Haten op vers gebakken broodquote:Op zondag 8 januari 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is al helemaal goor die geur, net als versgebakken brood in de ochtend
Heerlijk de geur van vers gebakken croissantjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef sinepedraap het volgende:
Versgebakken broodBij de AH bijvoorbeeld echt een lucht die er van af komt
Brood haal je bij de bakkerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef sinepedraap het volgende:
Versgebakken broodBij de AH bijvoorbeeld echt een lucht die er van af komt
Gewoon blijven proberen. Ik ben 's ochtends ook weleens misselijk, maar heb zo'n honger altijd dat ik sowieso eet. Heb nog nooit echt moeten kotsen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee is echt zo hele vakantie sta ik sowieso pas rond 13:00/14:00u op dan even bijkomen.
In schooltijden zit ik s'morgens heel brak aan tafel... en kan ik kotsen van eten.. en neem dus ook niets mee naar school kom ik om 15:00u thuis meestal dan begin ik met eten.
ZWANGERquote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Ik ben 's ochtends ook weleens misselijk, maar heb zo'n honger altijd dat ik sowieso eet. Heb nog nooit echt moeten kotsen hoor.
De Albert Heijn heeft een bakkerquote:
Faal.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De Albert Heijn heeft een bakkerWaarom naar twee winkels gaan als dat niet nodig is
Omdat brood bij een "echte" bakker vele malen lekkerder is!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De Albert Heijn heeft een bakkerWaarom naar twee winkels gaan als dat niet nodig is
de echte bakkers zijn op 1 hand te tellen...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Omdat brood bij een "echte" bakker vele malen lekkerder is!
Oke, een banaan moet net kunnenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
Begin de dag met een wheyshake, banaan en 4 boterhammen met pindakaas.
Chiller beleg? Uit de koelkast bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:54 schreef Phreakingout het volgende:
Of je hebt aan de speed gezeten dat je geen hap wegkrijgt, of je hebt smerig bruin brood van een week oud...
Eet gewoon wat lekkers, vers broodje met chiller beleg gaat er goed in hoor
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
Begin de dag met een wheyshake, banaan en 4 boterhammen met pindakaas.
Krijgen die gasten niet spontaan last van stollingen in hun hartkransslagader?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik vind zaken als tomaat, aardappelen, bonen en vlees gewoon vies bij een ontbijt:
Brr..Britse kost:
[ afbeelding ]
Zwakke broeder.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:30 schreef Verwerker het volgende:
Meestal kots ik als ik in de ochtend wil eten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben momenteel ongesteld, dus weinig kans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |