abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106934763
Even met een stuk kabel (coax werkt erg goed) via de afwateringsgootjes de pijpjes 'schoonduwen' zodat daar geen water in blijft staan. Verder de gaatjes in de achterdorpels doorprikken inderdaad. Probleem is dat dit langzaam zal gaan roesten als er eenmaal water in heeft gestaan, en dan mag je je dorpels gaan vervangen...
pi_106957343
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou zelf eerder voor een 1.8 gaan bij een model van na 1993 zodat je niet later spijt krijgt omdat het voor je gevoel ondergemotoriseerd is. Ga sowieso eens in een paar types rijden voor je de knoop doorhakt zodat je een goed gevoel krijgt welke auto bij jou (en je vriendin - als die een andere mening daarover heeft) past.

En laat je bij de MX5 niet leiden door bouwjaar/km-stand. Belangrijker is hoe de auto onderhouden is en of er een hobbybob dingen heeft aangebracht (mijn elektrische ramen waren onder de schakelaar met kroonsteentjes aangesloten bijvoorbeeld...). Een goedkopere mx5 met slechte dorpels of kap, maar verder technisch goed kun je bijvoorbeeld binnen een redelijk budget laten repareren. Er rijden er genoeg rond en staan genoeg te koop, dus keuze zat. Zodra de zomer eraan komt schieten de prijzen wel weer omhoog ;)

Nog een waarschuwing, zodra je er een gereden hebt wil je niet meer zonder :')
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En mijn huidige
[ afbeelding ]
Wat een erg toffe en mooie foto van je huidige mx-5!
pi_106960771
Zo wil ik er ook wel eentje :9~

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:45:51 #29
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_106961728
Ik vind het zo jammer dat de NC zo'n pleebril-vormige motorkap heeft. Net als bij de nieuwe Lancia Ypsilon bijvoorbeeld, gewoon lelijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_107001129
De Lancia Ypsilon is gewoon lelijk, maakt niet uit wat voor motorkap erop zit ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:19:40 #31
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_107003169
True, true.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: