Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 08-01-2012 21:08:07 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
het internet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef FUT123 het volgende:
wie weet waar ik een cheat engine kan downloaden ?
Internet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef FUT123 het volgende:
wie weet waar ik een cheat engine kan downloaden ?
Wou ik zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef laucas het volgende:
Deze picca van belspelmeisje is al eens langsgekomen
Mag niet meerquote:
vertelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:59 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Bedankt, eindelijk iemand die het mij verteld!
Waar moet ik mailtje naartoe sturen voor dat deel van forum?quote:
tik het in bij google en je eerste hit ofzo is al raakquote:Op zondag 8 januari 2012 20:59 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Beter gebruik je 't Kofschip.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:59 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Je klikt op de link die hij hier plaatste. Dan staat er; als je hier niet in kan mail naar forum@fok.nl Hoe moeilijk si hetquote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet ik mailtje naartoe sturen voor dat deel van forum?
Aanmeldtopic KPD editie #1/2012quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar moet ik mailtje naartoe sturen voor dat deel van forum?
Aightquote:
Heeft ook te maken met d's en t'squote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
Wat heeft 't kofschip hiermee te maken?
3 FUTters op rij nuquote:
Is kpd niet interessant genoeg?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
Jongens, zullen we het wel even ontopic houden!
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef StijnDa het volgende:
tim86 kan je mijn gamertag in de OP veranderen naar dedafmonteur ?
Morgen de hele dag? Heb 3 hoorcollege's a.k.a. extra dag vakantiequote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die zometeen nog ff willen clubben?
Ja echt, 6 potjes gespeeld vandaag, 4 winst en 2 waar ik voorstond werden gedisconnectquote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Mannen moeten wat stoom afblazen na FUT-frustraties.
Donequote:
ik geloof echt niet dat dat meisje 19 isquote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hé Dudeweiser, moet jij je niet aanme-.. oh wacht.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hé Dudeweiser, moet jij je niet aanme-.. oh wacht.
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de facebook van die gast die die screenshot maakte.
Je ziet dat ie lid is van een paar pagina's, daar op zoeken naar z'n naam.quote:
Normaal gooi ik na een verliespartij met mn controller of sla ik een minuut lang tegen m'n kussen, nu iets anders proberenquote:
Je vindt het gewoon jammer dat je zelf niet in dat topic komtquote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Inb4 die ene mod en een shitload aan bans.
Nu sla je een minuut lang pagga.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Normaal gooi ik na een verliespartij met mn controller of sla ik een minuut lang tegen m'n kussen, nu iets anders proberen
Deze manquote:
dat denk je....quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon jammer dat je zelf niet in dat topic komt![]()
Alsof ze hiervoor bans geven, hooguit een note ofzo.
Fucking bazen. Allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze man
Nog in het echt ontmoet
Die willie W zegt zo tegen een vriend van mij jezus, jij bent lang en hebt rood haar. Hadden al de nodige pilsjes op. Zegt die vriend van mij en jij bent zwart en dikvies epic. Waren niet eens zoveel mensen toen daar dus bij dat optreden van hun helemaal los, stonden we met zijn alles dronken te zijn vooraan, gingen ze met bier in zo'n kan in onze mond gieten lol
16, wat een tijd was dat. 4 jaar terug a
Ben je wel eens bij optredens van hun geweest? Echt genietenquote:
Jupquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef laucas het volgende:
Opgezwolle is pas gekkenhuis live.
Zo, en dan nu Barca.
Tegen?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zet ook barca aanWord weer genieten .
Ik dacht al niet dat Espanyol hem kon betalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
Met aanstaande gouden bal winnaar L. Messi
Bij barca dan he!
Opgezwolle, gouden tijdenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef laucas het volgende:
Opgezwolle is pas gekkenhuis live.
Zo, en dan nu Barca.
Die heb ik vorig jaar wel live gezien.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opgezwolle, gouden tijden![]()
Doodzonde dat ze ermee gekapt zijn, rico en sticks
Volgens mij is dat ook niet meer. Nu iets van Fakkelteitgroep? Volg het niet echt meer.quote:
Sticks heeft recent wat (gratis) uitgebracht met Kubus, hier te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opgezwolle, gouden tijden![]()
Doodzonde dat ze ermee gekapt zijn, rico en sticks
Ja, dat is hetzelfde alleen andere naam ervoorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet meer. Nu iets van Fakkelteitgroep? Volg het niet echt meer.
VOlgens mij ook fakkelteitgroep, ik dacht tenminste dat ze dat zeiden bij die award uitreiking aan rap muziek in NL.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet meer. Nu iets van Fakkelteitgroep? Volg het niet echt meer.
Boaz van de beatzquote:
Ik ga in februari naar Hardbassquote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Trouwens een lekker potje stampen vind ik tijdens het uitgaan ook wel lekkah hoor
Ik neem aan dat iedereen wel meer luisterdquote:
Toine Waterreus!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Een van die gasten is de zoon van mijn geschiedenisleraar op de middelbare![]()
'Vroeger' was ik groot hardstyle fan, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer. Maar zei vroeger altijd dat ik graag naar zo'n feest wilde maar nooit gegaan. Dus nu ga ik, terwijl ik de muziek stuk minder vind :pquote:
Vandaag verjaardag papa, hadden me zus en moeder dus geregeld dat hij naar lowlands gaat (wist ik niets vanafquote:Op zondag 8 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik wil naar Defqon 1 maar ik kan dat nooit betalen omdat ik geen geld heben ik wil ook lowlands en Mysterland maar money
Werken kreng! Ik ga ook meteen kaartjes halen voor alle 3 de dagen Tomorrowland als ze beschikbaar zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik wil naar Defqon 1 maar ik kan dat nooit betalen omdat ik geen geld heben ik wil ook lowlands en Mysterland maar money
Nicequote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vandaag verjaardag papa, hadden me zus en moeder dus geregeld dat hij naar lowlands gaat (wist ik niets vanaf). Lucky bastard
Dat lijkt mij ook erg vet, 3 dagen in Belgie kamperen en 3 dagen chille muziekquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Werken kreng! Ik ga ook meteen kaartjes halen voor alle 3 de dagen Tomorrowland als ze beschikbaar zijn.
Inderdaad. Al kan ik Deadmau5 best waarderen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niceik zou er niet echt voor de muziek heen gaan, meer voor de sfeer en de drank
Dat zeker, maar voor die alternatieve meuk die er ook veel isquote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Al kan ik Deadmau5 best waarderen bijvoorbeeld.
sowieso komen daar wel bazen optredens hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Al kan ik Deadmau5 best waarderen bijvoorbeeld.
Vast wel vermakelijk hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
'Vroeger' was ik groot hardstyle fan, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer. Maar zei vroeger altijd dat ik graag naar zo'n feest wilde maar nooit gegaan. Dus nu ga ik, terwijl ik de muziek stuk minder vind :p
Kid Cudi is briljant ja, net als B.O.B.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil naar Kid Fucking Cudi. Wanneer komt die held nou eens naar Nederland.
Ik had hem in de 1ste en in de 4de. Ik heb hem nu ook in 5 havo.quote:
Chiddy Bang is minder bekend, maar ook wel tof.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kid Cudi is briljant ja, net als B.O.B.
DSC 4 sopcastquote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
Wat is dit: Livescorehunter doet het niet.Iemand andere site voor Barca?
Het is maar wat je veel vindt hequote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Me Gustaa, ik heb voor het eerst van mij leven veel coins:) 80k! nog wat doorsparen en dan een bazen BPL teampie bouwen
Hij doet me hier denken aan Otie.quote:
haha classic!quote:
Tettenfilm.quote:
4 colleges, 2 assesments en 2 tentamens in 3 wekenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver morgen schoolIk heb echt geen zin meer in dit laatste kut jaar. Al die gay tentamens...
Eensquote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hij heeft echt een mierzoet imago doordat ie doorbrak met Ik neem je mee, maar soms vind ik Gersje ook best wel leuk bezig.
Dood zonde, best goede rapper. Maar ze worden allemaal commercieelquote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hij heeft echt een mierzoet imago doordat ie doorbrak met Ik neem je mee, maar soms vind ik Gersje ook best wel leuk bezig.
Ja meeste vinden dat Drake het nummer heeft verpest. Maar ik blijf het tof vinden.quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja meeste vinden dat Drake het nummer heeft verpest. Maar ik blijf het tof vinden.
Zo af en toe. Hoezo, vind je dat interessanter?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaat het in dit topic weleens over FUT?
Eigenlijk alleen maar, met soms een topic dat wat afdwaalt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gaat het in dit topic weleens over FUT?
alleen rechterpook naar rechts houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die ssshh celebration op ps3 eigenlijk?
rechterpookje naar rechts doen terwijl speler rent. of naar beneden. 1 van die 2.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
X X X DRIEHOEKJE VIERKANT X X X X LINKERPPOOK 2X NAAR ONDERquote:Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alsof je ooit scoort.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanks, kan ik lindgren mee trollen als ik scoor
Dat is niet liefquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
Micolli is in het echt net zo lelijk als op zijn kaartje
met je Neymarkapselquote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
Micolli is in het echt net zo lelijk als op zijn kaartje
Die aanvallers in de MLS zijn echt ziekelijk..quote:
Zijn filmpjes ookquote:
Ps3??quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
IF Alonso is flink aan het dalen, staat nu op 218K BIN. Vrees voor TOTY denk ik... Iemand al met hem gespeeld?
Volgens ultimate db zijn de laatste 3 voor 210 a 220K geweest. Maar ja, een speler met pace 63.. best lastig als je een snelle counter tegenkrijgt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ps3??
Op de xbox kreeg ik hem niet eens kwijt voor 170K
Slechts zo'n 200 wedstrijden. Goede speler, alleen soms is het gebrek aan pace wel merkbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
IF Alonso is flink aan het dalen, staat nu op 218K BIN. Vrees voor TOTY denk ik... Iemand al met hem gespeeld?
Als ik m onder de 200K kan krijgen sla ik mn slag. dan zijn er tenminste nog winst opties, mocht ik m weer verkopenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slechts zo'n 200 wedstrijden. Goede speler, alleen soms is het gebrek aan pace wel merkbaar.
Gaat echt niet in het TOTY komen.
Ik had er 165k ofzo voor betaald, maar zette hem per ongeluk voor 150 coins open bid op de markt waarna die uiteindelijk voor 169k verkocht werd en ik hem weer voor 179k moest terug kopenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik m onder de 200K kan krijgen sla ik mn slag. dan zijn er tenminste nog winst opties, mocht ik m weer verkopen
Dat is wel zo lamequote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er 165k ofzo voor betaald, maar zette hem per ongeluk voor 150 coins open bid op de markt waarna die uiteindelijk voor 169k verkocht werd en ik hem weer voor 179k moest terug kopen![]()
.
Als dat status increase truukje nog werkt, op de bank zetten en in laten vallen met +15 pace dan heb je een superman.
Ik heb het nooit gedaan, maar Toefjes doet het continu als ik zijn berichten hier zo lees.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel zo lameik heb het 1 keer gedaan maar vond het eigenlijk best wel zielig en het zou mij ook te veel moeite kosten om het steeds te doen
Als de tegenstander er aanleiding toe geeft wel iddquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan, maar Toefjes doet het continu als ik zijn berichten hier zo lees.
Wat dacht je vam cr7 of messiquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Als ik RvP TOTY in een pakje krijg wordt ik echt panisch
kost 4 a 5 miljoen. een tientje voor 100.000 coins... Zou mooi zijn inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je vam cr7 of messi
Ben je gelijk klaar met je coins, paar mil gelijk
Dan ga ik nif Vela pricefixen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je vam cr7 of messi
Ben je gelijk klaar met je coins, paar mil gelijk
Een chick hosselen door te zeggen. Hé smatje, 5 miljoen FUT coins, NEUCKENquote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
5 miljoen is 500 euro = een vakantie in een oord met gruwelijk lekkere wijven, veel beter dan IF Vela pricefixen
Is geen garantie dat er ook gruwelijk lekkere wijven zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
5 miljoen is 500 euro = een vakantie in een oord met gruwelijk lekkere wijven, veel beter dan IF Vela pricefixen
Nee wel iets van 500K houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon verkopen, 500 euro is niet mis
Jaa verneuk het ffquote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef n0ir het volgende:
Niemand van ons krijgt een toty messi of cr7
![]()
buzzkill
Mallorca ofzo.. Komt meestal wel goed hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 23:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is geen garantie dat er ook gruwelijk lekkere wijven zijn.
Net zoals die mensen die zeggen je wint de lotto nietquote:
fuck dat, geldquote:Op zondag 8 januari 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee wel iets van 500K houden.
Is dat niet wat te jong voor jou wat daar rond huppelt?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mallorca ofzo.. Komt meestal wel goed hoor
Met drank op vervagen grenzen johquote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is dat niet wat te jong voor jou wat daar rond huppelt?(iets zegt me dat je een van de oudere bent hier)
Dan heb je gelogen over je geboortejaarquote:
Sta je zo op springen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
Zijn jullie al toegelaten voor KPD?
Nee, maar ik dacht dat net iemand zoiets schreef.quote:
Scheids deed zijn best om barca te helpen volgens jou en toch gaf hij een 1000% pingel niet omdat een speler de bal met zijn handen uit het doel slaat..heb je een Real-bril op toevallig?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
De scheids nog zo zijn best doen om Barca te helpen door weer te fluiten voor die schwalbes, verliezen ze alsnog 2 punten(Gelukkig zag ie handsbal 2 min voor tijd niet).
Dan ben je maar 2 jaar jonger dan mijn oomquote:
12 euro te duur.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.travelbits.nl/(...)018820009273158.aspx
Jullie houden me jongquote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ben je maar 2 jaar jonger dan mijn oom
Nu nog ff TOTY Messi uit een pakje halen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkoop ik IF Falcao nog welZiet er goed uit Tim.
Daar ging het niet om op die paginaquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkoop ik IF Falcao nog welZiet er goed uit Tim.
Jij bent echt een held.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie houden me jongMaar vreselijk veel 30+ ers doen gewoon aan Fifa hoor. Opgegroeid met de Sega Mega drive en Fifa. Begonnen met Fifa 96, je komt er nooit echt vanaf.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, 55 jaar of ouder, zie het nu pasDat is pas met fifa 32 ofzo
Hij is zo goedquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:59 schreef DutchSL het volgende:
Alleen jammer dat je er geen mooie verdediging voor kunt zetten, de zilveren BPL CB's zijn ofwel te traag ofwel te matig om te zwijgen over de Belgische.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu mijn team. Gillet moet nog IF en ik hoop op IF Javi Guerra (2 goals Liga Adelante). Heb er nog niet mee gespeeld en vind m eigenlijk nu al weer best lelijk...Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Fellaini is goud, Coloccini is IFquote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Dan kan je net zo goed Fellaini centrale CM zetten
edit: oh dan verneuk je natuurlijk je CF een beetje..
Oh ik bedoelde idd 3.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Guerra had zelfs drie goals, dus die wordt wel IF. Er is ook een IF Rodrigo, maar die is goud.. ook 2 goals trouwens dit weekend, maar de SIF zal ook goud worden dan.
Er is wel een goede Servische CM in de Pro League..kan je daar niet iets mee doen icm Gillet enzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde idd 3.
Wel jammer dat het aanbod qua Serviers in de BPL beperkt is, zo past IF Basta nergens
IF De Rossi zou zo'n eindbaas zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
Roma 2-0 met 2 pingels gewonnenJammer dat De Rossi ze niet nam, zou heelgraag een IF van hem zien
![]()
![]()
99 penalty'squote:Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF De Rossi zou zo'n eindbaas zijn![]()
Ach bij EA doen ze toch maar wat dus hadden ze de rest ook vast beter gemaakt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu mijn team. Gillet moet nog IF en ik hoop op IF Javi Guerra (2 goals Liga Adelante). Heb er nog niet mee gespeeld en vind m eigenlijk nu al weer best lelijk...Ik had gisteren ook heel kort even over je team nagedacht, kwam tot zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x-x
Makinwa of Obodo
Mudingaya-Obi-Ogude
Tschimanga-Boyata-Yobo-Odiah
Mignolet
Spitsen mogen Serie A of Nigeriaans zijn. Enige dode link tussen Boyata en Obi, maar Boyata heeft sterke link naar Mignolet en Obi naar de CF dus alles op 9 chemistry.
Maarja, Yobo is niet te vinden en Makinwa/Obodo zijn geen goede CF's.
Yobo is er wel op PS3, kost alleen 70k ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook heel kort even over je team nagedacht, kwam tot zoiets
x-x
Makinwa of Obodo
Mudingaya-Obi-Ogude
Tschimanga-Boyata-Yobo-Odiah
Mignolet
Spitsen mogen Serie A of Nigeriaans zijn. Enige dode link tussen Boyata en Obi, maar Boyata heeft sterke link naar Mignolet en Obi naar de CF dus alles op 9 chemistry.
Maarja, Yobo is niet te vinden en Makinwa/Obodo zijn geen goede CF's.
same herequote:Op maandag 9 januari 2012 00:40 schreef Rijst het volgende:
Vakantie is voorbij! Denk niet meer dat ik zo vaak ga posten.![]()
Terugsturen: "Meet your creditor, Greece."quote:Op maandag 9 januari 2012 00:49 schreef StijnDa het volgende:
Net tegen iemand die al voor de wedstrijd stuurde 'Meet the greek messi!'.
Sommige mensen...
70kquote:Op maandag 9 januari 2012 00:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Yobo is er wel op PS3, kost alleen 70k ofzo
Die doet het ook goed in mijn B team. Goed genoeg om Vidal en Cambiasso op de bank te zetten in ieder geval. Samen met SIF Marchisio een sterk verdedigend duo in een 4222.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF De Rossi zou zo'n eindbaas zijn![]()
Ook een idee idd. Maar Zimlingquote:Op maandag 9 januari 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
70k![]()
Andere optie:
IF Ljunblankic-nogeenspits (Suarez/Tchité/whatever)
IF Gillet
Mudingayi-OdjidjaOfoe-Zimling
Tchimanga-Boyata-Donk-Nconga
IF Mingnolet
Alles op 9 chemistry volgens mij, Donk heeft die twee middenvelders van Club Brugge nodig waardoor Gillet naar CF verhuist wat hij ook wel kan met zo'n schot en pass.
Hij kan uiteraard ook op de plek van Mudingayi, dan kun je ook een niet-Belg uit de Belgische competitie op CF zetten.
Veel verschil gemerkt met IF en SIF Marchisio?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die doet het ook goed in mijn B team. Goed genoeg om Vidal en Cambiasso op de bank te zetten in ieder geval. Samen met SIF Marchisio een sterk verdedigend duo in een 4222.
Pique is trouwens wel even wennen als je Chiellini en Silva gewend ben, je kan niet zo maar ergens induiken je moet beter plannen. Als dit goed gaat houdt hij echt alles tegen.
Iemand ervaring met Dani Alves? Ik heb nu Ramos op die plek staan en die doet het eigenlijk erg goed maar op zich is het wel grappig om Alves daar neer te zetten... Kan mijn coins eigenlijk sowieso beter bewaren voor TOTY Pakjes...
Ik heb nog steeds de IF, maar zat er aan te denken om SIF te halen want ik heb nog 300k coins op de bank en EA doet niet aan rente helaas (:quote:Op maandag 9 januari 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik merk echt geen verschil tussen if en sif marchisio..
Maar ja de hele reden om rechts Serie A te doen is om een eventuele IF Basta in het team te kunnen hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou liever met Zimling spelen op die positie dan Ekdal (sneller, defensief sterker) om te zwijgen over een verdediger met 62 pace.
maar je kunt wel doen.
Mudingayi-A.Gonzalez
Diakite-Cavanda
Diakite heeft dan twee Lazio ventjes om mee te linken, Alvaro Gonzalez staat met Ibarbo ook basis in mijn Serie A team als CDM. Doet het goed
Misschien ff wat wintertransfertjes afwachten.. misschien bied dat soelaas.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:55 schreef DutchSL het volgende:
Dan gaat het niet lukken, als Mudingayi nou nog steeds bij Lazio speelde wel
Ik heb IF Marchisio nooit gehad dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Veel verschil gemerkt met IF en SIF Marchisio?
En ga je echt je geld wasten aan de TOTY ja?
Wat is er op tegen om Cavanda rechtsback te doen en Alvaro Gonzalez ervoor? Of wil je perse IF spelers?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien ff wat wintertransfertjes afwachten.. misschien bied dat soelaas.
Neuh ik vind de de gewone Basta al vet, dus als ie IF word dan wil ik die... IF Bueno is een matige spits btw, en die Alonso is te traag.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is er op tegen om Cavanda rechtsback te doen en Alvaro Gonzalez ervoor? Of wil je perse IF spelers?
Je kunt met Ruben Olivera als CF ook nog IF Bueno als spits doen met er naast IF Alonso (wel traag) of liever NIF Vicente Sanchez.
Of IF Destro in de spits, die gaat denk ik wel komen deze week.
Ivan Alonso IF hadden we het toch over of niet? Die heeft volgens de database toch echt maar 66 pace...quote:
Ik zei niks over IF Bueno zn pace hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 02:17 schreef DutchSL het volgende:
IF Bueno heeft 77 pace, en i.p.v. IF Alonso (ik zei zelf al dat die traag was) kun je dus Vicente Sanchez nemen, die heeft 86 pace, 70 shooting, 80 dribbling, 4* skills, 4* weak foot...
3 sterren skills is voor mij genoeg hoor, en hij was ook niet te langzaam ofzo. Het is meer een gevoel denk ik. Bepaalde spelers passen gewoon bij mn speelstijl, anderen niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb hem gehaald voor mijn Serie A team, hoop niet dat ik hem matig vind..
Hoezo is die matig dan, te weinig skills (maakt voor mij niet uit, kan toch geen skills) of toch de 2* weak foot (enige nadeel dat ik zie).
Maar dan kan je toch niet zilvertoernooien spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 03:07 schreef GuRBuH het volgende:
Njah, zoals ik al zei is de rechterkant eigenlijk alleen Serie A om Basta kwijt te kunnen. Heb nu dit bedacht:
ST ST
CF Serie A
Faurlin - Mudingayi - CM van Udinese
IF Insua - IF Coloccini - Boyata - Basta
Mignolet
En alles 9 chem volgens mij. Hangt ff van de CF af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef laucas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bazen
Feyenoord Rotterdam
Ben Arfa, Diaby, Kakuta, Kaboul & Henry.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:16 schreef MeneerBob het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hAAQgSzcbcuAY
26k te besteden momenteel, iemand nog suggesties? Wil eigenlijk Ribéry op linksvoor.
Diaby is wel een handige om er bij te hebben als wissel voor Cabaye inderdaad. De rest is niet echt een toegevoegde waarde, gezien ik zonder CF/CAM speel en Valbuena goddelijk speelt. Ook maar eens een 4411 BPL team startenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben Arfa, Diaby, Kakuta, Kaboul & Henry.
Inderdaad, ik ga niet helpen met een silver team met een gold er in :pquote:Op maandag 9 januari 2012 08:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet zilvertoernooien spelen?
Is het niet handiger om je snelste CB's aan je buitenkant te gebruiken? Sakho en Kaboul/Koscielny als buitenste CB's en Distin in het midden.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:16 schreef MeneerBob het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hAAQgSzcbcuAY
26k te besteden momenteel, iemand nog suggesties? Wil eigenlijk Ribéry op linksvoor.
Ik gruwel van lagere chem, ik heb het gevoel dat spelers dan écht geen zak meer kunnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is het niet handiger om je snelste CB's aan je buitenkant te gebruiken? Sakho en Kaboul als buitenste CB's en Distin in het midden.
Of je accepteert 7 chemistry en gebruikt een LB/RB (Sissokho/Fanni) als CB.
Mangela zal ik eens bekijken, ik heb nu Sakho achter Malouda staan. Gelukkig loopt Sissoko bijna alles dichtquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik gruwel van CB's met 61 pace :p, zeker met drie verdedigers is dat echt niet te belopen. Als je dan ook nog eens Malouda als "ondersteuning" hebt.. tja.
Je kunt ook de silver CB Mangala overwegen, 80 pace.
Hij is geen goud maar IF :p Ik speel zowieso alleen nog maar singles.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga niet helpen met een silver team met een gold er in :p
Als je dan persé Basta in je ploeg wilt, kan ik niks beters verzinnen dan dit:
ST-ST
CF
CM-Mudingayi-AnyemangBadu
LB-CB-Boyata-Basta
IF Mignolet
CB: Belg (Derijck? )
LB: Belg (Tshimanga)
CM: Belg (OdjidjaOfoe)
CF: Belg uit Belgische competitie (IF Gillet)
Maarja, Derijck
Alles wat ik via de BPL doe komt in de knoei met Mudingayi, omdat er geen fatsoenlijke speler is om een sterke link met hem te vormen (die Griek Kone als CF wordt je ook niet vrolijk van)
Dus dan speel je altijd tegen goldteams.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is geen goud maar IF :p Ik speel zowieso alleen nog maar singles.
Mjah het kutte is dat alle BPL en Belgische CBs kut zijn.
De Matchmaking probeert (maar faalt) altijd wel min of meer gelijkwaardige tegenstanders te vinden. En ja als je dan een 74 rated keeper hebt die de kwaliteit van een 85 rated keeper heeft, dan heb je best wel voordeelquote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus dan speel je altijd tegen goldteams.
Een paar bronzen in je team en gouden op de bank, bij je eerste balcontact wisselen en nog meer voordeelquote:Op maandag 9 januari 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Matchmaking probeert (maar faalt) altijd wel min of meer gelijkwaardige tegenstanders te vinden. En ja als je dan een 74 rated keeper hebt die de kwaliteit van een 85 rated keeper heeft, dan heb je best wel voordeel
Nope, als ik de achterhoede IF Insua - IF Coloccini - Boyata - Odoi gebruik dan is mn defense zelfs 72quote:Op maandag 9 januari 2012 10:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus dan speel je altijd tegen goldteams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |