http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Liesbeth.aspxquote:Liesbeth Staats (1974), studeerde van 1992 tot 1998 aan de Universiteit van Amsterdam en tussendoor ook een jaar aan de Sorbonne in Parijs.
Na haar afstuderen werkte ze tot 2002 als verslaggever bij de lokale Amsterdamse omroep AT5 en de vijf jaar daarna was ze nieuwslezeres bij het Jeugdjournaal. Daarna was ze verslaggeefster en presentatrice bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. Sinds 2011 heeft Liesbeth een eigen productiebedrijf en is ze verslaggeefster bij KROs Brandpunt.
Weet niet eens zeker of ze dat wel heeft laten zien. Weet wel dat Marion iig wel echt de trekker overhaalde om te bewijzen dat er niets meer uitkwam.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ze liet ook heel raar zien dat dat geweer leeg was: Ze haalde de trekker niet over, maar tikte er zachtjes tegenaan.
(Volgens mij was dat Liesbeth)
Er was 1 shot waarin duidelijk te zien was dat iemand die trekker niet overhaalde, maar deed alsof.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Weet niet eens zeker of ze dat wel heeft laten zien. Weet wel dat Marion iig wel echt de trekker overhaalde om te bewijzen dat er niets meer uitkwam.
Nou ja, dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef DaMart het volgende:
Liesbeth is vooralsnog mijn reservemol.
Ze heeft wel erg genoten van het strand, waar ze weinig heeft uitgevoerd, zo lijkt het. Bij de gletsjeropdracht stond ze in hopen te wroeten (molshopen?) en ze keek wel heel geïnteresseerd toe hoe de vrijstellingen werden gepakt. Bovendien hield ze zich behoorlijk afzijdig, wat typisch kan zijn voor een mol in het begin: even de kat uit de boom kijken.
Om je brein iets tot rust te brengen: Ik kan je vertellen dat liesje1979 en Liesbeth niet dezelfde persoon zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef jcdragon het volgende:
@liesje1979 Het valt me op dat je waarschijnlijk dezelfde voornaam hebt als Liesbeth. *brein begint overal iets in te zien*
Dat lees ik nu pas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Om je brein iets tot rust te brengen: Ik kan je vertellen dat liesje1979 en Liesbeth niet dezelfde persoon zijn
Mij is het zelf niet opgevallen. Maar het zou kunnen kloppen dat dit zo is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Tweedubbele crosspostmaar:
Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.
Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.
Iemand anders opgevallen?
Ik zou het wel een originele en leuke hint vniden, alleen voor de kijkers die het toevallig horen. En ik kan me voorstellen dat het op uitzending gemist niet terug te horen is (ga ik nog checken) dus dat het echt alleen eenmalig voor de oplettende kijker is.
twitter:
Waarom zou zij dit posten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef jcdragon het volgende:
Op twitter post ze een foto.[ afbeelding ]twitter:
Is dat haar mollenboekje ? Wat staat er links in de achtergrond?
Morgenmiddag om 16.50u op NED 3quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Overigens ga ik de herhaling op televisie bekijken. Als het dan weer zo is, dan is dat opvallend.... Hoewel het inderdaad ook best een rare fout kan zijn ofzo. Of dat ze het expres maar één keer doen, en in de herhaling niet.
Dan zouden ze een aparte geluidstrack moeten maken, en dat lijkt me een beetje stug, maar met WIDM weet je het uiteraard nooit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Liesbeth was niet op tijd bij het vliegtuig.
Tot nu toe geen geld gepakt.
Pakte jokers.
Ze deed alles goed bij de rooksignalen opdracht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Meer als een grapje, maar het zou op de volgende hint kunnen slaan.
Titel van die aflevering: geen toneel. Liesbeth zegt letterlijk: ik ben de mol. Als dit geen toneel is, is ze het dus werkelijk.
Dat zeker. Vind haar sowieso een beetje 'nep' overkomen (i.c.m. wat ik net al noemde). Zij is voor mij ook de tweede verachte achter Tim. Zonder meer is ze of de mol of ze doet bewust een beetje onnatuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef DaMart het volgende:
Liesbeth lachte wel een beetje gemeen achter haar hand toen de pot leeg was. Dat maakt haar wel weer extra verdacht. Plus, bij die opdracht heeft ze de boel behoorlijk kunnen sturen, natuurlijk.
naja Liesbeth had indirect invloed op alle stemmen, Frits niet op die van Hadewych en Anne-Marie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef Steven184 het volgende:
Qua positie was die van Liesbeth voor een mol imo wel ideaal. Tweemaal onderhandelen met iemand die daarvoor nog niet onderhandeld had. Met Hadewych was het nooit moeilijk om tot groen te komen, terwijl van te voren in te schatten is dat Frits er wat dieper over na zou denken en tot een andere conclusie zou komen. Of zou de mol liever in 2 onderhandelingen zitten die voor de andere allebei de laatste onderhandeling was, zoals Frits?
Dat doet ze bij iedereen. Echt heel irritant ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend dat ze "Frits Hoefnagel" zegt in plaats van gewoon Frits. Om de een of andere reden moet ze altijd zijn volledige naam zeggen.
Dat is al door aan paar mensen geopperd ja. Of het wat te betekenen heeft, valt natuurlijk te bezien.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Momazie het volgende:
Zagen jullie ook in de afgelopen aflevering dat er een kruis stond waar list op stond? Net voor de executie? Kan het zijn dat List (Liesbeth List) is met Liesbeth Staats te maken heeft? Of denk ik nu te ver?
Dat las ik, maar dat ging meer over LI (LIesbeth) en ST (STaats). Dit wat ik bedoel heb ik nog niet gelezen..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is al door aan paar mensen geopperd ja. Of het wat te betekenen heeft, valt natuurlijk te bezien.
Liesbeth List heeft meer met Ramses Shaffy te maken, volgens mij, en dan past het weer beter bij Williamquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Momazie het volgende:
Zagen jullie ook in de afgelopen aflevering dat er een kruis stond waar list op stond? Net voor de executie? Kan het zijn dat List (Liesbeth List) is met Liesbeth Staats te maken heeft? Of denk ik nu te ver?
Dat klopt ook. Maar Liesbeth = Liesbeth. Dat bedoel ik eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesbeth List heeft meer met Ramses Shaffy te maken, volgens mij, en dan past het weer beter bij William.
Ja, het is al opgenomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:47 schreef Iwanius het volgende:
Is het nu zo dat het vnl bij het gissen blijft of is Liesbeth echt De Mol want naar ik meen is het programma allang opgenomen en de uitslag al bekend,toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |