Nou! iddquote:
trusten!quote:
Wat / wie?quote:
Zover ik heb begrepen wordt bachelor en master apart gezien. Dus als je met je master begint, begin je een "nieuwe" studie en vervalt eventuele uitloop in de bachelor. Je moet gewoon binnen die 3 jaar met je master klaar zijn (vanaf het begin van master)... heb je nergens last van.... Hoe komt je trouwens bij 2013? Ze gaan het waarschijnlijk komende collegejaar al invoeren!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Hoe werkt dat dan Cali?Als je op 1 sept. 2013 met je master bezig bent boeit je bachelor niet meer?
Oh ja, 2012 bedoelde ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen wordt bachelor en master apart gezien. Dus als je met je master begint, begin je een "nieuwe" studie en vervalt eventuele uitloop in de bachelor. Je moet gewoon binnen die 3 jaar met je master klaar zijn (vanaf het begin van master)... heb je nergens last van.... Hoe komt je trouwens bij 2013? Ze gaan het waarschijnlijk komende collegejaar al invoeren!
Volgens mij hebben ze dat aangepastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, 2012 bedoelde ik
Maar je kreeg die boete toch met terugwerkende kracht? Dus zelfs als je al met je master bezig bent en 5 jaar over je bachelor hebt gedaan, je toch 3000 euro moet betalen. Dat dacht ik.
Zou chill zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat aangepast
quote:
In Nederland ook hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Alleen de Vlamingen en Fransen hebben friet. Wij hebben patat.
Ik krijg zo nu en dan een PSP aangeboden. Nu wil ik er wel een hebben... gewoon voor de fun.quote:
Mijne heeft wifi inderdaad, anders kon ik geen reacties geven in bed.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik krijg zo nu en dan een PSP aangeboden. Nu wil ik er wel een hebben... gewoon voor de fun.
Jij hebt een Fat toch? Hoeveel anders/beter/dikker is die dan zo'n nieuwe Slim?
En had dat ding wifi?
Scheelt dus weinig, alleen wat dunner en lichter. En USB.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijne heeft wifi inderdaad, anders kon ik geen reacties geven in bed.
Wat de verschillen zijn met de Slim weet ik eigenlijk niet zo. Wellicht is deze site handig: http://www.ng-gamer.nl/ga(...)psp-slim-vergeleken/
4.patatquote:
Inderdaad. En dat dunnere vind ik niet altijd een voordeel, omdat je handen toch even groot blijven.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Scheelt dus weinig, alleen wat dunner en lichter. En USB.
Dan is dat wel handiger inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik dus niet. En opladen via USB is wel handig, heb een paar van die stekkers, en een voor in de auto, ideaal
Ok, dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Nee, die twee chapters van de PSP zijn gepoort naar de PS3, dat bedoelde ik. De drie gewone Playstation delen [zeg maar] hebben we al.
Laatst demo gedownload van Chains of Sparta ofzo. Hebben
Want er moet natuurlijk wel gegamed worden op vakantie!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gebruik 'em enkel in de vakantie om te gamen, want mijn computer meenemen op vakantie gaat me net iets te ver.
Daarnaast geloof ik, maar zeker weten doe ik dat niet, dat de GoW-PSP-versie anders zijn dan de PS3-versie.
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want er moet natuurlijk wel gegamed worden op vakantie!
Word je dan niet geluctord door je vrinden omdat je een tintje hebt gekregen?quote:
welke vrienden?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je dan niet geluctord door je vrinden omdat je een tintje hebt gekregen?
Vetquote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Fan video:
Officiële Blink 182 video.
Zo ga je met je fans om
Jonge, nog één keer zo'n opmerking en ik kom persoonlijk die klotedijk doorstekenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Alleen de Vlamingen en Fransen hebben friet. Wij hebben patat.
Ga eens lerenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, nog één keer zo'n opmerking en ik kom persoonlijk die klotedijk doorsteken.
Jaquote:
Kapsel lijkt net echt!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
Haha kijk deze wilders-smiley.
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf?quote:
Zucht, moet hier ook eigenlijk.quote:
In Delft niet hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, die zijn veel te gewillig en makkelijk
Zoveel?quote:
Meer naar beneden kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoveel?Dan moet ik toch eens beter gaan zoeken!
Slecht voor m'n nek man. Ik blijf hopen op die 1.90!quote:
Bij mij zitten wel een paar lange chicks.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slecht voor m'n nek man. Ik blijf hopen op die 1.90!
Voor jou lang of echt lang?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij zitten wel een paar lange chicks.
Eng!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ongeveer even lang als ik. Rond de 1.85 dus.
I would hit itquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
Wajooo, die zijn langer dan ik man.
Zeker viesssssssssssse meisjes dus.
Langer dan jij, wajoooooo!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
Wajooo, die zijn langer dan ik man.
Zeker viesssssssssssse meisjes dus.
M'n voeten. Ikzelf ben kleiner. Jij overdrijft ook altijd zoquote:
Nee, hoeft nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zouden willen dat je iets kon hitten.
Moesten jullie niet leren?
Wat moet dat heerlijk zijn, om gewoon dom te zijn. Ik wilde dat ik het was.quote:
Nog zuidelijker gaan wonenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn, om gewoon dom te zijn. Ik wilde dat ik het was.
Hoe word ik het?
Dit....quote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn, om gewoon dom te zijn. Ik wilde dat ik het was.
Hoe word ik het?
Naar een gebied waar ze friet zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
En dan? Gewoon afwachten en het komt vanzelf?
Stukje naar het oosten misschien ook nog?
Goeie filmquote:
soort reclameonderbreking zodat je even naar het toilet kan en wat versnapperingen kan halen.quote:
Nog nooit gezien hierquote:Op zondag 8 januari 2012 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soort reclameonderbreking zodat je even naar het toilet kan en wat versnapperingen kan halen.
Had ik in Enschede ook opeens bij de laatste HP. Superkut, echt weer op zo'n cliffhanger moment moet je een kwartier gaan wachtenquote:
Zeker net toen Harry zn toverstok tevoorschijn haalde?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had ik in Enschede ook opeens bij de laatste HP. Superkut, echt weer op zo'n cliffhanger moment moet je een kwartier gaan wachtenWel chill dat je keihard kan zuipen omdat je na een uur ff kan pissen.
Dat is er überhaupt uitgeknipt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker net toen Harry zn toverstok tevoorschijn haalde?
Ja, thanks manquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef Lithia het volgende:
thanks Luc en jna.
Hij gaf me rozen en pizza, ik geef hem bacillen omdat ik ziek ben.
Pure liefde dit.
quote:
Ja, gaat wel lekker zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie houden het nog wel ff uit zo!
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en waar had je die Friese vlag smiley ook alweer?
quote:
41quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
Raadvraagje: hoeveel banden, wielen of velgen zijn er in die serre te vinden?
De eerste die 't goed heeft krijgt een biertje.
Ik lust helemaal geen kratjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja luccie wint het kratje. In 1 keer opdrinken!
Alsof ik één biertje wil winnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat staat niet allemaal in de serre, maat.
Ik had vandaag weer maar een tientje hoor.quote:
Loon naar werken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer maar een tientje hoor.
Dan hadden er wel 5 nullen tussen gemoeten.quote:
quote:
Zou kunnen, maar kan mn autootje niet missen johquote:
Gisteren dashboardlampje vervangen achter snelheidsmeter en nu start hij niet meer. Ik vermoed iets met startonderbrekerquote:En wat is er met je auto?
Dank jequote:
Voorlopig wel even ja, bevalt me wel eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef jna het volgende:
Blijf je nu wel in Amsterdam wonen Pillie?
Dank jequote:
Wat wil je gaan doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Heb er ook echt zin in, om werk te zoeken
Maar thuiszitten wordt ook een beetje saai nu, dus het wordt tijd dat ik weer wat ga doen
Goeie vraag welquote:
Ja klopt. Volgens mij ben ik ooit afgehaakt toen de SC z'n dieptepunt had. Ja dezelfde mensen idd, achja onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Das lang geledenEn nog steeds zie je dezelfde mensen hier
![]()
Zit op de UvA, beetje auteursrecht enzo... Jij?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]_!
Ja gaat goed, dankjeMet jou? Wat doe je nu eigenlijk?
Zit dat fijn dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Zit op de UvA, beetje auteursrecht enzo... Jij?
Ja, je moet alleen niet op de punt van het dak gaan zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zit dat fijn dan?
Voor auteursrecht hoef je niet naar de UvA... Ik krijg ze morgen op de HU!
Misschien kun je dan op kamers bij Piles op de camping.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, je moet alleen niet op de punt van het dak gaan zitten.
Ja dan ga ik nog liever naar de hogeschool Zeeland!
“HZ University of Applied Sciences” tegenwoordigquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:55 schreef jna het volgende:
Ja dan ga ik nog liever naar de hogeschool Zeeland!
Je loopt achterquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je dan op kamers bij Piles op de camping.
Pillie woont in Amsterdam nu!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je dan op kamers bij Piles op de camping.
Elke HBO heet toch 'University of Applied Sciences"?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
“HZ University of Applied Sciences” tegenwoordig²
[..]
Je loopt achterZit in Amsterdam tegenwoordig
Zullen we dan een tentje delen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Elke HBO heet toch 'University of Applied Sciences"?
En ik wist dat je in Amsterdam woonde. BCB! Maar je ouders zullen de camping toch niet weggedaan hebben daarom?
Oh, geen idee eigenlijk. De HZ heeft het nu officieel in de naam opgenomen iigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef Milou__ het volgende:
Elke HBO heet toch 'University of Applied Sciences"?
Nee, uiteraard nietquote:En ik wist dat je in Amsterdam woonde. BCB! Maar je ouders zullen de camping toch niet weggedaan hebben daarom?
Gelukkig verandert er hier nooit ietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
KOMMAAR OP MET JE TENTSTOKGRAP...
Beter gaan we verzopen poesjes redden in het noorden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef jna het volgende:
IK WILDE HELEMAAL GEEN TENTSTOKGRAP MAKEN!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Beter gaan we verzopen poesjes redden in het noorden.
talpaquote:
Douchen met je smartphone.quote:
Poepen überhaupt.quote:
Neuh, niets boeiendsquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
Wat mis ik? Moet ik teruglezen?
If ja: geef samenvatting want dat doe ik niet.
Milou dr comebackquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
Wat mis ik? Moet ik teruglezen?
If ja: geef samenvatting want dat doe ik niet.
Ik dacht dat ze af en toe hier kwam, net als Cali, Paula, Kuno, Piles, Moblo, etc... alleen minder vaak.quote:
Luc!quote:
Ja vrouwen komen toch altijd meerdere keren terug?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze af en toe hier kwam, net als Cali, Paula, Kuno, Piles, Moblo, etc... alleen minder vaak.
Ik zou al niet meer weten wanneer ik hier voor het laatst wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze af en toe hier kwam, net als Cali, Paula, Kuno, Piles, Moblo, etc... alleen minder vaak.
Als ik me verveel dan zoek ik het wel op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zou al niet meer weten wanneer ik hier voor het laatst was
dinsdag 22 februari 2011 om 09:19:30quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zou al niet meer weten wanneer ik hier voor het laatst was
Ik weet helaas wel wie jij bentquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Milou__ het volgende:
Ja, mocht je niet meer weten wie ik ben... dan moet je wat verder teruglezen.
Vanwaar die hatelijke 'helaas'?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet helaas wel wie jij bent.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat idz al tijden hatelijk is.
Dit. Zelfs newbies krijgen geen genade.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
YESSSRR.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef Bravebart het volgende:
HOE! Zie ik daar Milauw__=___=+_--!
Juist ouwe, tik 'em aan!quote:
Ik zie je plaatje niet, maar ik gok dat het hierop lijkt:quote:
Nee. Het was 41quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Lithia het volgende:
Heb ik het goed? heb ik het goed?![]()
????//
quote:
(lien hier op deans mobiel) jawel, maar ik zit nu sociaal te doen bij mijn schoonfamilie.quote:
Hahaha!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
(lien hier op deans mobiel) jawel, maar ik zit nu sociaal te doen bij mijn schoonfamilie.
Whehe, die auto bestaat al niet meerquote:
Terugpoken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef Lithia het volgende:
Steken in je rug hebben.alsof er kaboutertjes achter me zitten te 'poken' met dolken.
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Lithia het volgende:
_Loki Welkom op SES
ohhh dit modje heerst hier al wat langer
te klein manquote:
exactly!quote:
Ik ken de user wel, maar ze had zich wel ff voor mogen stellenquote:
Ligt eraan hoe het tempo is. Anyway, Ik heb nog 2 weken tentamens. Dus SOGGEN kan altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Lithia het volgende:
Maar Milou, je blijft hier officieel? Je gaat niet binnen een paar dagen weg?
Achja, ik wist pas dat renesite bestond na die ene rel. We zorgen wel voor een ander rel en dan zie je opeens alle SES modjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken de user wel, maar ze had zich wel ff voor mogen stellen
Oh, dat komt goed. De helft hier SOGt hier ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het tempo is. Anyway, Ik heb nog 2 weken tentamens. Dus SOGGEN kan altijd.
Is er nog steeds geen stagiair?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Achja, ik wist pas dat renesite bestond na die ene rel. We zorgen wel voor een ander rel en dan zie je opeens alle SES modjes.
[..]
Oh, dat komt goed. De helft hier SOGt hier ook.
Dat weer wel.quote:
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Achja, ik wist pas dat renesite bestond na die ene rel. We zorgen wel voor een ander rel en dan zie je opeens alle SES modjes.
Oh.. gelukkig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat weer wel.Tamashii iig wel en nog een paar users, maar die soggen nauwelijks.
Snap ik, toen leerde je mij kennenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh.. gelukkig.
Heb hier wel een mooie tijd gehad, tijdens mn 1e stage
Doen of je doet stoer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef jna het volgende:
Ik kan er wel ff 65 posts op rij uit knallen om die nieuwe hier te krijgen
Ja sinds die tijd hebben jna en ik een innige vriendschap opgebouwd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:58 schreef Lithia het volgende:
..er bloeit wat..
..enzo
ik mis rex ineens.
We gaan ook trouwen en samenwonen. We zoeken nog wel een huishoudster die schoonmaakt en kookt voor ons.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja sinds die tijd hebben jna en ik een innige vriendschap opgebouwd.
Trouwen ook ja? Je hebt me nooit gevraagd...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
We gaan ook trouwen en samenwonen. We zoeken nog wel een huishoudster die schoonmaakt en kookt voor ons.
Ja dan moet ik zeker ook op mn knie enzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Trouwen ook ja? Je hebt me nooit gevraagd...
JIJ KAN TENMINSTE OP JE KNIE11!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan moet ik zeker ook op mn knie enzo?
Mits we een kok/schoonmaakster vinden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef Lithia het volgende:
Dus er werd iig wel voorgesteld om samen te wonen?
En een huisquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mits we een kok/schoonmaakster vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |