RTL gemist.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:32 schreef Coehoorn het volgende:
Helemaal gemist, is deze nog ergens te zien?
Ik heb het een half uur volgehouden. Schrijnend vond ik het. Sterk het idee dat hij weinig moeite gedaan heeft om iets fatsoenlijks weg te zetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef Mike het volgende:
Z'n vorige shows had ik allemaal in het theater gezien, dus ik was erg benieuwd hoe het er nu voor stond. En ik moet zeggen: het viel me niet mee. Zeker het begin was erg slecht (wat men blijkbaar in de zaal ook vond, want er werd amper gelachen). Gelukkig kwamen er later in de show af en toe nog wat aardige stukjes, maar nieuwe klassiekers zaten er niet tussen, helaas.
Maak voor de aardigheid eens een rekensommetje wat Hans hier zelf aan overhoud. Dat lijkt me reden genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:59 schreef Chooselife het volgende:
Als ik het afsteek op zijn vorige shows: Chaotisch, onsamenhangend, teveel geïmproviseerd, weinig origineel. Bij korte vlagen ouwerwets grappig: "weg met die jas, brilletje af, brilletje op". "Hoe heet je? Oh.. Roos, zoals die bloem. Dat is grappig, want mijn moeder heet Knolselderij"
Het wekte bij mij de indruk dat hem verplicht werd door een soort management om nog een show te doen en dat hij dat met de instelling deed van: Ok, met tegenzin, maar lul wel een paar uur vol.
Een afrader.
Owh jammer dat je het niet eens de kans hebt gegeven om de andere 75% te kijken want ik vond juist dat het steeds sterker werd naarmate de show vorderde.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb het een half uur volgehouden. Schrijnend vond ik het. Sterk het idee dat hij weinig moeite gedaan heeft om iets fatsoenlijks weg te zetten.
Hahaha, jaquote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh jammer dat je het niet eens de kans hebt gegeven om de andere 75% te kijken want ik vond juist dat het steeds sterker werd naarmate de show vorderde.
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef okiokinl het volgende:
zn oude werk gaat ie niet meer overtreffen. maar t blijft erg goed.
Die begon een half uur eerder.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Naar Herman Finkers keken ruim 2.000.000 !
Henk Elsink en Seth Gaaikema zijn nou eenmaal niet te overtreffen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:50 schreef Paul het volgende:
Mensen die zeggen dat het een goede show was, hebben nog nooit andere cabaret gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |