Vraag blijft of het omgekeerde dus ook zou gebeuren. Een mooi compromis zou zijn als bezoekende staatshoofden hun vrouwen in Volendammer kledingdracht zouden hullen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
Respect tonen voor je gastheer, hoe durven ze.
Want hier is het voor staatshoofden normaal om in bikini rond te lopen ?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als bij het omgekeerde staatsbezoek in juli de 16 jarige bruidjes uit Abu Dhabi hier in bikini komen klaag ik niet hoor. Aanpassen aan het gastland - zo hoort het.
Als ze hier komen zonder zich aan te passen.. tsja. Dan laten we de wilders honden los.
Ik denk dat Rutte of Beatrix eerder een kogel door Wilders kop schieten dan dat ze hem toelaten de vriendschappelijke *kuch Handel Kuch* relaties op het spel te zetten met betreffende landen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als bij het omgekeerde staatsbezoek in juli de 16 jarige bruidjes uit Abu Dhabi hier in bikini komen klaag ik niet hoor. Aanpassen aan het gastland - zo hoort het.
Als ze hier komen zonder zich aan te passen.. tsja. Dan laten we de wilders honden los.
Als jij als schaarsgeklede vrouw in Italië een kerk binnen gaat moet je ook bepaalde delen bedekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vraag blijft of het omgekeerde dus ook zou gebeuren. Een mooi compromis zou zijn als bezoekende staatshoofden hun vrouwen in Volendammer kledingdracht zouden hullen.
Maxima mag van mij best een traditie starten. Bea hoeft dat niet per se nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Want hier is het voor staatshoofden normaal om in bikini rond te lopen ?
Als dat nou echt onderdeel van onze cultuur zou zijn vind ik dat terecht ja maar hoe vaak loop jij in klederdracht?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vraag blijft of het omgekeerde dus ook zou gebeuren. Een mooi compromis zou zijn als bezoekende staatshoofden hun vrouwen in Volendammer kledingdracht zouden hullen.
Elsevierquote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV bedient mij op mijn wenken
[ afbeelding ]
Is dit een grap?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV bedient mij op mijn wenken
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:
Hoeveel wedden we erom dat indien hun staatsvrouw hierheen komt ze geen hoofddoek af doet?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
Over 20 jaar is heel Nederland zo !!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we erom dat indien hun staatsvrouw hierheen komt ze geen hoofddoek af doet?
Verder wel triest dat ze gelijk zo'n heel gewaad aantrekken
Niet. Het compromis slaat op het feit dat in de Volendammer kledingdracht een hoofddoek zit verwerktquote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat nou echt onderdeel van onze cultuur zou zijn vind ik dat terecht ja maar hoe vaak loop jij in klederdracht?
Waarom zou onze Koningin haar gedrag laten afhangen van 'bruidjes uit Abu Dhabi'? Wij zijn een land met andere normen en waarden die ik superieur acht. Wederzijds respect is daar onderdeel van. Daarom valt het enkel te prijzen dat de Koningin zo'n doek op haar hoofd zet, ondanks dat de doek in het omgekeerde geval wellicht niet af zou gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we erom dat indien hun staatsvrouw hierheen komt ze geen hoofddoek af doet?
Verder wel triest dat ze gelijk zo'n heel gewaad aantrekken
Uiteraard werkt het altijd maar 1 kant op.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou onze Koningin haar gedrag laten afhangen van 'bruidjes uit Abu Dhabi'? Wij zijn een land met andere normen en waarden die ik superieur acht. Wederzijds respect is daar onderdeel van. Daarom valt het enkel te prijzen dat de Koningin zo'n doek op haar hoofd zet, ondanks dat de doek in het omgekeerde geval wellicht niet af zou gaan.
Zeg dat maar tegen de Partij van de Oogkleppen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef Triggershot het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het ging hier om een symboliek moskeebezoek hé. Geen officieel staatsbezoek waar ze een gewaad moest dragen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |