Nou quotes. De bron is een extreem links krakersblaadje, dus om dat nou helemaal objectief te noemen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef drijfhout het volgende:
Uit het artikel:
[..]
Zijn deze quotes gewoon leugens volgens jou, Yvonne?
Of heb jij een beter inzicht in de motieven van Nico, dan Nico zelf?
Dat hij zich aangesloten had bij neonazi's is algemeen bekend. Dat maakt dit nog niet perse een racistische moord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef drijfhout het volgende:
Uit het artikel:
[..]
Zijn deze quotes gewoon leugens volgens jou, Yvonne?
Of heb jij een beter inzicht in de motieven van Nico, dan Nico zelf?
haha, ja da's extreem rechtse humor?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hij zich aangesloten had bij neonazi's is algemeen bekend. Dat maakt dit nog niet perse een racistische moord.
En de gequote zin: "Ik heb nog steeds een hekel aan twee dingen: discriminatie en niet-Nederlanders dus zwarten, bruinen, joden, gelen, enzovoort (haha)”
Hij legt het even uit
Ja, in die tijd als je een leraar doodstak, dan waren de spreekwoordelijke rapen gaar:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. En als je in die tijd iemand neerstak werd het meteen een moord genoemd. Bizarre tijden waren dat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. En als je in die tijd iemand neerstak werd het meteen een moord genoemd. Bizarre tijden waren dat.
De dader geeft zelf toe dat hij die racistische uitlatingen tijdens de moord heeft geroepen, dus niet ''al zou''. Het is in ieder geval duidelijk dat deze jongen niet helemaal goed in z'n hoofd was. Met zijn tattoo ''100% blank!''quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Ludd het volgende:
Het feit dat de dader een racist is maakt het toch nog niet per se een racistische moord?
En al zou de dader het slachtoffer een racistisch scheldwoord toegeworpen hebben, dan is het nog steeds niet per se een racistische moord.
Het is pas een racistische moord, als het motief voor die moord racisme was.
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Dat hij racistische uitlatingen gedaan heeft wil nog niet zeggen dat het een racistische moord was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
De dader geeft zelf toe dat hij die racistische uitlatingen tijdens de moord heeft geroepen, dus niet ''al zou''. Het is in ieder geval duidelijk dat deze jongen niet helemaal goed in z'n hoofd was. Met zijn tattoo ''100% blank!''
Waarom zeg je dat tegen mij?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat hij racistische uitlatingen gedaan heeft wil nog niet zeggen dat het een racistische moord was.
Iquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef esperanza93 het volgende:
En nu ik het verhaal heb gelezen vind ik het wel heel sneu zeg. En die dader heeft zelf toch ook gewoon bekend dat hij racistisch is en buitenlanders niet op prijs stelde? Of zijn het weer geen goede sites en staat daar zomaar wat?
Maar een taxichauffeur die een jongen niet binnenlaat omdat hij bloedt. Triest zeg. Die man had ook wel een straf mogen verdienen toen, vind ik. Iemand rent naar je toe: ''ik ben neergestoken, kun je mij vervoeren naar het ziekenhuis'' en jij zegt: ''nee, wil je er niet in hebben omdat je onder het bloed zit'', dan ben je ook niet goed wijs.
Nee hoor hij zegt juist dat hij het niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
De dader geeft zelf toe dat hij die racistische uitlatingen tijdens de moord heeft geroepen, dus niet ''al zou''.
Waar staat dat eigenlijk, die tattoo? Want dat was maar een verzonnen iets?quote:Het is in ieder geval duidelijk dat deze jongen niet helemaal goed in z'n hoofd was. Met zijn tattoo ''100% blank!''
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef esperanza93 het volgende:
Maar een taxichauffeur die een jongen niet binnenlaat omdat hij bloedt. Triest zeg. Die man had ook wel een straf mogen verdienen toen, vind ik. Iemand rent naar je toe: ''ik ben neergestoken, kun je mij vervoeren naar het ziekenhuis'' en jij zegt: ''nee, wil je er niet in hebben omdat je onder het bloed zit'', dan ben je ook niet goed wijs.
quote:Bestuurslid Joop Wilkers van de Taxicentrale stelde enkele dagen na de gebeurtenis dat het niet zo is dat chauffeurs mensen moeten of willen laten doodbloeden, maar dat het tegen de regels zou zijn, gewonden te vervoeren.
Omdat ik dacht dat jij insinueerde dat het wel een racistische moord moest zijn omdat het slachtoffer een racistische verwerping toegeworpen is.quote:
Ik vind het sowieso irrelevant eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar staat dat eigenlijk, die tattoo? Want dat was maar een verzonnen iets?
Ja, dus jij bent een taxichauffeur en iemand zit onder het bloed en jij gaat je daadwerkelijk aan zo'n regel houden?quote:
Hij zegt dat hij het wel weet, dan weer niet en dan weer ongeveer. Op de sites die ik heb gelezen staat dat het waar is, hoe weet jij dat het niet waar is? Waar staat dat, eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor hij zegt juist dat hij het niet weet.
[..]
Waar staat dat eigenlijk, die tattoo? Want dat was maar een verzonnen iets?
Er is een tattoo alleen niet met die debiele tekst, gewoon kansloos om dat te verzinnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het wel weet, dan weer niet en dan weer ongeveer. Op de sites die ik heb gelezen staat dat het waar is, hoe weet jij dat het niet waar is? Waar staat dat, eigenlijk?
Oh. En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is een tattoo alleen niet met die debiele tekst, gewoon kansloos om dat te verzinnen
En tegenwoordig is racisme volgens sommigen een sprookje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juist in die tijd werd alles racistisch genoemd. Als je al een neger een klootzak vond, dan was je een racist. Daarom werd dit ook zo met alle liefde aangegrepen.
Sorry Nico, Die_Hofstadtgruppe en yvonne geloven je toch niet.quote:In 1984 schreef Nico Bodemeijer het volgende:
Bij de rechtbank heb ik dus alles op een vechtpartij geschoven en ik heb gezegd dat het niets met racisme te maken had, en dat geloofden ze dus (haha). Ze moesten eens weten. Ik heb nog steeds een hekel aan twee dingen: discriminatie en niet-Nederlanders dus zwarten, bruinen, joden, gelen, enzovoort![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1144640quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het wel weet, dan weer niet en dan weer ongeveer. Op de sites die ik heb gelezen staat dat het waar is, hoe weet jij dat het niet waar is? Waar staat dat, eigenlijk?
In de rechterlijke uitspraak staat het dus is het een feit. I see you trolling.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1144640
In de rechterlijke uitspraak staat trouwens dat het geen racistische moord was. Dat zijn de feiten die we hebben, de rest zijn verzinsels die niet onderbouwd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |