abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106571739
Hoi iedereen.

Wetende dat er altijd mensen zijn die de meest vervelende opmerkingen kunnen plaatsen hoop ik toch dat ze deze keer het niet zullen doen omdat ik toch best wel problemen heb en antwoorden zoek.
Ik weet van mezelf dat ik geesten of iets dergelijks kan aanvoelen. En ik daarbij niet op mijn gemak voel.
En dit is ook iets wat raar klinkt maar het is gewoon raar. De hele situatie is gewoon klote omdat ik niet echt de kans krijg om dit verlies te verwerken.

Maar mijn schoonvader is dus afgelopen woensdag overleden aan een plotselinge hartstilstand. En hij heeft nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen voor hij stierf.
Nu heb ik voorheen meer willen weten over geesten en dergelijke en dus ook dingen kon waarnemen. Overdag of snachts het maakte niet uit.
Deze keer wilde ik er niets van weten. Maar ongevraagd voel je een aanwezigheid van een entiteit of wat het ook is. Ijskoude handen. Een ijslucht langs je heen terwijl de kamer gewoon warm is en geen raam open staat.
Mijn vriendin die voelt het nog veel sterker. Zelfs als we vragen of hij alsjeblieft wil ophouden met contact zoeken. VErdwijnt dit alles. Tot op vannacht. Toen hij ineens midden in mn droom de zolder op vloog. En ik schrok. Meteen riep ik pa! Pa! Wacht! Tog geschrokken van dit werd wakker voor een paar minuten.
Toen ik verder sliep en de droom verder ging -wat ook normaal niet gebeurd- stond hij ineens recht voor me en riep boos WAT! En ik vroeg hoe stom het ook is hoe het nou met hem ging. En terwijl ik in mn droom mezelf voor mn kop sloeg omdat het zon stomme vraag was. Boog hij lichtelijk achterover en lachte zoals ik m kende met zn pretoogjes. Hij zei niks maar draaide de middelvinger op zoals ik dat vroeger deed op school. Iets wat ik hem ooit een keer zag doen toen ik m net leerde kennen.
De rest van de droom voor hij ineens verscheen sloeg al helemaal nergens op. Net als de omgeving die niet klopt met het huis van mn schoonouders.
Nogmaals weet ik dat veel reacties die komen nergens op slaan. Maar zou heel graag willen weten of dit toch een poging is contact te zoeken. Want er is op t moment iets of iemand bezig contact te zoeken. En hij doet echt erg zn best. Zoals gezucht als we naar boven lopen terwijl er niemand is en kraken van de trap ed. Ik heb de eerste dag naar zijn overlijden zeker weten een witte schim gezien. Daar twijfel ik geen moment over. Ook hoe ik me voelde is ook onbeschrijfelijk. Dus als er iemand is die me hiermee wilt helpen of adviseren. Please do. Pms ed mag ook. En natuurlijk de mensen die het leuk vinden om hier een "leuke" opmerkingen over willen maken gaan hun gang maar. Hier word ook niet op gereageerd door mij.

Bedankt voor het lezen en/of helpen van deze rare gebeurtenissen
Get out of my way! i need to catch a storm!
  zondag 8 januari 2012 @ 19:40:51 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_106571990
Ik heb zovaak over mijn overleden vader gedroomd. Ook over een overleden collega. Voor mij een deel van het verwerkingsproces. De dromen waren ook in het begin heel slecht en heel heftig, tot er een omkeer in kwam. Vanaf toen waren ze erg vrolijk en vaak aangenaam.

Ik zie alleen de link tussen dromen en geesten niet?
pi_106572516
Ik denk dat je het beste je schoonvader kunt vragen waarom hij contact zoekt.. Ik zou het als buitenstaander nl. niet weten..
pi_106572558
Omdat ik veel mensen ken en ik veel gelezen heb dat overleden plots overleden dierbaren vaak contact willen zoeken via dromen of andere dingen. Geesten of entiteiten aanvoelen kan ik al een hele lange tijd maar me er bewust voor afgsloten. Maar nu ik niets wilde weten of mijn vader nog thuis is in welke vorm dan ook wilde ik me hiervoor voor afsluiten. Zonder succes. De dingen die ik merk of voel zijn ook vele malen heftiger dan voor ik me hiervoor had afgesloten. Veel mensen die paranormaal begaafd zijn of met geesten kunnen praten o.i.d. ervaren dit als prettig. Ik deel die mening tot op heden zeker niet! Al was er een moment gisteren waar het wel even prettig voelde. Maar toen voelde ik me ook erg rot. Dusja.. vandaar de "link" tussen dromen en geesten.
pi_106572851
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat je het beste je schoonvader kunt vragen waarom hij contact zoekt.. Ik zou het als buitenstaander nl. niet weten..
Dat was vannacht ook mijn bedoeling. Maar de vraag hoe gaat het nou met je was niet bepaald erg slim. Maar t eerste wat in me op kwam. En dan de lach en de vinger slaan alleen maar op dat hij met rust gelaten wil worden. Tenminste dat kan ik eruit opmaken. Maar dan zoekt hij toch contact. Ik wist eerst niet zeker of dit mijn vader was. Tot op vannacht dan. Mocht hij vanavond weer verschijnen zal ik het wel vragen. Alleen ik vind het contact nu alleen nog erg vervelend. De spanning en de dingen die je voelt zijn nou niet bepaald fijn. Helemaal niet als je wakker bent normaal zou ik dit nooit op een forum gooien zoals fo.k. Maar ik heb er nu gewoon last van. Als in ik wil nieteens slapen
pi_106574145
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef Thunderbowl het volgende:

[..]

Dat was vannacht ook mijn bedoeling. Maar de vraag hoe gaat het nou met je was niet bepaald erg slim. Maar t eerste wat in me op kwam. En dan de lach en de vinger slaan alleen maar op dat hij met rust gelaten wil worden. Tenminste dat kan ik eruit opmaken. Maar dan zoekt hij toch contact. Ik wist eerst niet zeker of dit mijn vader was. Tot op vannacht dan. Mocht hij vanavond weer verschijnen zal ik het wel vragen. Alleen ik vind het contact nu alleen nog erg vervelend. De spanning en de dingen die je voelt zijn nou niet bepaald fijn. Helemaal niet als je wakker bent normaal zou ik dit nooit op een forum gooien zoals fo.k. Maar ik heb er nu gewoon last van. Als in ik wil nieteens slapen
Toch zal je dit nog wel een poosje houden, dat dromen. Maar uiteindelijk wordt het minder. Gaat gelijk op met je gevoelens van verdriet en rouw.
Je dromen kunnen ook troost geven, en een soort van aanvaarding. Misschien nu nog niet, het is nog vers maar uiteindelijk wel. En dan ga je krijgen dat je blij bent als je weer een keer droomt van de persoon die nu ineens weg is uit je leven.
pi_106586062
Nou ik ben benieuwd of ik vanavond eens rustig Kan slapen
pi_106586410
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:38 schreef Thunderbowl het volgende:
Nou ik ben benieuwd of ik vanavond eens rustig Kan slapen
Ik hoop het voor je :)
pi_106586634
Same here. Als er dingen zijn laat ik dat morgen wel weten als dit nog lang aanhoudt ga im opzoekt naar alternatieven. Alvast bedankt voor het begrip
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 23:51:55 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_106586694
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Thunderbowl het volgende:
Same here. Als er dingen zijn laat ik dat morgen wel weten als dit nog lang aanhoudt ga im opzoekt naar alternatieven. Alvast bedankt voor het begrip
Graag gedaan en tot morgen. Nu slapen :z en jij hopelijk ook een goede nacht.
pi_106710230
ja misschien als jullie (jij en je vriendin) alles afronden in het contact met hem? waarschijnlijk is er iets wat nog niet goed zit... in de zin dat er onuitgesproken dingen zijn ofzo...

of misschien wil hij nog op aarde blijven... misschien kan je em dan geruststellen ofzo..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')