Shit dat je vader zo'n homohater is... Maar gelukkig heb je je moeder achter je en daarnaast bestaat de kans dat je vader wel bijdraait zodra het grote woord eruit is. Je bent toch zijn zoon + misschien kent hij gewoon niemand die homo is? Misschien is hij gewoon bang voor het onbekende?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef me_ik het volgende:
Ik weet ook wel zeker dat het ontzettend gaat opluchten en dat ik me er een stuk prettiger door ga voelen...
Maar de stap nemen blijft toch wel moeilijk. Mijn vader heeft een hekel aan homo's dus dat maakt het er dan ook al niet makkelijker op. Mijn moeder aan de andere kant heeft er niks tegen.
Ik denk dat ik morgen de stap toch maar ga zetten, dan ben ik er in ieder geval wel vanaf...
Zo gedragen wel meer mannen onderling zich. Maar als puntje bij paaltje komt en iemand uit de directe omgeving homo blijkt te zijn met wie ze het goed kunnen vinden/iemand die familie is, blijkt die ''haat'' ontzettend mee te vallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef me_ik het volgende:
Nouja, als hij een homo ziet dan begint die meteen in te fluisteren wat voor viezeriken dat toch ook zijn en andere onaangename scheldwoorden. Ik weet me dan wel moeilijk houding te geven.
Het staat nog wel voor morgen op de planning. Ik wil het eigenlijk al weken vertellen maar nu moet het toch is gebeuren.
Mee eens, ga er ook meteen vanuit dat het bij sommige mensen even moet zakken...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Zo gedragen wel meer mannen onderling zich. Maar als puntje bij paaltje komt en iemand uit de directe omgeving homo blijkt te zijn met wie ze het goed kunnen vinden/iemand die familie is, blijkt die ''haat'' ontzettend mee te vallen.
Ga uit van het positieve
Sorry, ik had even over je post heen gelezenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zoals ik net al zei, vraag het in het homo topic. Wij zijn allemaal mannen met genoeg ervaring op dit gebied..
Het gaat daar ook vaak over onzinnigheden hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:45 schreef me_ik het volgende:
[..]
Sorry, ik had even over je post heen gelezen. Zal ik doen
.
Zal best maar iedereen heeft recht op zijn eigen topicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zoals ik net al zei, vraag het in het homo topic. Wij zijn allemaal mannen met genoeg ervaring op dit gebied..
Dat is nergens voor nodig. Je bent maar homo, je hebt geen kanker ofzo of iets anders wat echt relevant is voor het vervolg van je schoolcarriëre.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef me_ik het volgende:
Denken jullie dat het ook verstandig is om het op de middelbare school in mijn klas te bespreken? Hoe zou ik dat het best kunnen aanpakken?
Maar ik heb zeg maar wel veel vrienden in die klas, is het dan niet beter om het ineens te vertellen dan het via-via door te laten komen?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Je bent maar homo, je hebt geen kanker ofzo of iets anders wat echt relevant is voor het vervolg van je schoolcarriëre.
je kunt het natuurlijk wel aan je vrienden vertellen, maar een klassengesprek ervan maken vind ik echt super lame. ik zou degene die dat doet ook niet serieus nemen als het in mijn klas zou gebeuren. je valt op mannen. big deal.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef me_ik het volgende:
[..]
Maar ik heb zeg maar wel veel vrienden in die klas, is het dan niet beter om het ineens te vertellen dan het via-via door te laten komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |