SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
Ah, hij moet niet mauwen, hij gaat zelf telkens naar Uden en Nijmegen en andere gaten!Eigen schuld dikke bult
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
Ah, hij moet niet mauwen, hij gaat zelf telkens naar Uden en Nijmegen en andere gaten!Eigen schuld dikke bult
Andere gatenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef shifto het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andere gatenDus niet; vandaar forever alone, kut
![]()
En Uden is nog best gezellig, Nijmegen doe ik niet voor de lol, bro
Uit welke film komt dat? Lijkt op Kentucky Fried Moviequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:25 schreef DeJori het volgende:
Trouwens, BDH, die grap die jij me laatst vertelde:
[ afbeelding ]
Geen idee, komt van 4chanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uit welke film komt dat? Lijkt op Kentucky Fried Movie
Dat zag ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef bijdehand het volgende:
Nou, deze jongen is pleite. Groetjes en kusjes thuis en tot ziens, toetjes van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hij is het behoorlijk kwijt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef DuTank het volgende:
Hans Teeuwen. Ik vind em mwa, ingeschakeld bij het aarswormen verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |