Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMGquote:
Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar was het topic toch ooit voor bedoeld? Moet er nu echt voor ieder groepje een aparte SC komen?
En waar staat het voor? Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, het moest trouwens zijn: AJHBEVNZMG
Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Singles was toch ook ooit ergens anders voor bedoeld? Dat is na tig pogingen blijkbaar ook niet meer 'op de rails' gekregen. Nu begint het liedje weer van voor af aan bij de AVNZMG reeks. Lijkt me vrij nutteloos dus daar nu veel moeite in te gaan steken, compleet nieuwe topics lijken me dan wat beter te reguleren dan eentje waar al een berg vaste users in zitten.
Ik vind niet dat iedereen een aparte SC moet, maar op een gegeven moment is het ook de moeite niet meer waard het om te gaan gooien.
Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je dus binnen een jaar zoveel SC lopen dat niemand in R&P een topic gaat openen...
We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bedoeling is dus het hierna niet weer uit de hand te laten lopen met andere (toekomstige) topics, maar alleen AVNZMG nu maar te laten voor wat het is omdat het de moeite amper nog waard is.
Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
We hebben toch al 2 SC lopen ik zie het probleem niet om het daar bij te houden.
Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anderen mensen zien dat blijkbaar niet zo zitten, dus dan schiet het nog niet op.
Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaatquote:
Dat is heel FOK! toch?quote:Ikzie overigens liever een eenzaamheid topic waar mensen elkaar kunnen leren kennen enzo
Veel succes.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee tijd is om wat kliekjes duidelijk te maken om eens ruimte te maken voor nieuwe users.
Mag maar niemand die me wil verdoriequote:Op maandag 9 januari 2012 23:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als Je Homo Bent En Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat
[..]
Dat is heel FOK! toch?
Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...quote:
Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mag maar niemand die me wil verdorie![]()
[..]
Ik weet dat het niet makkelijk is maar op een punt zal er toch echt iets moeten gaan veranderen en dan kan je wel SC bij blijven bouwen...
En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, alleen lijkt het mij wat simpeler de huidige SCs incl AVNZMG te laten voor wat ze zijn en de nieuwe/andere topics wel te gaan/blijven reguleren. Dus nee, niks SCs blijven bijbouwen, dat bedoelde ik helemaal niet zoals ik al zei.
Dan pak je dat offtopic gedoe vanaf het begin aan en verwijs je ze naar de andere SCs. Nu is het al vrij ver gevorderd allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En wat nu als er in de volgende AVNZMG reeks er weer personen gevestigd zitten en het steeds meer offtopic gaat want wees eerlijk dat gaat net zo hard weer gebeuren.
Neuh, maar ik wil even gebruik maken van de gelegenheid en je toch iets vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee doe ik niet hoor, Alleen ik denk dat Daniel heel heel boos gaat worden als hij ziet dat we zijn FB topic verkloten![]()
Hij is inderdaad razend nu. Jullie worden bedankt, want hij is het op mij aan het afreageren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nee doe ik niet hoor, Alleen ik denk dat Daniel heel heel boos gaat worden als hij ziet dat we zijn FB topic verkloten![]()
Geniet er maar flink van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij is inderdaad razend nu. Jullie worden bedankt, want hij is het op mij aan het afreageren.
Foutje van mezelf laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil even gebruik maken van de gelegenheid en je toch iets vragen.
Wat is dat voor flauwekul met Ayumu2.0?
Weet je dat ik serieus heb gedacht dat iemand jou liep te trollen met dat 2.0?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij is inderdaad razend nu. Jullie worden bedankt, want hij is het op mij aan het afreageren.
Beetje lame om inhoudelijke post te editten. Ik was al met typen begonnen voor jij je tekst klaar had. Maar goed, laat ook maar...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Okee klaar nu.
Anders moet ik irritant gaan worden en daar heb ik heul geen zin an.
Neuh, ik wist het dus echt niet en was aanvankelijk boos dat iemand de draak stak met Ayumu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Foutje van mezelf laten we het daar op houden![]()
Ik ben echt de Ayumu dat moet je toch wel gemerkt hebben al heb ik tegenwoordig wel betere zin
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, ik wist het dus echt niet en was aanvankelijk boos dat iemand de draak stak met Ayumu.
Iedereen maakt wel eens spatjes. Kom gewoon terug als Ayumu. Flauwekul allemaal van je. Relnicht.
Ik ken je niet.quote:
Come on! Lienekienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Lienekien het volgende:
Ayumu2.0 is gewoon Ayumu? Wat een verrassing, ik had 'm nooit herkend, zeg!
Vandaar dat ik dus dacht dat het een kuttrol was. Hehe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Lienekien het volgende:
Ayumu2.0 is gewoon Ayumu? Wat een verrassing, ik had 'm nooit herkend, zeg!
Same here, ditzelfde vroeg ik me af. Wij zijn van de 'oude stempel' waarbij mensen usernames als "Maanvis2" aanmaakten om iemand voor lul te zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil even gebruik maken van de gelegenheid en je toch iets vragen.
Wat is dat voor flauwekul met Ayumu2.0?
Weet je dat ik serieus heb gedacht dat iemand jou liep te trollen met dat 2.0?
Wat zeg je nou?!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Stali en Staal werkte wel erg goed.
Onder allebei ben ik gehaat trouwens maar de link wordt nog steeds zelden gelegd.
Ja van dittem.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Same here, ditzelfde vroeg ik me af. Wij zijn van de 'oude stempel' waarbij mensen usernames als "Maanvis2" aanmaakten om iemand voor lul te zetten
Jij bent vriendin met Stali?quote:
Klier is het he?quote:
Ja okay. Je bent de eerste niet die het even alles zat was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Goed ik geef toe ik wou stoppen met FOK! alleen ik kon het niet nadat ik mijn oude account gedumpt had kreeg ik heimwee binnen een paar uur was Ayumu2.0 geboren![]()
Hoezo verslaafd, Ik hoop echt dat ik een andere [knappe] Homo-Fokker hier vind zodat we samen als 2 verslaafden wilde sex en veel topics mogen aanmaken![]()
Je moet hier momenteel jengelen om slowchat jah.quote:
Eigenlijk bevalt de 2.0 achter de naam wel en ben er best wel gehecht aan geraaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay. Je bent de eerste niet die het even alles zat was.
Stuur een berichtje aan de moeder van FOK! leg het even uit en vraag je account terug.
Yvonne doet dat echt wel voor je.
Mind you, je hebt ook aardig wat voor je kiezen gehad en hierin lees ik tussen de regels door nog veel meer.
Doe nou even. Niks 2.0. Gewoon Ayumu.
Ge moet er ook niet verbaosd van staon dat we daar raar over doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Goed ik geef toe ik wou stoppen met FOK! alleen ik kon het niet nadat ik mijn oude account gedumpt had kreeg ik heimwee binnen een paar uur was Ayumu2.0 geboren![]()
Er zijn genoeg homo's op FOK! dus dat zal allicht wel goed komen. Vroeger waren er meer denk ik, met Gellarboy, Pjederdy, SCH, Smots (?) en Jerruhquote:Hoezo verslaafd, Ik hoop echt dat ik een andere [knappe] Homo-Fokker hier vind zodat we samen als 2 verslaafden wilde sex en veel topics mogen aanmaken![]()
In mijn ogen is dat gewoon gelul van je. Gehecht raken aan iets dat er nog maar nauwelijks is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk bevalt de 2.0 achter de naam wel en ben er best wel gehecht aan geraakt![]()
En mijn favoriete nummer eindigt op 2.0 en is gemaakt in 2002
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |