SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Doordat er aardig wat FOK!kers meedoen is er een flinke strijd gaande om zoveel mogelijk te typen, zodat je iemand kunt inhalen in de lijst. En we hebben de subteams omgegooid, is nu op basis van subfora zodat we de strijd onderling nog wat leuker kunnen maken. Ik zit nu alleen MEN te verdedigen, help me mee
Mijn posts zijn doorgaans te herkennen aan de hoge kwaliteit. Kwantiteit is niet mijn streven, en is ook zeker geen indicator voor productiviteit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Nee gewoon typen
Het is voor mezelf een aardig meter wat betreft de productiviteit van een dag
Het gaat toch niet alleen om de posts op fok? (of zit ik er nu naast?)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Mijn posts zijn doorgaans te herkennen aan de hoge kwaliteit. Kwantiteit is niet mijn streven, en is ook zeker geen indicator voor productiviteit.
Niks inleiding, hoofdstuk 1 willen we!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:
Heb wat uitgebreider geschreven in Z&G (want echt een hork van een gyn), maar het komt er nu op neer dat de baby het prima heeft. We wachten dus nog af.Heb wel een datum voor een inleiding meegekregen, maar die ga ik niet noemen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja gek is dat, dat wist ik vroeger ook niet. Echt open is ze als de vliezen zijn gebroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel van alvast 3 cm hebben is dat je bevalling niet al te lang gaat duren.
Die heb ik ook gespaard. Die aflevering heb ik ook nog ergens liggen meen ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik herinner me net dat ik boven nog een passend Urbanus-album heb liggen (ik spaar ze):
[ afbeelding ]
.
wat lul jij nou, ik wil gewoon af en toe lekker op een tafel kunnen zittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar dan heb je wel een bureau maar geen stoel
Die tafel is ook veel te laag om er aan te kunnen zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar dan heb je wel een bureau maar geen stoel
Wel vreemd dat iemand weet welk lettertype op overlijdensaktes wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)og-dood-dochter.html
Wat een megadomme kutdoos
Zo raar is dat niet als je ze wel eens in handen hebt gehad. En ja, als je dan ook nog eens een echt raar font gebruikt..dan snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel vreemd dat iemand weet welk lettertype op overlijdensaktes wordt gebruikt.
Tenzij ze Comic Sans heeft gebruikt.
Ik vermoed Comic Sans MS.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel vreemd dat iemand weet welk lettertype op overlijdensaktes wordt gebruikt.
Tenzij ze Comic Sans heeft gebruikt.
Over de herontmaskering van Derek Ogilvie. Nou sorry, maar Mauro is geen oplichter. Ik vind het een rare vergelijking.quote:Max van den Burg, medepresentator van de show, gaat echter nog een stapje verder. Volgens hem ‘grensde de onthulling aan de Watergate-affaire’. Hij is van mening dat de goeroe het land uitgezet moest worden. ‘Hij is de Mauro van de entertainmentindustrie’
Wie is Derek Ogilvie en waarom moest ie waarvoor ontmaskerd worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over de herontmaskering van Derek Ogilvie. Nou sorry, maar Mauro is geen oplichter. Ik vind het een rare vergelijking.
Iets met een lul en een drumstelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over de herontmaskering van Derek Ogilvie. Nou sorry, maar Mauro is geen oplichter. Ik vind het een rare vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |