Vind je dit niet de omgekeerde wereld? Er komt iemand in die reeks en dan ga je dus de on topic discussie (waar ook andere geïnteresseerden/lotgenoten wat aan kunnen hebben) privé houden. Met als gevolg dat dit on topic deel het topic niet eens haalt. En er enkel slowchat overblijft waar geen enkele user met versierproblemen baat bij heeft. De volgende newbie ziet immers niet eens dat er ook on topic gereageerd kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
1. Ik heb nog nooit gezien dat er niet op het verhaal van een newb wordt gereageerd. Ikzelf doe dit graag middels PM/DM, omdat ik dat gezelliger vind en het meer lijkt op een gesprek.
Inderdaad het delen van echter de laatste tijd is daar weinig meer van terug te vinden. Het is geen topic om andermans ervaringen en tips te lezen. Je leest van alles tot fisting aan toe maar versieren passeert toch zeer weinig de revue. Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is waar het topic voor bedoeld is in ieder geval.
Tips en ervaringen delen met betrekking tot versieren, flirten, etc.
Als slow chat kan het net zo goed Singles II heten.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ondanks Zen, toch even:
[..]
En nu jasmijnthee.
De houding van " we staan open" is nu net denk ik het probleem.quote:2. Het is een vaste groep, ja, en die is heel hecht. Maar we staan open voor buitenstaanders, en hebben zelfs graag newbs, al lijkt het niet zo door de SC.
de vraag is allen waarom t daar wel lukt...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Het dating topic is een goed voorbeeld van hoe het wel kan, ondanks dat het een reeks is met vaste users is het topic toch aardig on topic.
Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Och het is toch allemaal weer wat hè met die AVNZMG reeks.
Kan er niet een 'serieuze versiervragen/problemen' -topic komen waar men zijn levensverhaal/vragen/problemen kan posten waar iedereen die zin heeft iemand te helpen op kan reageren met advies? Dan kunnen de mensen die nu ontevreden zijn daar hun ei kwijt terwijl de mods het een beetje in de gaten houden, en kunnen we de AVNZMG reeks laten voor wat hij nu is.
Deze nu weer 180 graden willen draaien gaat vast niet werken, getuige de andere SC's. Dus misschien kan dat gedoe beter meteen geskipt worden in plaats van deze discussie nog 20x te gaan voeren voordat het eindigt als Singles.
AJHBENVNZMGquote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMGquote:
Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
En waar staat het voor? Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMG
Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.
Ik vind niet dat iedereen een aparte SC moet, maar op een gegeven moment is het ook de moeite niet meer waard het om te gaan gooien.
Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...
We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.
Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.
Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.
Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaatquote:
Dat is heel FOK! toch?quote:Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzo
Veel succes.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.
Mag maar niemand die me wil verdoriequote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat
[..]
Dat is heel FOK! toch?
Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...quote:
Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag maar niemand die me wil verdorie![]()
[..]
Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...
En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.
Dan pak je dat offtopic gedoe vanaf het begin aan en verwijs je ze naar de andere SCs. Nu is het al vrij ver gevorderd allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.
Neuh, maar ik wil even gebruik maken van de gelegenheid en je toch iets vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee doe ik niet hoor, Alleen ik denk dat Daniel heel heel boos gaat worden als hij ziet dat we zijn FB topic verkloten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |