http://www.stopeg.nl/schizofrenie_bestaat_niet.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
Uhu.quote:Apparatus for creating human hearing comprising:
Stemmen in de oren kan volgens mij wel. In China testen ze het momenteel dacht ik. Daar had ik enkele werken terug iets over gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken geen apparaten die stemmen influisteren bij de slachtoffers en gedachten kunnen afluisteren. Wat ik wel ken is dit wapen, dat is ontwikkeld door Raytheon. Het is een soort microwave wapen dat intense hitte op de targets afstuurt. Watch!
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Stemmen in de oren kan volgens mij wel. In China testen ze het momenteel dacht ik. Daar had ik enkele werken terug iets over gelezen.
Zeer interessant,lijkt ook de meest recente ontwikkeling.Heeft hier iemand dusdanige kennis op radiogolfgebied dat hij weet welk soort jammer hiertegen kan werken als verdediging?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:41 schreef HyperViper het volgende:
http://patft.uspto.gov/ne(...),027&RS=PN/4,877,027
[..]
Uhu.
Wat wel al wetenschappelijk bekend is is dat men via elektroden op iemands hoofd zijn gedachten kan lezen.Dat maakt het waarschijnlijker dat het ook draadloos mogelijk is temeer daar vele targets aangeven dat hun gedachten gelezen worden en erop wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.
Het afluisteren van gedachten, lijkt me echter vooralsnog niet mogelijk.
Ja, dat soort technologie bestaat dus al, in de praktijk nog wel. Maar niet wat gedachten betreft.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gelezen. Een reclamecampagne in New York waarbij geluid alleen te horen is voor de persoon die precies in de beam loopt.
Het afluisteren van gedachten, lijkt me echter vooralsnog niet mogelijk.
Ik kan zonder deskundige kennis een microfoontje met klein speakertje bedenken, dat de geluidsgolven uitdooft. Maar of dat zou werken kan ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Zeer interessant,lijkt ook de meest recente ontwikkeling.Heeft hier iemand dusdanige kennis op radiogolfgebied dat hij weet welk soort jammer hiertegen kan werken als verdediging?
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Wat wel al wetenschappelijk bekend is is dat men via elektroden op iemands hoofd zijn gedachten kan lezen.Dat maakt het waarschijnlijker dat het ook draadloos mogelijk is temeer daar vele targets aangeven dat hun gedachten gelezen worden en erop wordt gereageerd.
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef Gray het volgende:
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.
http://www.nu.nl/wetensch(...)tbaar-in-brein-.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat soort technologie bestaat dus al, in de praktijk nog wel. Maar niet wat gedachten betreft.
[..]
Ik kan zonder deskundige kennis een microfoontje met klein speakertje bedenken, dat de geluidsgolven uitdooft. Maar of dat zou werken kan ik niet zeggen.
[..]
Gedachten?! Of eerder emoties, of bepaalde soort gedachten? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een volzin indenk, iemand anders die kan lezen, met of zonder elektroden.
Omg, you are kidding mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?
Werkte het Dadgad?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg, you are kidding me![]()
Laten we normaal doen, we hebben al zo'n naam elders op Fok!
LOLquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Was dat niet Dadgad vorige zomer, met die aluminium antenne op zijn hoofd?
Werkte het Dadgad?
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg, you are kidding me![]()
Laten we normaal doen, we hebben al zo'n naam elders op Fok!
Boeien, iedereen heeft zo een mening over een groep mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW en TRU .
Sommigen denken dat wezijn.
Dit is weer een waardige reactie.Deze 'lone wolfs' heb ik ook bestudeerd en mijn theorie is dat ze via synthetische telepathie en NLP zijn geprogrammeerd om hun daden te doen.Hypnose is zeker een vaardigheid die de perps bezitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:
Gevaarlijke zaken zijn dit eigenlijk.
Stel je toch vragen als iemand een bloedbad aanricht en zegt "de stemmen in mijn hoofd hebben mij aangezet tot mijn daad".
En als het op grote schaal is noemen we het 'massahysterie' zeker?
Flauw grapje naar aanleiding van een afbeelding die Jokkebrok plaatste, in het topic van Demmink als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW en TRU .
Sommigen denken dat wezijn.
Schei eens uit over die buurmanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Copycat het volgende:
Dus David - Son of Sam - Berkowitz loog niet toen hij zei dat de hond van de buurman hem tot moorden aanzette?
Jawel, weet ik . Was ook meer een grapjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien, iedereen heeft zo een mening over een groep mensen.
Ik zou mijzelf bijvoorbeeld nooit willen vereenzelvigen met het clubje in POL.
O jee ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Schei eens uit over die buurmande nieuwe vriendin van mijn buurman heeft een hond. Een grote
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef DeGoeroeloze het volgende:
ontopic weer please,stel dat deze technologie bestaat,dan hebben evt. targets die hier komen lezen geen behoefte aan onzin bijdragen.Jullie geklets kan op andere plekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |