abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:59:49 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106654428
Maar die targets zijn toch argeloos?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106654970
Hoe kom je aan die conclusie,ze zijn netzomin argeloos als vrouwen die verkracht worden.Het zou zeer ongepast zijn om bij dat thema met onzin grapjes te komen,alzo ook hier,want synthetic telepathy is mindrape.
Het is De Stroom
pi_106655048
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Hoe kom je aan die conclusie,ze zijn netzomin argeloos als vrouwen die verkracht worden.Het zou zeer ongepast zijn om bij dat thema met onzin grapjes te komen,alzo ook hier,want synthetic telepathy is mindrape.
Wat een foute en misplaatste vergelijking :o
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:12:55 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106655193
Dat had ik uit je andere topic begrepen. Maar misschien haal ik wel dingen door elkaar.
pi_106655201
Waarom Lavender ? Gebruik argumenten.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:14:16 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106655293
Vrouwen die worden verkracht zijn in de regel niet argeloos?
pi_106655336
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik uit je andere topic begrepen. Maar misschien haal ik wel dingen door elkaar.
ok, dan verwissel je de onbewust bezig zijnde groepsstalkers met de slachtoffers ( targets ) van voice to skull devices.
Het is De Stroom
pi_106655408
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen die worden verkracht zijn in de regel niet argeloos?
Na de verkrachting uiteraard niet meer wil ik hopen.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:16:05 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106655415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:

ok, dan verwissel je de onbewust bezig zijnde groepsstalkers met de slachtoffers ( targets ) van voice to skull devices.
Zoiets inderdaad.
pi_106655727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een foute en misplaatste vergelijking :o
Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen.Slachtoffers van voice to skull devices,dat zijn dus mensen die 24 uur per dag stemmen horen van anderen ( geen psychiatrische stoornis ), worden door perps gemarteld waar tot dusverre niet aan te ontkomen valt en het is een levenslange straf.Deze discussie gaat alleen om het vinden van een afweer daartegen.Ik stel dus als gedachte experiment dat het waar is.
Het is De Stroom
pi_106655737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Waarom Lavender ? Gebruik argumenten.
Omdat ik het een vreemde manier van vergelijken vind. Maar ik geloof dat je het anders bedoelt. Dat vrouwen na een verkrachting hun argeloosheid verliezen. Zoiets?
pi_106655907
Ik bedoel dat het bij beide partijen onder dwang tegen hun wil gebeurd door een sterker iemand/organisatie.
Het is De Stroom
pi_106656437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen.Slachtoffers van voice to skull devices,dat zijn dus mensen die 24 uur per dag stemmen horen van anderen ( geen psychiatrische stoornis ), worden door perps gemarteld waar tot dusverre niet aan te ontkomen valt en het is een levenslange straf.Deze discussie gaat alleen om het vinden van een afweer daartegen.Ik stel dus als gedachte experiment dat het waar is.
Verhuizen... ver van de hypothetische perps vandaan, zou ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 20:31:29 ]
pi_106656628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verhuizen... ver van de hypothetische perps vandaan, zou ik zeggen.
Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.
Het is De Stroom
pi_106657586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.

Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.

Check deze bijvoorbeeld:

Die on screen comments bij onderstaande video :')

8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 20:50:51 ]
pi_106657654
Wat ik trouwens nog wil vragen is of er romanschrijvers of filmregisseurs zijn die interesse hebben om een boek of film te maken,ik heb ontstellend veel interessant materiaal,bezit alleen zelf die vaardigheden niet.
Het is De Stroom
pi_106657866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.

Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.

Check deze bijvoorbeeld:

Die on screen comments bij onderstaande video :')

8)7
Ik moet de filmpjes nog bekijken maar kan alvast zeggen dat veel targets van de stalking en de synthetische telepathie ook echt gek worden.Verder wil ik zeker niet dat iemand iets gelooft/aanneemt zonder onderzoek.Verder zullen velen idd een stoornis hebben,maar velen ook niet weet ik.
Het is De Stroom
pi_106658115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Ik moet de filmpjes nog bekijken maar kan alvast zeggen dat veel targets van de stalking en de synthetische telepathie ook echt gek worden.Verder wil ik zeker niet dat iemand iets gelooft/aanneemt zonder onderzoek.Verder zullen velen idd een stoornis hebben,maar velen ook niet weet ik.
Ik heb nog niets gezien dat mij doet overtuigen dat er wereldwijd vele mensen slachtoffer zijn van gangstalking en electronic harassment.
pi_106658334
Ik denk dat het verstandig is om eerst eens een aantal jaren het onderwerp te bestuderen,voordat men met bijdragen komt die eigenlijk niets bijdragen.Nogmaals,dit topic is niet groepsstalking,maar wat kan een afweer vormen tegen voice to skull en dan stel ik als gedachte experiment dat het bestaat.
Het is De Stroom
pi_106660193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om eerst eens een aantal jaren het onderwerp te bestuderen,voordat men met bijdragen komt die eigenlijk niets bijdragen.Nogmaals,dit topic is niet groepsstalking,maar wat kan een afweer vormen tegen voice to skull en dan stel ik als gedachte experiment dat het bestaat.
Schuilen in een kooi van Faraday is het beste antwoord dat in me opkomt bij deze vrij onzinnige hypothese :)

En dit onderwerp voor jaren bestuderen.... waarom zou ik? Ik voel me geen slachtoffer.
pi_106663764
Juist jarenlange studie zou moeten leiden tot een dusdanig begrip dat je het kort en begrijpelijk uit kan leggen aan 'leken'. In ieder geval zou je goede bronnen aan kunnen wijzen voor anderen om snel op de hoogte te zijn.
pi_106664084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Gray het volgende:
Juist jarenlange studie zou moeten leiden tot een dusdanig begrip dat je het kort en begrijpelijk uit kan leggen aan 'leken'. In ieder geval zou je goede bronnen aan kunnen wijzen voor anderen om snel op de hoogte te zijn.
Ja, dat zou deze zaken wel wat duidelijker maken. Nu is het best moeilijk te begrijpen.
pi_106664260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken geen apparaten die stemmen influisteren bij de slachtoffers
MIND CONTROL WITH SILENT SOUNDS

The mind-altering mechanism is based on a subliminal carrier technology: the Silent Sound Spread Spectrum (SSSS), sometimes called “S-quad” or “Squad”. It was developed by Dr Oliver Lowery of Norcross, Georgia, and is described in US Patent #5,159,703, “Silent Subliminal Presentation System”, dated October 27, 1992.

The abstract for the patent reads:

“A silent communications system in which non-aural carriers, in the very low or very high audio-frequency range or in the adjacent ultrasonic frequency spectrum are amplitude- or frequency-modulated with the desired intelligence and propagated acoustically or vibrationally, for inducement into the brain, typically through the use of loudspeakers, earphones, or piezoelectric transducers.

The modulated carriers may be transmitted directly in real time or may be conveniently recorded and stored on mechanical, magnetic, or optical media for delayed or repeated transmission to the listener.”

According to literature by Silent Sounds, Inc., it is now possible, using supercomputers, to analyze human emotional EEG patterns and replicate them, then store these “emotion signature clusters” on another computer and, at will, “silently induce and change the emotional state in a human being”.

Silent Sounds, Inc. states that it is interested only in positive emotions, but the military is not so limited. That this is a US Department of Defense project is obvious.

Edward Tilton, President of Silent Sounds, Inc., says this about S-quad in a letter dated December 13, 1996:

“All schematics, however, have been classified by the US Government and we are not allowed to reveal the exact details... ... we make tapes and CDs for the German Government, even the former Soviet Union countries! All with the permission of the US State Department, of course... The system was used throughout Operation Desert Storm (Iraq) quite successfully.”

The graphic illustration, “Induced Alpha to Theta Biofeedback Cluster Movement”, which accompanies the literature, is labeled #AB 116-394-95 UNCLASSIFIED” and is an output from “the world’s most versatile and most sensitive electroencephalograph (EEG) machine”.

http://www.bibliotecapley(...)nlethalweapons03.htm
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:47:07 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106671802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.
Da's gewoon een speaker die niet omnidirectioneel is maar in een bepaalde richting zendt, niks meer en niks minder.
pi_106672226
Ja.. zou fijn zijn als er openheid overkomt en er vooral mensen naar buiten komen die oplossingen hebben...

voor alsnog is het belangrijk dat je een beetje bewustzijn houdt, zodat je niet als een psychiatrische gek wordt neergezet.. dat is precies wat ze willen namelijk... of dat je zelfmoord pleegt.. en van die lui heeft me dat gewoon een keer voorgesteld.. zullen we samen zelfmoord plegen zei die.. nou ja zeg..

goed ik moet mezelf eraan herinneren niet te willen begrijpen hoe deze mensen denken.. dat valt niet te begrijpen..

maar goed als je nog enigzins bewustzijn hebt dan geef je niet je macht uit handen aan hulpverleners of andere mensen als je dat niet meer hebt dan zit je dus in een kliniek of pleeg je zelfmoord (dat zijn nog vele vele mensen die niet gerekend worden onder de slachtoffers)

de mensen die neergezet worden als gek zijn het bijna nooit.. de echte gekken maken achter de schermen juist die mensen "gek"

ach ja.. iniedergeval dit gaat over de fysieke wereld.. maar denk dat het zoiezo goed is dat het daar bekend word ook ja.. omdat mensen die niet helderziend zijn feiten nodig hebben...
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')