Iets anders... Frits zei twee keer 'sit down' in aflevering 4... en kan geen geheimen bewaren volgens Liesbeth, wat ook in de tekst terugkomt.quote:
Lijkt mij te makkelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef DaMart het volgende:
Tim eruit dan? Met zijn duo dat een trio is?
wat heeft dat met WIDM te maken?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, wiens ex is onlangs overleden?
Nou ja, dat in combinatie met de tweet van de Mol van gister, "Morgen voor het eerst in de Molgeschiedenis een gesprek tussen mij en de presentator. #widm Ned 1, 20:30 uur."quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:24 schreef Tommyjunk het volgende:
Hmmm ik zit die tekst uit dat nummer nog eens door te lezen. Je zou bijna gaan denken dat de Mol er uit gaat morgen.
Ten eerste wordt het gezongen door iemand die 'Brown' heet. (kleur van de mol...)
In de tekst wordt gezongen over iemand die weg gaat en de hele tijd een spelletje aan het spelen is. Diegene gedraagt zich anders dan normaal... Misschien dat 'two can play that game' wel slaat op het feit dat er 2 mollen waren...
Moet zeggen dat ik het wel echt heel ver gezocht vind van mezelf, maar ik wou het jullie niet onthouden
Dit dus, waarschijnlijk. Ik ben benieuwd morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef DaMart het volgende:
William is eens understudy geweest voor Bobby Child in een theaterproductie... daar kan het ook op slaan natuurlijk.
Vind deze recenter en logischer ->quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus, waarschijnlijk. Ik ben benieuwd morgen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:33 schreef jcdragon het volgende:
William speelt in de musical Ramses. De oude Ramses Shaffy wordt gespeeld door acteur Hans Hoes. De jongere Ramses door William. Een rol die door twee acteurs worden gespeeld. Zou dit de hint kunnen zijn ?
Dat wisten wij vorige week nog niet, dus dat zou een flauwe hint zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat het om de 2 jokers ging die hij overhield
Nee maar de redactie van WIDM natuurlijk wel..Want het is ruim 9 maanden geleden opgenomen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef themole het volgende:
Dat wisten wij vorige week nog niet, dus dat zou een flauwe hint zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |