quote:
Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef Thunderbowl het volgende:[..]
Dat was vannacht ook mijn bedoeling. Maar de vraag hoe gaat het nou met je was niet bepaald erg slim. Maar t eerste wat in me op kwam. En dan de lach en de vinger slaan alleen maar op dat hij met rust gelaten wil worden. Tenminste dat kan ik eruit opmaken. Maar dan zoekt hij toch contact. Ik wist eerst niet zeker of dit mijn vader was. Tot op vannacht dan. Mocht hij vanavond weer verschijnen zal ik het wel vragen. Alleen ik vind het contact nu alleen nog erg vervelend. De spanning en de dingen die je voelt zijn nou niet bepaald fijn. Helemaal niet als je wakker bent normaal zou ik dit nooit op een forum gooien zoals fo.k. Maar ik heb er nu gewoon last van. Als in ik wil nieteens slapen
Toch zal je dit nog wel een poosje houden, dat dromen. Maar uiteindelijk wordt het minder. Gaat gelijk op met je gevoelens van verdriet en rouw.
Je dromen kunnen ook troost geven, en een soort van aanvaarding. Misschien nu nog niet, het is nog vers maar uiteindelijk wel. En dan ga je krijgen dat je blij bent als je weer een keer droomt van de persoon die nu ineens weg is uit je leven.