dito hier aan de kustquote:Op zondag 15 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, hier in het oosten hebben we al de tweede prachtdag op rij
Of lente. Ik zie hier en daar al behoorlijk wat narcissen langs de weg staan... die normaal pas rond maart te zien zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef -CRASH- het volgende:
Winter..... Brrrrr wat warm
Lijkt wel herfst
[ afbeelding ]
Volgens mij herstelt het meeste zich wel of gaat alsnog in de winterstand.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of lente. Ik zie hier en daar al behoorlijk wat narcissen langs de weg staan... die normaal pas rond maart te zien zijn.
Als het dus nog gaat vriezen wordt het een behoorlijk kale lente, want alles vriest dan natuurlijk kapot...
Dat vroeg ik me zojuist ook af, wat als het nou flink gaat vriezen..quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of lente. Ik zie hier en daar al behoorlijk wat narcissen langs de weg staan... die normaal pas rond maart te zien zijn.
Als het dus nog gaat vriezen wordt het een behoorlijk kale lente, want alles vriest dan natuurlijk kapot...
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
WAARSCHUWING: Op dit moment meerdere meldingen van plaatselijk zeer dichte mist omgeving Enschede/Duitse grens!
En 20km verder op is gewoon 0 mist.
Mogen ze van mij houden, hemelsbreed woon ik er niet zo ver vanaf... Zal morgen wel mooie plaatjes geven als het komende nacht weer gaat vriezenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
WAARSCHUWING: Op dit moment meerdere meldingen van plaatselijk zeer dichte mist omgeving Enschede/Duitse grens!
En 20km verder op is gewoon 0 mist.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Chemtrails van de amerikanen om ervoor te zorgen dat er minder sneeuw valt.
Sneeuw betekent namelijk een goed winterseizoen en dus veel inkomen en da's niet goed voor de dollar
Daarom is het natuurlijk een recordjaar in de Alpen qua sneeuwval. Vast de verkeerde kerosine getankt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Chemtrails van de amerikanen om ervoor te zorgen dat er minder sneeuw valt.
Sneeuw betekent namelijk een goed winterseizoen en dus veel inkomen en da's niet goed voor de dollar
Overigens maakt een korte periode van vorst en nachtvorst niet heel erg veel uit voor bloemen en planten.
Veel bloemen die nu groeien (narcissen bijv.) hebben vrij veel suikers in zich die ze beschermen tegen de kou.
Zolang die vorst niet te lang duurt is het niet zo erg.
Da's voor Amerikaanse toeristen die Aspen ook eens een keer zat zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Daarom is het natuurlijk een recordjaar in de Alpen qua sneeuwval. Vast de verkeerde kerosine getankt.
Erg fijn inderdaad, we gaan (wat mij betreftquote:Op zondag 15 januari 2012 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Het wordt weer langer licht ook, gelukkig.
Dat heb ik afgelopen zomer anders niet meegemaakt gelukkigquote:
Moet je in Limburg komen wonenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen zomer anders niet meegemaakt gelukkig
limburgquote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je in Limburg komen wonenLukt het meestal prima om minimaal een paar van dat soort dagen te scoren
Nee hoor, je mag ze houden, van mij hoeft die hitte nietquote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Moet je in Limburg komen wonenLukt het meestal prima om minimaal een paar van dat soort dagen te scoren
Dat is regio midden... voor zuid-oost ziet het er weer voordeliger uit met de vorstquote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(GFS van 20:00)
Tja..
Die andere is ook midden, de Bilt. Om het even in perspectief te plaatsen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is regio midden... voor zuid-oost ziet het er weer voordeliger uit met de vorst
Gebaseerd op de oude pluimen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:58 schreef Infection het volgende:
70% kans op een overgang naar een kouder en kwakkelend winterweertype en 30 % kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met geregeld neerslag en temperaturen die rond de normale waarden liggen.
Maarja... eerst zien dan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |