niet op te vreten alleen ben al 10 minuten bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Hartstikke gezond zo'n bruine boterham met kaas.
Daar heb jij wat mee In de ochtend etenquote:Op maandag 9 januari 2012 07:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
niet op te vreten alleen ben al 10 minuten bezig
quote:Op maandag 9 januari 2012 07:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar heb jij wat mee In de ochtend eten
Ik eet ook pas tegen een uurtje of half negen, dan heb ik pas honger.quote:
Dat was toch een hoax of zoiets?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:31 schreef JeMoeder het volgende:
Als het van dat nep bruine brood met gebroken houtvezels en een sloot kleurstof is, geef ik je gelijk. Anders is de klacht geheel onterecht en moet je ophouden met huilen ffs.
Je laat zeker ook altijd je korstjes liggen?
Vezels zijn vezels. In die reclame werd gezegd dat er vezels in het brood zat, maar dat waren geen 'normale' vezels maar gebroken houtvezels.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
Bruin brood heeft tenminste smaak.
[..]
Dat was toch een hoax of zoiets?Of iets met misleidende reclame.
Hm ok. De reclame was ook tergend.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vezels zijn vezels. In die reclame werd gezegd dat er vezels in het brood zat, maar dat waren geen 'normale' vezels maar gebroken houtvezels.
Dat komt trouwens veel vaker voor, maar daar werd het even extra uitgelicht. Als TS hier praat over Pain d'Ardenne van AH dan zit dat soberso helemaal vol met kleurstof en conserveringsmiddelen. Dat brood is na 5u op het aanrecht gelegen te hebben nog steeds niet uitgedroogd
Bedoel je die reclame van wit brood van Blue Band met zogenaamd dezelfde voedingsstoffen als bruin brood?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was toch een hoax of zoiets?Of iets met misleidende reclame.
Die uitspraak is een product van de onderontwikkeling van onze hedendaagse kansenmaatschappij.quote:Op maandag 9 januari 2012 06:05 schreef Beach het volgende:
sinds wanneer kan bruin brood kanker hebben
Ja die.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:58 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Bedoel je die reclame van wit brood van Blue Band met zogenaamd dezelfde voedingsstoffen als bruin brood?
Ik las kankermaatschappij.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:00 schreef Nyan het volgende:
[..]
Die uitspraak is een product van de onderontwikkeling van onze hedendaagse kansenmaatschappij.
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit etenGa dan gelijk met Fear Factor meedoen, spinnen eten, smeerlap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |