ik doe dat nooit?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Was het maar kut. Dan kon je eraan likken.
Heb je last van een after-disco-dip?quote:
Waarom niet?quote:
oke, dus ipv man gezocht moet ik nu vrouw gezocht? *dating profiel aanpast*quote:
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haaldequote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je last van een after-disco-dip?
Hoezo in plaats van. Alle opties open houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Lois het volgende:
[..]
oke, dus ipv man gezocht moet ik nu vrouw gezocht? *dating profiel aanpast*
Whoahquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haalde.
. "Gelukkig" heeft hij zelf de wasmachine gevuld. Maar helaas heb ik niet gezien dat hij dat gedaan had, want ik wist dat zijn telefoon in zijn zak zat, en dacht dat hij de broek nog aan ging trekken.
.
OMGquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog een klein beetje. Maar mijn wederhelft ook. En daar kwam ik net achter, toen ik zijn broek met Iphone in de zak uit de wasmachine haalde.
. "Gelukkig" heeft hij zelf de wasmachine gevuld. Maar helaas heb ik niet gezien dat hij dat gedaan had, want ik wist dat zijn telefoon in zijn zak zat, en dacht dat hij de broek nog aan ging trekken.
.
Toch sluit ik me maar bij Tico aan...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
'Een leek mag slechts dan de dood constateren als het hoofd van de romp gescheiden is '
Dan doe je het niet meer nee?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
'Een leek mag slechts dan de dood constateren als het hoofd van de romp gescheiden is '
Soort iPhone Risottoquote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, ff je foon afbakken. Dus in een pak rijst, dan in de oven en dan. Doet ie het weer
Ah okay, bij jullie is ondervinden niet de beste leermethodequote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij het weer doet als die droog is. Hebben we ook een keer met een Macbook gehad.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Poppedein het volgende:
Op hele lage temp in de oven en daar echt een flink tijdje laten liggen! Heeft hierb goed geholpen na precies t zelfde maak dan ook je zakken leeg incident... Enige wat ie eraan overgehouden heeft is een veel sneller leeglopende batterij sindsdien
Tja, als ie het dan onverhoopt toch niet meer doet heb je wel troost-eten.quote:
Oei, ook sterktequote:Op maandag 9 januari 2012 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Beterschap voor de zieken. Lig ook nog in bed met rug en bekken, in het donker. Maar ik moest het ook rustiger aan doen vd dok dus...
Gefeliciteerd met Katja!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:54 schreef livelink het volgende:
Rocka, ook al een tikje minder dus. Ook sterkte!
Ja, je kon vanaf 8 uur bellen voor het schooljaar 2013-2014. En aangezien ze snel vol zitten zaten we op scherp.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:01 schreef livelink het volgende:
Fijn BE. Heb je dat vanochtend vroeg even geregeld?![]()
En hoe ging het verder met de 1e schooldag?
Oh ja das hier ook het geval. Heb ik ook van geleerd, gewoon wat dagen vrij vrgn omdat je anders alle vakantie's van je collega's loopt op te vangen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Klopt flowerbox, en dat vond ik echt niet erg. Minder leuk was dat ik meer ingeroosterd was ivm vakantieaanvragen van anderen. Leermomentje! Volgend jaar vraag ik ook wat dagen vrij!
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind haar ook goed, zo herkenbaar dit. Zit wel irritant achtergrondruisje bij maar hij blijft goed dit stukje.
'Er moet altijd iets mee dat kwijt is'quote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef flowerbox het volgende:
Ik vind haar ook goed, zo herkenbaar dit. Zit wel irritant achtergrondruisje bij maar hij blijft goed dit stukje.
Ja, vol is vol. En dan kun je nog 30 broertjes of zusjes op school hebben, maar als je te laat met inschrijven bent en de klassen zitten al vol. Dan heb je pech.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:23 schreef livelink het volgende:
Bij onze school krijgen broertjes en zusjes voorrang. Als er echt geen plek is, dan houdt het op, maar ik heb nog nooit gehoord dat er niet genoeg plek was voor broertjes of zusjes.
Uitslag op je hoornvlies??quote:Op maandag 9 januari 2012 08:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Katja!
Ja, ik had zulk verminderde weerstand dat ik uitslag rond de ogen kreeg en op het hoornvlies maardat trekt al weg.
Straks wel paar uurtjes werken. Da's altijd leuk (ondanks dat ik wel zin in zomervakantie heb).
Jeetje, dat is heftig zeg...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:36 schreef Noli. het volgende:
Wij werden van vrijdag op zaterdag rond een uur of vier 's nachts wakker van flitsen.
Omdat onze hele slaapkamer er door verlicht werd stond ik nog al snel naast mijn bed en wat ik zag toen ik het raam uit keek staat nog op mijn netvlies gebrand..
![]()
Er stond een politiebusje (letterlijk) voor onze deur en voor dat politiebusje was net een ambulance neer gezet.
In het licht van de ambulance lag iemand op de grond. Er zat een meisje naast hem en terwijl de ambulancebroeders uitstapten dachten we te horen wat één van de agenten tegen de broeders zei.
In zo'n geval schiet dan toch het meest positieve door je hoofd en hóóp je het verkeerd te hebben verstaan. "Steken in de buik" Dat kon twee dingen betekenen, of hij had last van steken in de buik (blindedarmontsteking ofzo) of sja...... Op datzelfde moment word er een andere jongen in de boeien naar de overkant naar het politiebusje begeleid, hoor je wat hem gevraagd word en hoor je hem antwoorden (onverstaanbaar, zo overstuur was hij). Tegelijkertijd komt het tweede politiebusje aan gereden, zakte de grond zakte onder mijn voeten weg en moest ik gaan zitten omdat ik bijna languit ging....
http://www.lc.nl/frieslan(...)teekpartij-op-straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |