar je dat op baseert.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Alex_L.A. het volgende:
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man, volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.
Succes! En vooral heel veel letterlijke sterkte! Laat je niet paaien door krokodillentranen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man: volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.
Klopt, ik geef het ook toe en daarom wil ik er ook mee stoppen. Die week die ze weg is geweest voelde goed, heel goed. Geen angst of niks, niet nerveus, en geen zin om te werken. Vandaag, zin om te werken.. Zuchtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Fokpop het volgende:
Lichamelijke of geestelijke mishandeling van mannen door vrouwen is zwaar onderschat, en komt bijna net zoveel voor als mishandeling van vrouwen door mannen. Bijkomend probleem is dat de mannen zich vaak schamen en het niet aan zichzelf willen toegeven omdat het niet past bij hun mannelijke rolpatroon. Ze hebben bovendien het gevoel dat het wel meevalt, omdat ze zelf fysiek/mentaal sterker denken te zijn, maar er toch voor kiezen niets terug te doen.
Doe er wat aan TS, je bent constant bang en dit is niet gezond. Je bent geen zwakkeling door toe te geven wat er aan de hand is maar je moet er wel wat aan doen.
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Canillas het volgende:
Hoezo kan een man dat niet? Omdat jij dat niet kan? Vraag me af waar je dat op baseert.
Ja, het klinkt nogal als een 'vrouwen de schuld geven van iets waar ik zelf beter mee om had moeten gaan' verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.
In jou kleine gesloten levensomgeving gebeuren mischien geen gekke dingen, maar dat betekend niet dat dit overal zo is. Genoeg vrouwen die sexuele claims op het werk indienen, doen alsof ze mishandeld zijn voor geld, en ook ja... zwanger worden van de juiste man voor de centjes, maar daaronder valt TS niet. TS oogt als een tussenoplossing waar zijn vriendin geen respect meer voor heeft, gevaarlijke situatie als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.
Het zijn enge wezens he, die vrouwen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef Alex_L.A. het volgende:
In jou kleine gesloten levensomgeving gebeuren mischien geen gekke dingen, maar dat betekend niet dat dit overal zo is. Genoeg vrouwen die sexuele claims op het werk indienen, doen alsof ze mishandeld zijn voor geld, en ook ja... zwanger worden van de juiste man voor de centjes, maar daaronder valt TS niet. TS oogt als een tussenoplossing waar zijn vriendin geen respect meer voor heeft, gevaarlijke situatie als je het mij vraagt.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
En haar missie is geslaagd. Ben ik hier echt de enige die dit doorziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |