Je mag geloof ik 1 keer de middenlijn overschrijden...als je de intentie hebt om weer terug te gaan, is er niets aan de hand...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Ook op het rechte stuk is het afsnijden aan de binnenkant een diskwalificatie. Daar zijn meerdere schaatsers de afgelopen jaren voor gediskwalificeerd. Dit weekend echter helemaal niemand. Dan kan je niet opeens Blokhuijsen hier wel voor diskwalificeren.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
Oke, alles officieel, niets veranderd.
ISU![]()
Noren
Ja, daar had ik dus gauw ff een protest over ingediend, als ik Nederland wasquote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef Wrijfhout het volgende:
Bokko werd ook gecoached door Muller op de binnenbaan toch?
Het lijkt me duidelijk dat Kramer het niet opzettelijk deed dus geen diskwalificatie is logisch.quote:Opzettelijk met de schaats naar voren schoppen bij de finishlijn (zodat de schaats het
contact met het ijs volledig verliest), of met het lichaam over de finishlijn
duiken, is verboden en zal leiden tot diskwalificatie.
Niet opzettelijk? Jij wou beweren dat hij rechtop ging staan omdat hij bijna viel zekerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:21 schreef sportfreak het volgende:
Schaatsregelement artikel 260:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Kramer het niet opzettelijk deed dus geen diskwalificatie is logisch.
Niet opzettelijk in de zin dat hij het deed om tijd te winnen. Want dat is de achterliggende reden van de regel volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet opzettelijk? Jij wou beweren dat hij rechtop ging staan omdat hij bijna viel zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |