quote:
Sla hem. Geef em klappen.quote:Op maandag 9 januari 2012 04:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja maar dit brood is zo bruin dat eten ze alleen uit vrije wil in Friesland... Na 1 broodje zit je al vol... Liever witbroodn
Je kan ook je eigen hand proberen te eten.quote:
+1quote:Op maandag 9 januari 2012 05:02 schreef Drinky het volgende:
Bruin brood is ziek lekker man, hier eten we niks anders
Tantoe hard Meppels Bruin Klapvolkoren door je keelgat JWZ.quote:Op maandag 9 januari 2012 05:02 schreef Drinky het volgende:
Bruin brood is ziek lekker man, hier eten we niks anders
Ben toch geen Marokaanquote:Op maandag 9 januari 2012 05:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echte boys met streetcredibility roken dan ook hasjies.
Ik koester gewoon al het goede van alle culturen.quote:
Nee tuurlijk niet maar alleen buitenlanders roken hash.quote:Op maandag 9 januari 2012 05:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koester gewoon al het goede van alle culturen.
Pretenderen dat wiet van origine een Nederlands product is
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 05:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar alleen buitenlanders roken hash.
Hash is dan ook gewoon echt viesssquote:Op maandag 9 januari 2012 05:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar alleen buitenlanders roken hash.
Stink ook zo als ze in de ahop hash roken. Snap niet wat captain iglo daar zo lekker aan vind.quote:Op maandag 9 januari 2012 05:13 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Hash is dan ook gewoon echt viesss
Je klacht is dus dat jij geen witbrood hebt gekocht.quote:Op maandag 9 januari 2012 04:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begin ik net aan me avond snack.
Ik er alleen maar paine.. Volkoren donker bruin noten brood.. Kk vies normaal eet ik alleen wit brood. Klacht veel te bruin brood bah.
De pitjes zijn de tumoren.quote:Op maandag 9 januari 2012 06:05 schreef Beach het volgende:
sinds wanneer kan bruin brood kanker hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |