Dus dat hadden ze van te voren al bepaald.quote:
Wel verstandig natuurlijk, als het een risico isquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dus dat hadden ze van te voren al bepaald.
En de mol werd in een goede positie gezet. Ze ontcijferde weinig of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel verstandig natuurlijk, als het een risico is.
Ja, ze las sommige woorden wel erg moeilijk en maakte er heel makkelijk wat anders van wat eigenlijk sowieso al fout zou zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En de mol werd in een goede positie gezet. Ze ontcijferde weinig of niet?
Maar pakte ze ook geld bij opdr. 1?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze las sommige woorden wel erg moeilijk en maakte er heel makkelijk wat anders van wat eigenlijk sowieso al fout zou zijn.
Dat ook wel, ja, maar sommige woorden kon ze natuurlijk onmogelijk verkeerd lezen, omdat Marit meelasquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar pakte ze ook geld bij opdr. 1?
Ja. maar bij opdr.2, als hoeveelste was ze aan de beurt? En pakte ze toen geld? Niet onthouden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook wel, ja, maar sommige woorden kon ze natuurlijk onmogelijk verkeerd lezen, omdat Marit meelas. En een mol zaait graag verwarring als dat kan
.
Volgens mij ging ze voor de joker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja. maar bij opdr.2, als hoeveelste was ze aan de beurt? En pakte ze toen geld? Niet onthouden.
Als derde, en toen pakte ze een joker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja. maar bij opdr.2, als hoeveelste was ze aan de beurt? En pakte ze toen geld? Niet onthouden.
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
Vind haar ook wel een van de leukere deelnemers. Ze lijkt mij geen mol, want heb nooit het idee dat ze verdachte dingen doet of echt geld uit de pot haalt. Volgens mij was zij toch juist degene die William en Tim weg trok bij de deur?
Als ze wel de mol is, zijn het meer subtiele dingen. En meer een passieve mol dan een actieve. Of we moeten aan het einde echt van diemomenten hebben bij de onthulling
Lijkt me wel moeilijk inderdaad. Weet je dat je de mol bent en is alles spannend en heb je een moeilijke rol, hoor je dat je zwanger bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Of het mollen lukt niet echt omdat ze zwanger is.
Ze is zo schattig (en ook lekker op een aparte manier)!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef widmfan7 het volgende:
Ik denk niet dat ze de mol is maar ik hoop wel dat ze ver komt. Leuk mens
Hadewych is sowieso niet de mol, snap niet dat mensen dat ooit hebben kunnen denken, dus elke aflevering is er een kans dat ze moet vertrekken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:50 schreef Guanabana het volgende:
Hadewych wijst Tim op de telefoon die afgaat, tijdens de rondleiding.
Een mol zou dat niet doen, aangezien de toren opgaan = geen geld in de pot.
Pleit tegen haar als mol.
Een kruising tussen een retired Mamalou en een vrouw die al heel lang geen seks en aandacht heeft gehad. Al kan het zijn dat ze sommige woorden iets anders zei.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof ook niet in haar als mol maar ik vind haar enorm leuk. Hoe omschreef ze nou die vrouw die hun een rondleiding gaf?
Ik bedacht me net dat 'zes' antwoord 2 was... en 2 keer 6 is de 12e mol natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef DaMart het volgende:
Zowel het getal 15 als het getal 6 (1+5) komen vaak terug dit seizoen... ik vraag me dan ook af of het toeval was dat hadewych als antwoord 'zes' gaf bij vraag 15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |