ach ja waarom nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pamper speciaal voor natte dromen?
Als ik naar mezelf kijk, dan zou dat na een bepaalde leeftijd totaal geen aftrek meer vinden.quote:
KT is altijd heel subtiel.quote:
Wat? Maar jij hebt echt zo'n sexuele uitstraling.quote:
Niet.quote:
nee hoor daarvoor nog meerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel als je nog niets hebt gehad
quote:
cassan in singles/quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Laten we het houden op "regelmatig".quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je wordt 8 per nacht wakker door je boner?
Mensen hoeven slechts naar bepaalde posts van mij te kijken. Dan weten ze het ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Dat is lullig.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het houden op "regelmatig".
Echt he.quote:
Ja, leuk is anders. Is ook niet altijd hoor, maar de laatste maanden wel veelvuldig.quote:
Had ik een week geleden al gepost, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was de nr 1 hit op jullie geboortedag?
Balen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ging over boners, niet over beurten
quote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was de nr 1 hit op jullie geboortedag?
Paar keer gehad inderdaad dat ik zo'n stalen balk in mijn broek had. Levensgevaarlijk man.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Balen.
Ik word wel altijd wakker met een goede stevige ODOL. Die langdurig blijft irriteren.
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1987 ff veranderen in jouw jaarquote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik huil alleen om dode konijnen.
[..]
Waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |