Ik kon bijna geen stijve krijgen. =[quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
What the fuck heb je gedaan gast
Waar kwam dat door denk je?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef Stefaanos180 het volgende:
[..]
Ik kon bijna geen stijve krijgen. =[
Dan is ze sowieso al dom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:09 schreef Lithia het volgende:
Omdat je geen stijve kon krijgen, maakt ze na een keer gewoon uit? Je hebt geen tweede kans gekregen?
Nee, ben nog jong. =[quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:15 schreef BB-King het volgende:
Waarom kon je geen stijve krijgen?
Of je bent bejaard of het moet wel een heel lelijk mokkel geweest zijn.
Hoe jong?quote:
Waar ben jij in vredesnaam mee bezig als je in het sprookjesbos bent?!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:18 schreef Biogarde het volgende:
Vrouwen denken nog zoals dat bos is in de Efteling. Het is gewoon seks. Incl. de plakballen, lekkende vagijn en handdoeken met harde stukken.
Begrijpend lezen is een bitch. Daarom snappen vrouwen je niet jongu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ben jij in vredesnaam mee bezig als je in het sprookjesbos bent?!
Ben nog net niet volwassen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hoe jong?
Moeten je ballen nog inzakken?
Opzettelijk verkeerd lezen is ook een bitchquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een bitch. Daarom snappen vrouwen je niet jongu.
17 bijna 18. =Dquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:22 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
en je bent die bitch beter kwijt dan rijk
Dit kan het ook zijn inderdaad. Indien ik mij helemaal lam zuip kan ik nog nauwelijks op mijn benen staan, laat staan seks hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Had je gedronken? Kan je ook een slappe door krijgen bijvoorbeeld.
Hier heb ik ook eens mee te maken gehad, kun je niet veel tegen doen.quote:Psychologische oorzaken
Problemen van diverse aard die op psychisch gebied liggen kunnen een erectiestoornis geven. Onzekerheid en angst voor falen spelen een belangrijke rol. Andere factoren hebben invloed zoals geluid, licht, geur of gedrag van de partner. En verder depressies, zogenaamde 'life-events' (ingrijpende gebeurtenissen in iemands leven), geringe seksuele opwinding van de partner, nare seksuele ervaringen in de jeugd, bang zijn voor intimiteit, relatieproblemen of seksualiteit als wapen in een onderlinge strijd tussen de partners.
Jeetje, TS is 17. Misschien was het ook wel zijn eerste keer. Die vriendin had hem gewoon nog wat meer kansen moeten geven. Maar blijkbaar was de relatie niets waard. Wat natuurlijk ook weer niet heel raar is op je 17de.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef LittleLady het volgende:
Tja je hoeft niet te vragen wat die heeft gedaan, maar vooral vragen wat die niet heeft gedaan, als die daar zielig zat te doen omdat die geen stijve kreeg maakte ik het ook direct uit, aan zo'n slappe zak heb je niets, maar met goed lik en vingerwerk kan een man het aardig goed maken.
Er staat nergens hoe lang TS al met betreffende chick had. Misschien hadden ze net 2 weken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef Alborz het volgende:
Als het nou een scharrel was, ok. Maar het was nota-bene jouw vriendin. Weet je ook meteen hoe onserieus jullie relatie was.
Sterkte.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jeetje, TS is 17. Misschien was het ook wel zijn eerste keer. Die vriendin had hem gewoon nog wat meer kansen moeten geven. Maar blijkbaar was de relatie niets waard. Wat natuurlijk ook weer niet heel raar is op je 17de.
TS, gewoon de volgende meid beter
Ja en? Al had die het al 100 keer gedaan, als die daar gaat mauwen omdat zijn lul niet stijf word, hij heeft ook een mond en handen, kom op zeg, beetje creatief bezig zijn, want volgens mij werd die niet stijf, of storte de handel in en begon die te mauwen van sorry enz enz, nou dat een hele grote afknapper.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jeetje, TS is 17. Misschien was het ook wel zijn eerste keer. Die vriendin had hem gewoon nog wat meer kansen moeten geven. Maar blijkbaar was de relatie niets waard. Wat natuurlijk ook weer niet heel raar is op je 17de.
TS, gewoon de volgende meid beter
Als jij of 'n andere admin nou alle off-topicreacties uit een serieus topic van mij over serieuze relaties ook had verwijderd... Maar nee hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus.
En zeiken over zijn schrijfstyle hoeft niet.
En lekker belangrijk of een ander kan pijpen of niet. Gaat in dit topic om de TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |