abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2012 @ 20:07:26 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106614085
Ondanks Zen, toch even:

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Newbie114 het volgende:

1. Ik heb nog nooit gezien dat er niet op het verhaal van een newb wordt gereageerd. Ikzelf doe dit graag middels PM/DM, omdat ik dat gezelliger vind en het meer lijkt op een gesprek.

Vind je dit niet de omgekeerde wereld? Er komt iemand in die reeks en dan ga je dus de on topic discussie (waar ook andere geïnteresseerden/lotgenoten wat aan kunnen hebben) privé houden. Met als gevolg dat dit on topic deel het topic niet eens haalt. En er enkel slowchat overblijft waar geen enkele user met versierproblemen baat bij heeft. De volgende newbie ziet immers niet eens dat er ook on topic gereageerd kan worden.

Daar snap ik serieus niks van. Als daar al op een andere, meer open, topicgerelateerde manier mee zou worden omgegaan, zou dat imo al veel schelen.

En nu jasmijnthee c_/ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106614197
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef STING het volgende:

[..]
Dat is waar het topic voor bedoeld is in ieder geval.
Tips en ervaringen delen met betrekking tot versieren, flirten, etc.
Als slow chat kan het net zo goed Singles II heten.
Inderdaad het delen van echter de laatste tijd is daar weinig meer van terug te vinden. Het is geen topic om andermans ervaringen en tips te lezen. Je leest van alles tot fisting aan toe maar versieren passeert toch zeer weinig de revue. Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106614536
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ondanks Zen, toch even:

[..]
En nu jasmijnthee c_/ .
;)

Dat is een beetje het probleem, als iemand iets post in het topic dan verwacht hij of zij meerdere reacties op zijn of haar post. Dat kan nu echter niet want de slow chat zorgt dat je post heel snel verdrinkt. En nee, het is niet voldoende dat het kliekje antwoord geeft ik hoor namelijk ook graag de mening van anderen en van andere leeftijden.

quote:
2. Het is een vaste groep, ja, en die is heel hecht. Maar we staan open voor buitenstaanders, en hebben zelfs graag newbs, al lijkt het niet zo door de SC.
De houding van " we staan open" is nu net denk ik het probleem.
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 9 januari 2012 @ 20:18:47 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106614749
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:

Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.
de vraag is allen waarom t daar wel lukt...
[sub]
Gok zelf omdat men elkaar niet super goed ligt en dus die verdere persoonlijke interesse er niet is.. waardoor sc niet snel gebeurd. [sub]
  maandag 9 januari 2012 @ 20:34:32 #205
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106615662
Dat overigens het AVNZMG-topic 'goed draait' is twijfelachtig. Er wordt veel gepost ja maar het verloop is er ook behoorlijk groot. Er komen veel nieuwe mensen bij, maar net zo veel mensen gaan er weer weg. Dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn, dat men het relatief snel voor gezien houdt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_106624425
Och het is toch allemaal weer wat hè met die AVNZMG reeks.

Kan er niet een 'serieuze versiervragen/problemen' -topic komen waar men zijn levensverhaal/vragen/problemen kan posten waar iedereen die zin heeft iemand te helpen op kan reageren met advies? Dan kunnen de mensen die nu ontevreden zijn daar hun ei kwijt terwijl de mods het een beetje in de gaten houden, en kunnen we de AVNZMG reeks laten voor wat hij nu is.
Deze nu weer 180 graden willen draaien gaat vast niet werken, getuige de andere SC's. Dus misschien kan dat gedoe beter meteen geskipt worden in plaats van deze discussie nog 20x te gaan voeren voordat het eindigt als Singles.
pi_106624939
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Och het is toch allemaal weer wat hè met die AVNZMG reeks.

Kan er niet een 'serieuze versiervragen/problemen' -topic komen waar men zijn levensverhaal/vragen/problemen kan posten waar iedereen die zin heeft iemand te helpen op kan reageren met advies? Dan kunnen de mensen die nu ontevreden zijn daar hun ei kwijt terwijl de mods het een beetje in de gaten houden, en kunnen we de AVNZMG reeks laten voor wat hij nu is.
Deze nu weer 180 graden willen draaien gaat vast niet werken, getuige de andere SC's. Dus misschien kan dat gedoe beter meteen geskipt worden in plaats van deze discussie nog 20x te gaan voeren voordat het eindigt als Singles.
Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
  maandag 9 januari 2012 @ 23:22:10 #208
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106625042
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
AJHBENVNZMG
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106625083
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

AJHBENVNZMG
En dat staat voor? :D
  maandag 9 januari 2012 @ 23:24:41 #210
92926 Joipoidoipoipoi
pi_106625161
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En dat staat voor? :D
Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMG
pi_106625184
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.
Ik vind niet dat iedereen een aparte SC moet, maar op een gegeven moment is het ook de moeite niet meer waard het om te gaan gooien.
pi_106625196
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMG
En waar staat het voor? Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzo :Y
pi_106625238
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.
Ik vind niet dat iedereen een aparte SC moet, maar op een gegeven moment is het ook de moeite niet meer waard het om te gaan gooien.
Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...
pi_106625345
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...
Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.
pi_106625412
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.
We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.
pi_106625437
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.
Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.
pi_106625475
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.
Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:31:51 #218
92926 Joipoidoipoipoi
pi_106625482
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En waar staat het voor?
Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat

quote:
Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzo :Y
Dat is heel FOK! toch?
pi_106625494
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.
Veel succes.
pi_106625555
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat

[..]

Dat is heel FOK! toch?
Mag maar niemand die me wil verdorie :'( :D

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Veel succes.
Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...
pi_106625671
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Mag maar niemand die me wil verdorie :'( :D

[..]

Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...
Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.
pi_106625751
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.
En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.
pi_106626002
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.
Dan pak je dat offtopic gedoe vanaf het begin aan en verwijs je ze naar de andere SCs. Nu is het al vrij ver gevorderd allemaal.
Als jij vindt dat je R&P streng moet gaan handhaven maar wel met 2 SCs erin, waarom kan dit dan niet met de drie huidige (soort van) SCs erin?
Waarom denk jij dat het wel kan werken als je alles compleet omgooit maar dat het dan weer geen optie is iets vergelijkbaars te doen maar deze SCs ondertussen wel toe te staan, en het overige te reguleren? Dan hou je ook nog eens wat extra users tevreden, maar dat zou ook weer zoiets zijn natuurlijk.
Het is uiteraard maar een suggestie, maar het is meer aan de mods er wel of niet wat mee te doen.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:51:28 #224
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106626347
Okee genoeg nu

Dit is een FB topic voor R&P, alles is nu wel gezegd denk ik. We nemen het mee naar achteren en daar stopt deze discussie nu mee.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:05:14 #225
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106626892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Nee doe ik niet hoor, Alleen ik denk dat Daniel heel heel boos gaat worden als hij ziet dat we zijn FB topic verkloten :@
Neuh, maar ik wil even gebruik maken van de gelegenheid en je toch iets vragen.
Wat is dat voor flauwekul met Ayumu2.0?

Weet je dat ik serieus heb gedacht dat iemand jou liep te trollen met dat 2.0?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')