Mijn moeder die een vrouw voor me gaat uitzoeken.quote:
Gelukkig was het maar beeldspraakquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Daar gingen we toch wat aan doen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die foto's worden zo ook geroggeld
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.quote:
Gewoon een keer wat meer zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie had het over water? Oké, genoeg zo
fdat zeg ik toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar beeldspraak
[..]
Daar gingen we toch wat aan doen?
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
haha ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.
Ja, sorry, nu zie ik het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
fdat zeg ik toch?
ff vragen wanneer mijn vriendin haar verjaardag viert, anders wordt het de 22e
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.
geen smaakquote:
quote:
Ik vond Video Games stiekem wel tof.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
En je zit nu op 19, dus je wilt nog even een paar maandjes wachten. Ik begrijp het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zegquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat meer zeggendoe eens niet zo braaf
Vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.
Pff ik wel eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat super goed met versieren dus.. Heb je nog tips?
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerendquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |