Deed ik ook altijdquote:Op zondag 8 januari 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik plan mijn boodschappen trouwens altijd adhv wat er in de aanbieding is.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Mag die kerel nou een keer uit de OP?.
Ja hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Mag die kerel nou een keer uit de OP?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
Li?Ja. Niet eerlijk verdeeld he? Het ligt niet alleen aan meer spieren bij mannen, maar ook aan de stofwisseling. Snap niet dat mannen dik kunnen worden met zoveel biologisch voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*schopt tegen uks schenen*crap in = crap out
Doe eens alles vertelllen?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Blurred86 het volgende:
oh en mijn nieuwe huis heeft een baddus ik heb vanmiddag vast badschuim gekocht in de bodyshop
alleen jammer dat ik nog een maand moet wachten om het te gebruiken
![]()
Tegelgrootte en voegkleur willen we weten!quote:
quote:
het is kokos badschuim dus dat vind jij helemaal niet interessant vermoed ikquote:
De sleutelwoorden tot succes zijn bier en frituur.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Niet eerlijk verdeeld he? Het ligt niet alleen aan meer spieren bij mannen, maar ook aan de stofwisseling. Snap niet dat mannen dik kunnen worden met zoveel biologisch voordeel.
*schopt tegen uks schenen*
Oh. Ik dacht bier en tieten.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
De sleutelwoorden tot succes zijn bier en frituur.
Nee maar ben weer op de hoogte, bedanktquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het is kokos badschuim dus dat vind jij helemaal niet interessant vermoed ik
Tieten krijg je van teveel friturenquote:
quote:
De koning onder de combi-magnetronsquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Heb net mn heerlijke pizza op! Alleen volgens mij is mn magnetron aan het overlijden... iemand nog tips voor een goede combi-magnetron?
http://www.bestekeus.nl/p(...)_5643-pId-21596.htmlquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Heb net mn heerlijke pizza op! Alleen volgens mij is mn magnetron aan het overlijden... iemand nog tips voor een goede combi-magnetron?
Gnarf ik nu dus ookquote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Niet eerlijk verdeeld he? Het ligt niet alleen aan meer spieren bij mannen, maar ook aan de stofwisseling. Snap niet dat mannen dik kunnen worden met zoveel biologisch voordeel.
*schopt tegen uks schenen*
Dat is in feite dezelfde geloof ik, alleen dan ander kleurtje en andere toetsenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
http://www.bestekeus.nl/p(...)_5643-pId-21596.html
Motorola Defy. Kun je ook uit je handen laten vallen of in je pitcher bier gooien.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat is in feite dezelfde geloof ik, alleen dan ander kleurtje en andere toetsen
Over tips en alles, goede mobiele providers? goedkope mobiele providers? fijne telefoons? Abonnement loopt bijna af namelijk.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Motorola Defy. Kun je ook uit je handen laten vallen of in je pitcher bier gooien.
Cool, was het een van Oprah's favorite things?!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet genoeg
Lidl, maandag, 70 euro, geen idee of 'ie goed is.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Touchscreen of toetsen? Touchscreens en ik is geen geweldige combo. Ik word weer Nokia-fan (E52).quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat is in feite dezelfde geloof ik, alleen dan ander kleurtje en andere toetsen
Over tips en alles, goede mobiele providers? goedkope mobiele providers? fijne telefoons? Abonnement loopt bijna af namelijk.
Die oude touchscreens vond ik altijd waardeloos, toen gebruikte ik ook nog mooi een andere telefoon met toetsenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Touchscreen of toetsen? Touchscreens en ik is geen geweldige combo. Ik word weer Nokia-fan (E52).
Helaas is de klantenservice van telfort wel echt heel prut als het er op aankomt, simyo zit ook op kpn netwerk, is per maand op te zeggen en goedkoper dan telfort ook geloof ik. Ik ben er iig erg tevreden overquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef progje het volgende:
Ik heb telfort, bevalt erg goed (je zit dan ook op het KPN netwerk)
Ik ga voor een 1-jarig abbo van +/- 25 euro en betaal +/- 50 bij voor de foon.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Die oude touchscreens vond ik altijd waardeloos, toen gebruikte ik ook nog mooi een andere telefoon met toetsenmaar nu heb ik een met zo'n capacitief touchscreen en dat is toch wel fijn. Ga geen 45 euro per maand voor een abonnement met een fancy telefoon betalen iig
door dat hele whatsapp gebeuren zit ik altijd dik binnen m'n bundel nu.
Mensen bij van die goedkopere providers als Telfort/Ben/Tele2 enzo? Hoe bevalt dat? Want sim-only is eventueel ook nog wel een optie.
Het is maar net wat je voorkeur heeft qua telefoon denk ik. Alleen Iphone is duur bij abbo. Rest kan altijd wel gratis of voor weinig!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oke, dus eigenlijk is alles wel goed. Alle telefoons zullen ook wel oke zijn.
oh had laatst gezeik met mijn Sim en klantemservice gebeld en prima geholpen. Maar per maand opzeggen is wel ideaal zeg!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Helaas is de klantenservice van telfort wel echt heel prut als het er op aankomt, simyo zit ook op kpn netwerk, is per maand op te zeggen en goedkoper dan telfort ook geloof ik. Ik ben er iig erg tevreden over![]()
al overweeg ik nu ook een android toestel maar heb geen zin om uit te zoeken hoe en wat
Die meatballs? Ben weggezaptquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Als iemand nog een leuke film wil zien: nu op rtl4 . Echte aanrader
en zo is er voor iedere provider vast een positief verhaal tegenover iedere negatieve ervaring te zetten en zal het per saldo weinig uitmaken welke provider je kiestquote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef progje het volgende:
[..]
oh had laatst gezeik met mijn Sim en klantemservice gebeld en prima geholpen. Maar per maand opzeggen is wel ideaal zeg!
Vond het begin leukquote:
'hier word ik echt heel erg vrolijk van!'quote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef MarMar het volgende:
Jemig, kansloze tv die smaakpolitie, dat sowieso, maar als er dan een uitspraak voorbij komt als dit:
"In 1 woord: "Helemaal top"."
En toen gingen we naar de pizzeria en werd het dus een heel slecht lijstjequote:Op zondag 8 januari 2012 17:03 schreef Amsel het volgende:
Lijstje:
O - 250 gram volle citroenkwark
T - 1 dropje
L - 2 krentenbollen met roomboter
T - 3 grote mandarijnen
D - geen idee, m'n vader komt eten en ik kan iets koken, maar ik hoop eigenlijk dat 'ie me mee uit eten neemt
Gezellig!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee van uroloog naar internist. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ik heb de mijne pas 2x gebruikt, maar tot nu toe bevalt hij prima.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Dit idd, je kraakbeen wordt zachter tijdens een zwangerschap, wat handig is bij een bevalling, maar verder best lastig. Als je hier last van blijft houden, of als het erger wordt, ff aangeven bij huisarts/vk.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef loveli het volgende:
Rustig aan doen Phaidra. Bekkenklachten moet je goed in de gaten houden.
Wat dan? Allemaal fancy gif spul? want dat kan ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Op valtaf.nl
Alleen laat ie dan niet zien hoe je voedingsstoffen zitten. Of beter gezegd: dat kan ik niet vinden.
Heeft iemand trouwens nog een leuk userplaatje voor me? Of kan iemand iets in elkaar prutsen? Ik heb evt. nog wel een foto die gebruikt kan worden.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
Li?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik heb er vooralsnog alleen last van bij wat zwaarder huishoudelijk werk (stofzuigen e.d.), ik denk dat het te maken heeft met schuine bewegingen / in licht gebukte houding staan. Simpele oplossing: dat niet meer doenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dit idd, je kraakbeen wordt zachter tijdens een zwangerschap, wat handig is bij een bevalling, maar verder best lastig. Als je hier last van blijft houden, of als het erger wordt, ff aangeven bij huisarts/vk.
Tnx! Ik ga morgen even kijken. Voor nu heb ik een broccoli.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89
HPKW!
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog alleen last van bij wat zwaarder huishoudelijk werk (stofzuigen e.d.), ik denk dat het te maken heeft met schuine bewegingen / in licht gebukte houding staan. Simpele oplossing: dat niet meer doen.
Ik houd het sowieso in de gaten en in maart start m'n zw.cursus mensendieck. Daar gaan ze ook uitgebreid in op goede houdingen en oefeningen daarvoor.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Bio identical testosteron gel speciaal voor vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx! Ik ga morgen even kijken. Voor nu heb ik een broccoli.
GB, vind je m duidelijk genoeg zo?
Oeh nice!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb in mijn hotel ook een badIk ga dus iedere avond in bad de komende dagen
/lush bad spullies mee heeft
Was dit die ik had gepost?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tnx! Ik ga morgen even kijken. Voor nu heb ik een broccoli.
GB, vind je m duidelijk genoeg zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |