"Het blijkt te zijn dat..."quote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Het blijkt dus te zijn dat de geneeskunde, zoals wij dat kennen, onjuist is. Het wordt kunstmatig in stand gehouden, omdat de Pharma industrie (voornamelijk in handen van overheden) flink wat geld genereert. Ook zouden er anders teveel mensen op de wereld zijn.
[..]
Ik denk dat hier best een waarheid in zou kunnen zitten.
Uit de empirische resultaten van het natuurwetenschappelijk systeem. Je moet maar een paar filmpjes van hem bekijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"Het blijkt te zijn dat..."Waar blijkt dat dan uit?
Bedoel je die quote die wetenschappenlijk gezien nergens op slaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:22 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Uit de empirische resultaten van het natuurwetenschappelijk systeem. Je moet maar een paar filmpjes van hem bekijken.
Ik zeg niet dat dit de onomstotelijke waarheid is, maar ik vind het plausibel klinken en voel er wel sympathie voor.
Nee, ik baseer me niet enkel op deze quote. Ik baseer me op onderzoeken die hij heeft verricht naar deze methode, empirische bewijzen en de ziektes die hij hiermee heeft overwonnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bedoel je die quote die wetenschappenlijk gezien nergens op slaat?
Zonder hypothese is er ook niets om te toetsen he.
Heb je meer informatie dan dat ene linkje? Het is op deze manier zo'n loze kreet he. Al helemaal omdat wat er staat niet heel zinnig klinkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Nee, ik baseer me niet enkel op deze quote. Ik baseer me op onderzoeken die hij heeft verricht naar deze methode, empirische bewijzen en de ziektes die hij hiermee heeft overwonnen.
Hij heeft laten zien dat medicijnen of dure chemo's niet nodig zijn.
Er wordt al medicinale wiet voorgeschreven aan kankerpatienten door de dokters, bij sommige mensen helpt dat prima tegen de pijn en het veraangenaamt hun leven enigszins. Maar je kunt het niet als vervanger van chemo zien, want het geneest niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef badabingie het volgende:
wietolie maken wordt het helemaal. heb al verschillende filmpjes gezien en mensen gehoord en gezien die genezen zijn van *kuch* k-hatsjoe.anker.1 of 2 a 3 druppels innemen per dag. de hoeveelheid ligt aan wat je gewend bent of niet. langzaam opbouwen dus.. ook schurft (bij huisdieren) kan genezen worden heb ik gezien, door pure wietolie op de plekken te smeren. en nog veel meer.
hieronder een filmpje hoe je wietolie maakt. vind je het gek dat ze wiet (weed) als drugs (verboten) bestempelen, oh kijk uit drugs drugs drugs..drugs are bad boehoee en al die gein meer talk..
op deze manier verdienen die farmaknakkers niks meer.
deze site hieronder zit slordig in elkaar, bah, maar de info is ok
http://www.mediwiet.nl/
Daarom soms wiet erbij om de ellende wat te verlichten.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef badabingie het volgende:
natuurlijk kun je het niet als vervanger van chemo zien...chemo is pas bende..tjesus
Het verzacht pijn en helpt tegen misselijkheid, waardoor ze ook beter eten. Wat ook de kwaliteit van leven verhoogt, misschien zelfs ook nog de kwantiteit.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt al medicinale wiet voorgeschreven aan kankerpatienten door de dokters, bij sommige mensen helpt dat prima tegen de pijn en het veraangenaamt hun leven enigszins. Maar je kunt het niet als vervanger van chemo zien, want het geneest niet.
Het selectief reageren is symptomatisch bij jouw he ?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"Het blijkt te zijn dat..."Waar blijkt dat dan uit?
Exact. Vooral dat eten is belangrijk, want tijdens zo'n zware kuur is het voor sommige patienten moeilijk , zoniet onmogelijk om een hap naar binnen te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Het verzacht pijn en helpt tegen misselijkheid, waardoor ze ook beter eten. Wat ook de kwaliteit van leven verhoogt, misschien zelfs ook nog de kwantiteit.
Daarom moet je ook geen aandacht schenken. Negeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het selectief reageren is symptomatisch bij jouw he ?
Het filmpje in de link duur 2 u, na 7 min ga jij al zo'n vraag stellen.. zucht.
Dr-Anderson thx voor de link.
Boude uitspraak.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Nee, ik baseer me niet enkel op deze quote. Ik baseer me op onderzoeken die hij heeft verricht naar deze methode, empirische bewijzen en de ziektes die hij hiermee heeft overwonnen.
Hij heeft laten zien dat medicijnen of dure chemo's niet nodig zijn.
lol "Empirisch wil zeggen dat het proefondervindelijk, door middel van observatie is vastgesteld. Dit systeem bevat geen enkele veronderstelling of hypothese."quote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Dr-Anderson het volgende:
Het blijkt dus te zijn dat de geneeskunde, zoals wij dat kennen, onjuist is. Het wordt kunstmatig in stand gehouden, omdat de Pharma industrie (voornamelijk in handen van overheden) flink wat geld genereert. Ook zouden er anders teveel mensen op de wereld zijn.
[..]
Ik denk dat hier best een waarheid in zou kunnen zitten.
Dat is inderdaad. Maar in Europa zijn er 250 sterfgevallen geteld op de 60.000 mensen die hij heeft genezen met zijn behandeling. Dat is 99,5% kans op genezing. Waarom horen we hier niets van? In de reguliere gezondheidszorg vallen naar verhouding veel meer doden door dezelfde ziektebeelden.quote:
Ho pas op dat je geen hypothese stelt of statistiek gebruikt, dan is het namelijk niet meer wetenschappelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad. Maar in Europa zijn er 250 sterfgevallen geteld op de 60.000 mensen die hij heeft genezen met zijn behandeling. Dat is 99,5% kans op genezing. Waarom horen we hier niets van? In de reguliere gezondheidszorg vallen naar verhouding veel meer doden door dezelfde ziektebeelden.
quote:Veel 'wetenschappelijke' onderzoeken zijn strikt genomen niet wetenschappelijk. De resultaten van zo'n onderzoek worden meestal met behulp van statistische opstellingen verkregen, omdat er met hypothesen wordt gewerkt.
En hoe kom jij aan statistiek of hypotheses??quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef oompaloompa het volgende:
Ik kan zonder te liegen zeggen dat ik gisteren met een muntje heb gegooid. Ik dacht aan bananen en gooide twintig keer op een rij kop. Welke conclusie kun je uit deze objectieve observatie trekken?
Lijkt misschien een stom bedoeld voorbeeld, maar serieuze vraag. Hoe kun je conclusies trekken zonder hypothese of statistiek?
Die kun je formuleren en dan kun je tot een conclusie komen. Je kunt zonder statistiek en hypothese niets concluderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan de statistiek of hypothese??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |