Gewoon afdwingenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
dan moet de andere partij dat ook doen he?
ain;t gonna workquote:
prepaid dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Over een paar maanden kan ik mijn abbo eindelijk opheffen.. dus maar eens verdiepen in wat handig is. 15,- per maand is voor mij iig weggegooid geld
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuzequote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
prepaid dan?
ik heb geen vaste telefoon dus moet wel
geen idee wat de laatste ontwikkelingen bij prepaid zijn, is dat niet meer onbeperkt houdbaar dan? of iig minimaal een jaar?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuze5,- p/m heb ik er voor over mits ik daarmee niet te veel bij hoef te betalen. Nu bel en sms ik dus niet heel veel dus zou goed moeten gaan.
Check united consumers.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja wat ik daar het bezwaar aan vind is dat je dan met het opwaarderen zit.. Vaak moet je binnen bepaalde tijd het op maken anders ben je het kwijt.. nja het is wel een serieuze optie hoor verder. Zit nu ook aan een voordelig sim-only te denken, maar ook daar is weer zo veel keuze5,- p/m heb ik er voor over mits ik daarmee niet te veel bij hoef te betalen. Nu bel en sms ik dus niet heel veel dus zou goed moeten gaan.
bij het optrekken, als je met het hoofd boven de stang uit komt, ook je knieën optrekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je dan van de nota een foto'tje maken ofzo?terug van uitstekende workout. Kan nu mezelf 9x optrekken in één set.
Op de middelbare school was dat 1x
Ja ik zie nu dat het een jaar blijft staan, dat is gunstig. misschien toch maar een mega goedkoop pre-paid dan. Even checken waar ik dan het minst per minuut betaal en zoquote:Op zondag 8 januari 2012 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee wat de laatste ontwikkelingen bij prepaid zijn, is dat niet meer onbeperkt houdbaar dan? of iig minimaal een jaar?
http://www.unitedconsumers.com/gsm/aanbieding/top-10-simonly.htmlquote:Op zondag 8 januari 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat het een jaar blijft staan, dat is gunstig. misschien toch maar een mega goedkoop pre-paid dan. Even checken waar ik dan het minst per minuut betaal en zo
Whutquote:
Oehquote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
damn die kruidige sinaasappelclafoutis is wel heel erg lekker geworden zeg!! Subtiele smaken, heerlijk!
Klinkt goedquote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
damn die kruidige sinaasappelclafoutis is wel heel erg lekker geworden zeg!! Subtiele smaken, heerlijk!
Ik maak niet veel baksels hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij heel veel baksels maakt en eet? Of beweeg je minder en eet je teveel?
Hoe is het met de dietiste, dat was mss ook een stok achter je dikkedeur?
Maar +8 P, ik vind het nogal wat in zo'n korte periode. En je was zo goed bezig..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik maak niet veel baksels hoorTov mijn EY-tijd al helemaal niet
Maar het is met name dat laatste.... minder bewegen en meer eten
Emotie-eter
En op dit moment voel ik me goed beroerd en ik weet niet waardoor. Zometeen maar eens wat eten hoewel ik niet veel trek heb eigenlijk
Ik ben ook een vrouwquote:Op zondag 8 januari 2012 19:17 schreef Isabeau het volgende:
P, dan ben je een vrouw volgens Dr.Oz! Die schreef dat mannen het makkelijker hebben bij het afvallen omdat die niet eten om emotionele redenen zoals vrouwen
Morgen maak ik nog even een foto van een puntje er van, dan zet ik het recept op facebook voor jequote:
Ik had ook al een fotootje gemaakt he!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Morgen maak ik nog even een foto van een puntje er van, dan zet ik het recept op facebook voor jeEcht lekker gebak ook voor bij de koffie of zo iets, maar ook een lekker dessert
Ohja.. nou ja, niet voor jou dan, maar ik zet het er toch opquote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had ook al een fotootje gemaakt he!
Ook goedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. nou ja, niet voor jou dan, maar ik zet het er toch op
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Er zijn prachtige kroketten gebakken in Wales
Ik geloof dat ze er erg blij mee zijn iigquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan is het vast nog lekkerder, als het de enige manier is om kroketten te eten
Oh, ik kan ze zien ook bij jouquote:Op zondag 8 januari 2012 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze er erg blij mee zijn iig![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef TAV74 het volgende:
De realiteit dringt langzaam door: morgen niet uitslapen
Als je nu naar bed gaat, 'slaap' je technisch gesproken wel uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef TAV74 het volgende:
De realiteit dringt langzaam door: morgen niet uitslapen
T-Bone... lekker grootquote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, dat avondeten was lekker
Entrecote en T-bone van de grill met chimichurri en een simpele salade.
Die auto staat nog ergens in Drenthe, beetje onhandigquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je nu naar bed gaat, 'slaap' je technisch gesproken wel uit.
Of neem een laken mee, op de achterbank van je nieuwe auto slapen, ook leuk.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
En het vlees was zo ongelofelijk malsquote:
Ik lig gewoon altijd veel te lekker als de wekker gaat, als ik er eenmaal uit ben is het geen probleem.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het vlees was zo ongelofelijk mals![]()
Wanneer krijgen jullie de auto eigenlijk?
En als je niet moe wilt zijn 's morgens moet je eerder gaan slapen(wachten is op het volgende Isa-tegeltje van Steer)
Ha! Das makkelijker gezegd dan gedaan als je Sun bentquote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
En als je niet moe wilt zijn 's morgens moet je eerder gaan slapen(wachten is op het volgende Isa-tegeltje van Steer)
Nja dat is vrij gebruikelijk. Ze moeten hem nog 'rijklaar' makenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, nog een week wachten op de nieuwe bolide![]()
Komt goed, als ik moet werken ben ik er niet zo mee bezigquote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook geen ochtendmens hoor
Dat is niet zo lang heur.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook geen ochtendmens hoor
Elke 10 minuten langer liggen is er eenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef Isabeau het volgende:
De planning begint om half 8, maar ik heb een collega die er altijd om 7 uur al is. Ik zie haar dan nog vlak voor ik na huis ga na een nachtdienst. Geen flauw idee waarom je graag een half uur eerder op je werk wilt zijn; 's morgens is een half uurtje toch best kostbaar
Hij is niet nieuw, anders was een week wel heel snelquote:
Ik heb geen flauw idee joh!quote:
Haha, ja, maar ik heb nog liever dat hij nog even een beurt en nieuwe akp krijgtquote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee joh!Als je zoiets koopt wil je het toch graag direct meenemen en van genieten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee joh!Als je zoiets koopt wil je het toch graag direct meenemen en van genieten.
Maar dat ding staat te koop bij een autohandelaar; waarom doen ze dat dan niet op het moment dat ze een auto binnen krijgenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
Haha, ja, maar ik heb nog liever dat hij nog even een beurt en nieuwe akp krijgt
Als het ding nog een half jaar blijft staan of toch nog via een andere dealer verkocht wordt is het niet handig om die kosten al te maken. En misschien komt er iemand die wil onderhandelen en hem zonder beurt en apk wil kopen tegen korting.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat ding staat te koop bij een autohandelaar; waarom doen ze dat dan niet op het moment dat ze een auto binnen krijgen
Ik vind dat het allerlekkerst het allereerst veel te vroeg op het werk zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt goed, als ik moet werken ben ik er niet zo mee bezig
Ik heb veel collega's die al om 7 uur op kantoor zijn, dat ga ik dus echt never nooit doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef TAV74 het volgende:
Soms zitten we allebei ineens heel fanatiek te tikken, en dan vrees ik al dat er weer een synchroonpost aankomt
ok, dat klinkt wel logischquote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Als het ding nog een half jaar blijft staan of toch nog via een andere dealer verkocht wordt is het niet handig om die kosten al te maken. En misschien komt er iemand die wil onderhandelen en hem zonder beurt en apk wil kopen tegen korting.
Bij binnenkomst poetsen ze hem alleen heel grondig.
Lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan die haan die altijd tussen 7 en half 8 's morgens ergens in de buurt van het station waar ik sta te wachten op de trein, knetterhard aan het kraaien is.quote:
*Belt vast met Dion Grausquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan die haan die altijd tussen 7 en half 8 's morgens ergens in de buurt van het station waar ik sta te wachten op de trein, knetterhard aan het kraaien is.
Ik zou hem werkelijk waar afschieten als ik daar zou wonen
Wat stress, een verkloot ritme en een verschuiving in prioriteiten en aandacht al niet kan doen hequote:Op zondag 8 januari 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar +8 P, ik vind het nogal wat in zo'n korte periode. En je was zo goed bezig..
Ik heb mijn vrouwelijke kant jaquote:Op zondag 8 januari 2012 19:17 schreef Isabeau het volgende:
P, dan ben je een vrouw volgens Dr.Oz! Die schreef dat mannen het makkelijker hebben bij het afvallen omdat die niet eten om emotionele redenen zoals vrouwen
Zat ff te zoeken voor je maar het schijnt qua smaak niet echt uit te maken. Wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Als een recept vraagt om gedroogde witte maiskorrels, zou je dan ook gewoon gele gedroogde kunnen gebruiken? Dat spul wat je normaal voor popcorn maken gebruikt of zo
Dit ziet er wel heel anders uit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik Locro ga maken dinsdag: http://en.wikipedia.org/wiki/Locroquote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zat ff te zoeken voor je maar het schijnt qua smaak niet echt uit te maken. Wat ga je er mee doen?
Oh dat mag vast wel met gewoon gele maisquote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Locro ga maken dinsdag: http://en.wikipedia.org/wiki/Locro
Soort nationale dish in Argentinië.
Morgen iets met quinoa (typisch voor de Inca-keuken)
En ik ook. Ik dacht alleen maar 'je moet nu slapen, je moet nu slapen'. En dan gaat het natuurlijk niet he... En ieder kwartier gestresst naar de wekker kijken en uitrekenen hoeveel je nog kan slapen voor de wekker gaat helpt ook nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Das makkelijker gezegd dan gedaan als je Sun bent
Ik ken die films dan weer niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijk ook Sherlock Holmes 2 de film. Die is echt heel leuk! Geen idee of dat vergelijkbaar is met de serie overigens want die ken ik niet
Nee dan is het niet net als in de filmsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken die films dan weer niet.
Maar de BBC-serie is helemaal in deze tijd gesitueerd met een soort autistische Sherlock.
Dan is het wel het zelfde gegeven. Want in de serie van de BBC gaat het ook allemaal razendsnel met zijn hersens en kronkels.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee dan is het niet net als in de films. Het gaat eigenlijk iets te snel (zijn manier van denken) maar over het algemeen is het te volgen en vermakelijk. Tip
.
Aah ok ja idd hetzelfde dan. Ben benieuwd hoe je de films vindquote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is het wel het zelfde gegeven. Want in de serie van de BBC gaat het ook allemaal razendsnel met zijn hersens en kronkels.
Ik ga de films even opzoeken en binnenhalen.
Ik heb ook gelopenquote:Op maandag 9 januari 2012 07:32 schreef Bluezz het volgende:
Mijn wekker was vanochtend weer op tijd
Yoghurtje erin jassen en weer lopen naar station![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |