ik natuurlijk!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ben benieuwd wie er gaat winnen. SPANNEND!!!!!!!
you called me ?quote:
quote:
Ik doe niksquote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ireth houd je in!!!
En met de pijnstillers is het redelijk te doen maar lang computeren is lastiger zeker als het voor school is (extra stress)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe niksIk speel DJMO net van de kaart met mijn latex.. Maargoed :p ik moet nog op stoom komen, er komen woorden voorbij waarbij ik me of afvraag: bestaat die spelling uberhaubt, of hoe kom je erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik zit altijd te klootviolen met de Y. Ys pakt ie niet... maar Yes (NL woordenboek??) pakt ie wel, stom spel!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik speel DJMO net van de kaart met mijn latex.. Maargoed :p ik moet nog op stoom komen, er komen woorden voorbij waarbij ik me of afvraag: bestaat die spelling uberhaubt, of hoe kom je erop.
Die vond ik ook altijd zo leuk!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz heeft gister trouwens 2 uur naar Pieter Post zitten kijken..kwam geen eind aan!
En wie heeft Jaleesa opgevoed?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef MoniqueB1965 het volgende:
weten jullie trouwens al dat Jaleesa een cultuurbarbaar is????????
Deniz is 2 en een half en zingt Imca Marina. Welke ontaarde moeder leert haar kind dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |