Dat zou denk ik alleen maar het ontvangste versterkenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je huis in de aluminiumfolie wikkelen.
Doet denken aan het McAfee-virus van heel wat jaren geleden. Al komt dit wat geloofwaardiger over.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Volgens mij versterkt aluminium net.Interessant in deze is de nieuwe technologie audiobeam van bedrijf sonotronics dat als produkt verkocht wordt èn waar het bedrijf een afweer aan het ontwikkelen is.
Zeker! Maar die tech komt al via gamecontrollers de markt in druppelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef Bastard het volgende:
Zou het andersom niet heerlijk zijn eigenlijk.
Tijdens het autorijden denken dat je een vak wilt opschuiven en dat dan automatisch het knipperlicht aan gaat. Of denken aan de regendruppels op het raam dat automatisch de ruitenwisser bediend word..
Spreken we dan over gedachten of gevoelens die door interpretatie beïnvloed worden?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Op http://www.holosonics.com/technology.html is een en ander na te lezen.Ga ik zelf ook even doen.Ook het werk van wetenschapper Allan Frey doet hier ter zake en legt uit hoe het brein de radiogolven kan interpreteren,sterker nog,daar niet aan kan ontkomen.
Hmmm, daar is denk ik een mate van kennis en beheersing van neurowetenschap voor nodig die voorlopig nog even niet bestaat. Voor specifieke gedachten sowieso niet, al kan ik me wel voorstellen dat er manieren zijn om emoties te sturen. Via medicatie, chocolade en alcohol ed doet men dat regelmatig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Zover ik het snap is er een zender ( de crimineel ) want wie er ook achter zit,het is een vorm van marteling,die gedachten kan sturen via ultrasoundgolven die dan het ontvangende brein ( van het slachtoffer ) penetreren en die golven worden dan onontkoombaar door dat brein geinterpreteerd zoals het bedoeld was toen het verzonden werd.Er zijn echter zeker ook andere apparaten waarmee men gevoelens kan sturen.
Alweer een interessante vraag.Er zijn de zogenaamde perps die het device bedienen,zij zijn uitermate kwaadaardig,maar ze kunnen ook uitspraken van anderen opnemen en die laten klinken en zelfs breinen met elkaar verbinden alsof ze een telefoongesprek hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan wel weer efficiënt.
En heb je dan argeloze burgers nodig om die voice to skull messages in te spreken?
graniet en asbest.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Een gruwelijk middel,maar als instrument voor een totalitaire wereld uitermate geschikt voor volledige controle is het voice to skull device,waarmee men mensen stemmen kan laten horen en gedachten kan afluisteren en dat draadloos met een groot bereik.Is hier een verdediging tegen?
Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.quote:
Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.
sommige kristallen die strategisch op een locatie zijn opgesteld kunnen ook een verdedigingsschild vormen.
Vaak rapporteren slachtoffers idd een soort van robotsound.Het verschil is zeker te merken anders zouden de perps zich ook niet zo'n moeite doen.Vaak lijkt het ook op de eigen gedachten qua waarneming,maar zijn ze qua inhoud zo anders en volledig out of context dat het ook opvalt,vnl. wanneer ze gewoon gesprekken beginnen te voeren en commentaar geven op alles wat je doet,voelt,zegt of denkt.Het device is in de buurt van de perp,er hoeft geen sprake te zijn van een implantaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:28 schreef heartz het volgende:
Zou het niet heel anders zijn als iemand je dingen in zou fluisteren mbv zo'n device dan wanneer je je eigen gedachten denkt... zeg maar.
Zou het niet meer een radioachtig, walkie talkie achtig gehoor moeten hebben?
Zou je het verschil dan niet op moeten merken?
En hoe wordt zo'n device dan ingeplant of geïnstalleerd ofzo?
Dat zou men toch ook op moeten merken.
Jammer dat die schilden zoveel stroom kosten. Op sommige plekken zijn nu mini koude kernfusie centrales geplaatst om de schilden voor altijd te voorzien van stroom. Baby kernfusie centrales zijn de toekomst.quote:
Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon in een kooi van Faraday gaan zitten, dan blijft je voice to skull device stil.
Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?
Ik kan hier niet nader op mijn motivatie ingaan,maar waardeer je interessequote:Op maandag 9 januari 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar komt jouw interesse vandaan TS? Je hebt een topic over groepsstalking geopend en dit topic heeft daar zijdelings ook weer mee te maken... Zo te zien heb je je speciaal geregistreerd voor deze 2 topics.
Ben benieuwd..
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.
Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
I see what you're doing there...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.
Ik hou het luchtig Gray, er is al genoeg ellende in de wereld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.
[..]
I see what you're doing there...
Heb je al een natte vinger meid?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
http://www.stopeg.nl/schizofrenie_bestaat_niet.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
Uhu.quote:Apparatus for creating human hearing comprising:
Stemmen in de oren kan volgens mij wel. In China testen ze het momenteel dacht ik. Daar had ik enkele werken terug iets over gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken geen apparaten die stemmen influisteren bij de slachtoffers en gedachten kunnen afluisteren. Wat ik wel ken is dit wapen, dat is ontwikkeld door Raytheon. Het is een soort microwave wapen dat intense hitte op de targets afstuurt. Watch!
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Stemmen in de oren kan volgens mij wel. In China testen ze het momenteel dacht ik. Daar had ik enkele werken terug iets over gelezen.
Zeer interessant,lijkt ook de meest recente ontwikkeling.Heeft hier iemand dusdanige kennis op radiogolfgebied dat hij weet welk soort jammer hiertegen kan werken als verdediging?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:41 schreef HyperViper het volgende:
http://patft.uspto.gov/ne(...),027&RS=PN/4,877,027
[..]
Uhu.
Wat wel al wetenschappelijk bekend is is dat men via elektroden op iemands hoofd zijn gedachten kan lezen.Dat maakt het waarschijnlijker dat het ook draadloos mogelijk is temeer daar vele targets aangeven dat hun gedachten gelezen worden en erop wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.
Het afluisteren van gedachten, lijkt me echter vooralsnog niet mogelijk.
Ja, dat soort technologie bestaat dus al, in de praktijk nog wel. Maar niet wat gedachten betreft.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.
Het afluisteren van gedachten, lijkt me echter vooralsnog niet mogelijk.
Ik kan zonder deskundige kennis een microfoontje met klein speakertje bedenken, dat de geluidsgolven uitdooft. Maar of dat zou werken kan ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Zeer interessant,lijkt ook de meest recente ontwikkeling.Heeft hier iemand dusdanige kennis op radiogolfgebied dat hij weet welk soort jammer hiertegen kan werken als verdediging?
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Wat wel al wetenschappelijk bekend is is dat men via elektroden op iemands hoofd zijn gedachten kan lezen.Dat maakt het waarschijnlijker dat het ook draadloos mogelijk is temeer daar vele targets aangeven dat hun gedachten gelezen worden en erop wordt gereageerd.
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef Gray het volgende:
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.
http://www.nu.nl/wetensch(...)tbaar-in-brein-.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat soort technologie bestaat dus al, in de praktijk nog wel. Maar niet wat gedachten betreft.
[..]
Ik kan zonder deskundige kennis een microfoontje met klein speakertje bedenken, dat de geluidsgolven uitdooft. Maar of dat zou werken kan ik niet zeggen.
[..]
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.
Omg, you are kidding mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?
Werkte het Dadgad?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg, you are kidding me![]()
Laten we normaal doen, we hebben al zo'n naam elders op Fok!
LOLquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?
Werkte het Dadgad?
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg, you are kidding me![]()
Laten we normaal doen, we hebben al zo'n naam elders op Fok!
Boeien, iedereen heeft zo een mening over een groep mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW en TRU .
Sommigen denken dat wezijn.
Dit is weer een waardige reactie.Deze 'lone wolfs' heb ik ook bestudeerd en mijn theorie is dat ze via synthetische telepathie en NLP zijn geprogrammeerd om hun daden te doen.Hypnose is zeker een vaardigheid die de perps bezitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:
Gevaarlijke zaken zijn dit eigenlijk.
Stel je toch vragen als iemand een bloedbad aanricht en zegt "de stemmen in mijn hoofd hebben mij aangezet tot mijn daad".
En als het op grote schaal is noemen we het 'massahysterie' zeker?
Flauw grapje naar aanleiding van een afbeelding die Jokkebrok plaatste, in het topic van Demmink als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW en TRU .
Sommigen denken dat wezijn.
Schei eens uit over die buurmanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Copycat het volgende:
Dus David - Son of Sam - Berkowitz loog niet toen hij zei dat de hond van de buurman hem tot moorden aanzette?
Jawel, weet ik . Was ook meer een grapjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien, iedereen heeft zo een mening over een groep mensen.
Ik zou mijzelf bijvoorbeeld nooit willen vereenzelvigen met het clubje in POL.
O jee ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Schei eens uit over die buurmande nieuwe vriendin van mijn buurman heeft een hond. Een grote
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef DeGoeroeloze het volgende:
ontopic weer please,stel dat deze technologie bestaat,dan hebben evt. targets die hier komen lezen geen behoefte aan onzin bijdragen.Jullie geklets kan op andere plekken.
Wat een foute en misplaatste vergelijkingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Hoe kom je aan die conclusie,ze zijn netzomin argeloos als vrouwen die verkracht worden.Het zou zeer ongepast zijn om bij dat thema met onzin grapjes te komen,alzo ook hier,want synthetic telepathy is mindrape.
ok, dan verwissel je de onbewust bezig zijnde groepsstalkers met de slachtoffers ( targets ) van voice to skull devices.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik uit je andere topic begrepen. Maar misschien haal ik wel dingen door elkaar.
Na de verkrachting uiteraard niet meer wil ik hopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen die worden verkracht zijn in de regel niet argeloos?
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:
ok, dan verwissel je de onbewust bezig zijnde groepsstalkers met de slachtoffers ( targets ) van voice to skull devices.
Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen.Slachtoffers van voice to skull devices,dat zijn dus mensen die 24 uur per dag stemmen horen van anderen ( geen psychiatrische stoornis ), worden door perps gemarteld waar tot dusverre niet aan te ontkomen valt en het is een levenslange straf.Deze discussie gaat alleen om het vinden van een afweer daartegen.Ik stel dus als gedachte experiment dat het waar is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een foute en misplaatste vergelijking
Omdat ik het een vreemde manier van vergelijken vind. Maar ik geloof dat je het anders bedoelt. Dat vrouwen na een verkrachting hun argeloosheid verliezen. Zoiets?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Waarom Lavender ? Gebruik argumenten.
Verhuizen... ver van de hypothetische perps vandaan, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen.Slachtoffers van voice to skull devices,dat zijn dus mensen die 24 uur per dag stemmen horen van anderen ( geen psychiatrische stoornis ), worden door perps gemarteld waar tot dusverre niet aan te ontkomen valt en het is een levenslange straf.Deze discussie gaat alleen om het vinden van een afweer daartegen.Ik stel dus als gedachte experiment dat het waar is.
Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verhuizen... ver van de hypothetische perps vandaan, zou ik zeggen.
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.
Ik moet de filmpjes nog bekijken maar kan alvast zeggen dat veel targets van de stalking en de synthetische telepathie ook echt gek worden.Verder wil ik zeker niet dat iemand iets gelooft/aanneemt zonder onderzoek.Verder zullen velen idd een stoornis hebben,maar velen ook niet weet ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.
Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.
Check deze bijvoorbeeld:
Die on screen comments bij onderstaande video
Ik heb nog niets gezien dat mij doet overtuigen dat er wereldwijd vele mensen slachtoffer zijn van gangstalking en electronic harassment.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Ik moet de filmpjes nog bekijken maar kan alvast zeggen dat veel targets van de stalking en de synthetische telepathie ook echt gek worden.Verder wil ik zeker niet dat iemand iets gelooft/aanneemt zonder onderzoek.Verder zullen velen idd een stoornis hebben,maar velen ook niet weet ik.
Schuilen in een kooi van Faraday is het beste antwoord dat in me opkomt bij deze vrij onzinnige hypothesequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om eerst eens een aantal jaren het onderwerp te bestuderen,voordat men met bijdragen komt die eigenlijk niets bijdragen.Nogmaals,dit topic is niet groepsstalking,maar wat kan een afweer vormen tegen voice to skull en dan stel ik als gedachte experiment dat het bestaat.
Ja, dat zou deze zaken wel wat duidelijker maken. Nu is het best moeilijk te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Gray het volgende:
Juist jarenlange studie zou moeten leiden tot een dusdanig begrip dat je het kort en begrijpelijk uit kan leggen aan 'leken'. In ieder geval zou je goede bronnen aan kunnen wijzen voor anderen om snel op de hoogte te zijn.
MIND CONTROL WITH SILENT SOUNDSquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken geen apparaten die stemmen influisteren bij de slachtoffers
Da's gewoon een speaker die niet omnidirectioneel is maar in een bepaalde richting zendt, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is waardevolle nieuwe info omdat het de vraag beantwoord hoe het kan dat perps 24 uur per dag een target kunnen lastig vallen door stemmen in zijn hoofd te zenden.Ze moeten toch ook slapen,eten enz? Er worden dus blijkbaar dingen opgenomen die vertraagd aankomen bij het target of vaak worden herhaald.Dat is ook de ervaring van vele slachtoffers.Op andere momenten is er live contact met de perps.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef ppi het volgende:
[..]
MIND CONTROL WITH SILENT SOUNDS
The mind-altering mechanism is based on a subliminal carrier technology: the Silent Sound Spread Spectrum (SSSS), sometimes called “S-quad” or “Squad”. It was developed by Dr Oliver Lowery of Norcross, Georgia, and is described in US Patent #5,159,703, “Silent Subliminal Presentation System”, dated October 27, 1992.
The abstract for the patent reads:
“A silent communications system in which non-aural carriers, in the very low or very high audio-frequency range or in the adjacent ultrasonic frequency spectrum are amplitude- or frequency-modulated with the desired intelligence and propagated acoustically or vibrationally, for inducement into the brain, typically through the use of loudspeakers, earphones, or piezoelectric transducers.
The modulated carriers may be transmitted directly in real time or may be conveniently recorded and stored on mechanical, magnetic, or optical media for delayed or repeated transmission to the listener.”
According to literature by Silent Sounds, Inc., it is now possible, using supercomputers, to analyze human emotional EEG patterns and replicate them, then store these “emotion signature clusters” on another computer and, at will, “silently induce and change the emotional state in a human being”.
Silent Sounds, Inc. states that it is interested only in positive emotions, but the military is not so limited. That this is a US Department of Defense project is obvious.
Edward Tilton, President of Silent Sounds, Inc., says this about S-quad in a letter dated December 13, 1996:
“All schematics, however, have been classified by the US Government and we are not allowed to reveal the exact details... ... we make tapes and CDs for the German Government, even the former Soviet Union countries! All with the permission of the US State Department, of course... The system was used throughout Operation Desert Storm (Iraq) quite successfully.”
The graphic illustration, “Induced Alpha to Theta Biofeedback Cluster Movement”, which accompanies the literature, is labeled #AB 116-394-95 UNCLASSIFIED” and is an output from “the world’s most versatile and most sensitive electroencephalograph (EEG) machine”.
http://www.bibliotecapley(...)nlethalweapons03.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |