ik doe dat nooit?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Was het maar kut. Dan kon je eraan likken.
Heb je last van een after-disco-dip?quote:
Waarom niet?quote:
oke, dus ipv man gezocht moet ik nu vrouw gezocht? *dating profiel aanpast*quote:
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haaldequote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je last van een after-disco-dip?
Hoezo in plaats van. Alle opties open houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Lois het volgende:
[..]
oke, dus ipv man gezocht moet ik nu vrouw gezocht? *dating profiel aanpast*
Whoahquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haalde.
. "Gelukkig" heeft hij zelf de wasmachine gevuld. Maar helaas heb ik niet gezien dat hij dat gedaan had, want ik wist dat zijn telefoon in zijn zak zat, en dacht dat hij de broek nog aan ging trekken.
.
OMGquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haalde.
. "Gelukkig" heeft hij zelf de wasmachine gevuld. Maar helaas heb ik niet gezien dat hij dat gedaan had, want ik wist dat zijn telefoon in zijn zak zat, en dacht dat hij de broek nog aan ging trekken.
.
Toch sluit ik me maar bij Tico aan...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
'Een leek mag slechts dan de dood constateren als het hoofd van de romp gescheiden is '
Dan doe je het niet meer nee?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
'Een leek mag slechts dan de dood constateren als het hoofd van de romp gescheiden is '
Soort iPhone Risottoquote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, ff je foon afbakken. Dus in een pak rijst, dan in de oven en dan. Doet ie het weer
Ah okay, bij jullie is ondervinden niet de beste leermethodequote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij het weer doet als die droog is. Hebben we ook een keer met een Macbook gehad.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Poppedein het volgende:
Op hele lage temp in de oven en daar echt een flink tijdje laten liggen! Heeft hierb goed geholpen na precies t zelfde maak dan ook je zakken leeg incident... Enige wat ie eraan overgehouden heeft is een veel sneller leeglopende batterij sindsdien
Tja, als ie het dan onverhoopt toch niet meer doet heb je wel troost-eten.quote:
Oei, ook sterktequote:Op maandag 9 januari 2012 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Beterschap voor de zieken. Lig ook nog in bed met rug en bekken, in het donker. Maar ik moest het ook rustiger aan doen vd dok dus...
Gefeliciteerd met Katja!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef livelink het volgende:
Rocka, ook al een tikje minder dus. Ook sterkte!
Ja, je kon vanaf 8 uur bellen voor het schooljaar 2013-2014. En aangezien ze snel vol zitten zaten we op scherp.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:01 schreef livelink het volgende:
Fijn BE. Heb je dat vanochtend vroeg even geregeld?![]()
En hoe ging het verder met de 1e schooldag?
Oh ja das hier ook het geval. Heb ik ook van geleerd, gewoon wat dagen vrij vrgn omdat je anders alle vakantie's van je collega's loopt op te vangen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt flowerbox, en dat vond ik echt niet erg. Minder leuk was dat ik meer ingeroosterd was ivm vakantieaanvragen van anderen. Leermomentje! Volgend jaar vraag ik ook wat dagen vrij!
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind haar ook goed, zo herkenbaar dit. Zit wel irritant achtergrondruisje bij maar hij blijft goed dit stukje.
'Er moet altijd iets mee dat kwijt is'quote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind haar ook goed, zo herkenbaar dit. Zit wel irritant achtergrondruisje bij maar hij blijft goed dit stukje.
Ja, vol is vol. En dan kun je nog 30 broertjes of zusjes op school hebben, maar als je te laat met inschrijven bent en de klassen zitten al vol. Dan heb je pech.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef livelink het volgende:
Bij onze school krijgen broertjes en zusjes voorrang. Als er echt geen plek is, dan houdt het op, maar ik heb nog nooit gehoord dat er niet genoeg plek was voor broertjes of zusjes.
Uitslag op je hoornvlies??quote:Op maandag 9 januari 2012 08:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Katja!
Ja, ik had zulk verminderde weerstand dat ik uitslag rond de ogen kreeg en op het hoornvlies maardat trekt al weg.
Straks wel paar uurtjes werken. Da's altijd leuk (ondanks dat ik wel zin in zomervakantie heb).
Jeetje, dat is heftig zeg...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:36 schreef Noli. het volgende:
Wij werden van vrijdag op zaterdag rond een uur of vier 's nachts wakker van flitsen.
Omdat onze hele slaapkamer er door verlicht werd stond ik nog al snel naast mijn bed en wat ik zag toen ik het raam uit keek staat nog op mijn netvlies gebrand..
![]()
Er stond een politiebusje (letterlijk) voor onze deur en voor dat politiebusje was net een ambulance neer gezet.
In het licht van de ambulance lag iemand op de grond. Er zat een meisje naast hem en terwijl de ambulancebroeders uitstapten dachten we te horen wat één van de agenten tegen de broeders zei.
In zo'n geval schiet dan toch het meest positieve door je hoofd en hóóp je het verkeerd te hebben verstaan. "Steken in de buik" Dat kon twee dingen betekenen, of hij had last van steken in de buik (blindedarmontsteking ofzo) of sja...... Op datzelfde moment word er een andere jongen in de boeien naar de overkant naar het politiebusje begeleid, hoor je wat hem gevraagd word en hoor je hem antwoorden (onverstaanbaar, zo overstuur was hij). Tegelijkertijd komt het tweede politiebusje aan gereden, zakte de grond zakte onder mijn voeten weg en moest ik gaan zitten omdat ik bijna languit ging....
http://www.lc.nl/frieslan(...)teekpartij-op-straat
Haha ja, dat is er ook een die nog vaak voorbij komt. Stront aan je jas.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Heftig Noli.!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:36 schreef Noli. het volgende:
Wij werden van vrijdag op zaterdag rond een uur of vier 's nachts wakker van flitsen.
Omdat onze hele slaapkamer er door verlicht werd stond ik nog al snel naast mijn bed en wat ik zag toen ik het raam uit keek staat nog op mijn netvlies gebrand..
![]()
Er stond een politiebusje (letterlijk) voor onze deur en voor dat politiebusje was net een ambulance neer gezet.
In het licht van de ambulance lag iemand op de grond. Er zat een meisje naast hem en terwijl de ambulancebroeders uitstapten dachten we te horen wat één van de agenten tegen de broeders zei.
In zo'n geval schiet dan toch het meest positieve door je hoofd en hóóp je toch echt verkeerd te hebben verstaan wat die man zei. "Steken in de buik" Dat kon twee dingen betekenen, of hij had last van steken in de buik (dan hoop je toch op iets van blindedarmontsteking ofzo) of sja...... Op datzelfde moment word er een andere jongen in de boeien naar de overkant naar het politiebusje begeleid, hoor je wat hem gevraagd word en hoor je hem antwoorden (onverstaanbaar, zo overstuur was hij). Tegelijkertijd komt het tweede politiebusje aan gereden, zakte de grond zakte onder mijn voeten weg en moest ik gaan zitten omdat ik bijna languit ging....
http://www.lc.nl/frieslan(...)teekpartij-op-straat
Alle basisscholen in NL worden vandaag belaagd voor moeders en vaders die hun kroost op school willen inschrijven.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is heftig zeg...![]()
voor de zieken.
Vandaag weer een half dagje op mn eigen plek, vanmiddag cursus...
Wel druk dus.
Ow en ik heb ook even een mailtje gestuurd naar de evt. toekomstige school van Lennon. bedankt voor het herinneren!
Ik hoop het wel, maar geen idee. Ik ga het iig wel even vragen op 9 feb. Dan hebben we een uitgebreide rondleiding door school.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Beterschap iedereen!
Hier geen zwaar leven, gewoon lekker kneuteren in huis na een paar dagen weg. En door jouw post BE over school eraan herinnerd dat ik nog een afspraak moest maken, dus dat heb ik net gedaan. Fijn dat je een plek hebt voor Oscar; is de kans nu ook groter dat je er Sasha gemakkelijker geplaatst krijgt?
Nah, H. is toch best leuk bij tijd en wijle.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:46 schreef Noli. het volgende:
Brrr.. Rocka.![]()
Jah, denk je rustig in een klein prutsdurrep te wonen..
Ja vreemd is dat he! Wij hadden het zelfde gevoel toen in "ons" winkelcentrum iemand doodgeschoten werd!!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Noli. het volgende:
Er gebeurt genoeg. Het is niet voor niks dat we júist altijd alert zijn als we wat rond het huis horen.
Maar dit verwacht je niet, geloof je niet, bevat je niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocka een virus op je ogen, wat eng. Fijn dat het niet meer zo vurig is maar tochbeterschap!
Noli wat erg!! En zo onder je raamBrrrr. Logisch dat je zo geschrokken bent zeg. Niet te bevatten. Bah!!
[ Bericht 37% gewijzigd door Saffier op 09-01-2012 10:00:38 ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Noli. het volgende:
Er gebeurt genoeg. Het is niet voor niks dat we júist altijd alert zijn als we wat rond het huis horen.
Maar dit verwacht je niet, geloof je niet, bevat je niet..
Euh leuk... vanwege een recordpoging-langste-oranjekoek/taart-gebeuren volledig ingebouwd worden en niet weg kunnen komen als je als zwangere op knallen staat en in het ziekenhuis moet bevallen..![]()
![]()
(was toen echt niet grappig maar nu wel) of een aantal weken later tijdens de braderie een mercedes met de bumper twee millimeter onder je keukenraam geparkeerd waardoor je de deur niet uit kunt met je versbakken baby om de eerste keer naar het CB te gaan.
![]()
Neuh.. Partij hormonsterlijk stampijquote:Op maandag 9 januari 2012 10:03 schreef flowerbox het volgende:
[..]en toen? CB opgebeld dat je niet kwam?
Ik snap wat je bedoelt w.b. de steekpartij. Het ongeloof.
Ik las iets over niet kunnen lopen in het dierentuin topic, wat gebeurt er allemaal?quote:
Uiteraardquote:
Nou heel lang verhaal maar het komt er op neer dat als ik loop, m`n heup steeds subluxeert. En dat doet pijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik las iets over niet kunnen lopen in het dierentuin topic, wat gebeurt er allemaal?
Dat.. En stom dat je niet komt TF, ik had je graag ff aangedouwd!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik las iets over niet kunnen lopen in het dierentuin topic, wat gebeurt er allemaal?
Nou au! Waarom doet ie dat? En, nog beter, hoe wordt dat opgelost?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou heel lang verhaal maar het komt er op neer dat als ik loop, m`n heup steeds subluxeert. En dat doet pijn.
Waarom ie dat doet, tsja..quote:Op maandag 9 januari 2012 11:21 schreef Lois het volgende:
[..]
Nou au! Waarom doet ie dat? En, nog beter, hoe wordt dat opgelost?
Zullen we samen bejaardje spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom ie dat doet, tsja..
Er is een vermoeden van EDS, want mijn rib en polsen doen vrolijk mee. Tevens heb ik een hartruis en is m`n conditie slechter dan die van menig bejaarde
Dus een dagje rondhobbelen in de dierentuin klinkt momenteel als onhaalbaar. Helaas.
Ik ben al blij als ik `s ochtends alles op school heb en `s avonds de prak op tafel.
Zaterdag droop er zelfs zweet op de grond.... zo een druppel langs mn arm... Echt gekker moet het niet worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:22 schreef snoopy het volgende:
Klacht indienen tico![]()
Kunnen ze de boel niet fixeren taart?
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Lois het volgende:
Op hartrevalidatie liepen wij rondjes, om uit te stappen na een balspel bijvoorbeeld, ik en mijn echte bejaarde medemensen. En dat die peut dan keihard over de afdeling riep "als Monique de boel ophoudt mogen jullie haar ook inhalen hoor"
Op hartrevalidatie liepen wij rondjes, om uit te stappen na een balspel bijvoorbeeld, ik en mijn echte bejaarde medemensen. En dat die peut dan keihard over de afdeling riep "als Monique de boel ophoudt mogen jullie haar ook inhalen hoor"
Ik vind zelf over het algemeen dat het heus wel meevalt en dat het altijd slechter kan. Zal wel met die kop in het zand te maken hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef livelink het volgende:
Taartjesfee, ik vind dat jij met recht mag zeggen dat je het zwaar hebt.
En nog wel meer mensen, hoor. Het is gewoon ook niet altijd makkelijk.
niet in je oogkas laten neuken?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, doe maar nietwant het is een herpezzz variant
![]()
Luchtkus dan maarquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, doe maar nietwant het is een herpezzz variant
![]()
Ik heb zelf wel ooit indoorskiles bij de Jaap Edenbaan gedaan maar niet met de kinderen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens eerst indoor geprobeerd? Lijkt me een goede voorbereiding misschien?
Ik vind van wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Acupunctuur is toch ook alternatief?
Beschrijf 'm dan!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef Saffier het volgende:
10 euro om van je hoofdpijn af te komen
Helaas heb ik geen foto van 'm Phluphje en op google ook niet.
Volgens mijn verzekering welquote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Acupunctuur is toch ook alternatief?
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef phluphy het volgende:
Als ik kon nam ik het een paar uurtjes van je over!
Ha, goed dat je het zegt. Moet morgen even bellen voor een afspraakquote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dan kan je voor minder naar mijn Chiropraktiker gaan? Dan ben je én in één klap, en voor slechts 90 euro van je rugpijn af
Ik kan niet mee. Ik ga manlief wakker maken, die moet straks nog de nachtdienst in! Ciao!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef snoopy het volgende:
Kunnen we niet door naar een volgend bankje, met leukere dingen?
Ojawel hoor, maar ik heb al een paar weken pijn in mijn rug. Maar steeds geen tijd/zin/kracht om een afspraak te maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:37 schreef Saffier het volgende:
Kim ook nog steeds niet opgeknapt?
Beterschap!
En slaap lekker allemaal dus
Ja, dat het weer beter gaat en dat je dan denkt dat het niet hoeft nogquote:Op maandag 9 januari 2012 21:40 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, dat je denkt dat het vanzelf wel weer overgaat. Ik had nu echt geluk dat ik terecht kon maar meestal zitten ze best vol met patiënten.
De maan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:32 schreef Ssserpente het volgende:
Volle maan. Dan slapen er erg veel mensen kut, schijnt.
Mogge!
Kwestie van gewenning.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:41 schreef Ssserpente het volgende:
Je bent vrij helder voor iemand die vannacht niet geslapen heeft.
Als ik haar zie denk ik juist altijd aan miss piggy..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Monique Smit op de radio. Moet ik toch áltijd aan Manu denken. ;'( een user van hier die vrij plotseling overleden is.
ze was op de radio. dus dan denk ik aan Manu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik juist altijd aan miss piggy..
Met zijn Monique Smit liefde. En Bonsaiboom.quote:
Ik was laatst in de toko en toen zag ik pindakaas met jouw nick.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen ladies. 2e schooldag ging een stuk beter. Geen tranen bij het afscheid. Ik kan met een iets beter gevoel aan het werk, al hoewel ik niet vooruit te branden ben. Moet echt na 2 weken vakantie weer in het ritme van school en werk komen.
Hahaha ja bekend toko merk. Is Surinaams voor vurige liefde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:00 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik was laatst in de toko en toen zag ik pindakaas met jouw nick.
/einde dagboek.
Fietsen... Dan vraag je erom hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb ook een heel zwaar leven, ik moet ongesteld worden en werd daarnet gewoon van mijn fiets afgereden door één of andere blinde muts die rechts wilde parkeren waar ik fietste![]()
/zelfmedelijden
Lijkt mij een beetje koud om zonder sokken te gaan fietsen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Een fietser geeft anders meer bonus hoor,mits sokken nog aan.
lezen en informatie eruit halen. ff kort door de bocht. Duits valt op zich nog mee, maar het is ook materie waar ik niet zo in thuis ben. maar goed, ik ben er wel klaar mee. voor nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef livelink het volgende:
Duitse teksten doorspitten? Moet je er fouten uithalen of zo? Of vertalen?
Ik vind Duits niet de meest makkelijke taal, nee.
Vicky, succes met je strijd tegen MP-mevrouw en Belgen. Volgens mij ben je momenteel strijdlustig genoeg!
oeh mag ik mag ik mag ik??quote:
Tot zaterdag niet meer eten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Over de TT gesproken... Ik ben mijn zomerschoenen aan het inlopen.
Ik ga zaterdag voor 4 dagen naar Singapore en daar is het 25-26 graden!![]()
Enige jammere is dat ik me een tikkie te veel heb laten gaan deze winter en dat ik de toch al niet te ruime kleding van afgelopen zomer denk ik niet meer aan kan. *stress*
Mn PM staat open hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet verkeerde topic, gezeik en gezanik van mij wat eig niet op het web thuis hoort...
Waarom niet. Van de week ging het daar toch ook over!! Ik vond het niks raars in ieder geval!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Niet verkeerde topic, gezeik en gezanik van mij wat eig niet op het web thuis hoort...
Dat tafereel ken ik... Ik kom gewoon niet meer in de buurt van Jen mn mn hoofd bij drambuien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef E.T. het volgende:
Tijn was net op het schoolplein aan het drammen om z'n zin te krijgen.. Ik buk om 'm vast te pakken en hij springt omhoog...
Vol op m'n neus!!
Auwauwauwauw!! Echt tranen in m'n ogen![]()
Hij is volgens mij niet gebroken, maar dem wat doet dat zeer (nu nog)
o ik doe het dan gewoon een tijdje terug. istie heel gauw zatquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef Vicky het volgende:
BE,
Ik heb er hier een.in bed gegooid en de ander verzocht even een half uurtje wat voor zichzelf te doen. Ik hoor al vanaf 6.30 elke 5 minuten mama mama mama mamaaaaaaaa
Ja elke dag tot 14:00. dat heb je met continurooster!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis woensdag vandaag he?
Ik denk ik zeg het ff
blijven ze dan wel liggen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef E.T. het volgende:
En nu gaan er twee naar bed.. Al was het alleen maar omdat ik meer gedram nu ff niet kan hebben
nee hoor! Op woensdag zijn die van mij om 12:30 klaar en op de andere dagen moeten ze tot 14:00quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja elke dag tot 14:00. dat heb je met continurooster!
Nou hier zijn ze met continuerooster op woensdag toch echt om 12.30 uur klaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja elke dag tot 14:00. dat heb je met continurooster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |