Klopt, maar daar zitten ze niet? Nu je het zegt ze zoemden inderdaad in op Vik.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het begin een kaartje zag dat ze in Vik zaten?
Never mind. Het dorp heet Vik. Dat andere is het gebied.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef alf89 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zitten ze niet? Nu je het zegt ze zoemden inderdaad in op Vik.
Ik ga even zoeken wat dit verschil kan betekenen.
Waar zei hij dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Pieter Jan tips: volg het geld en let op wat er niet gebeurt.
Zo werkt het toch niet...quote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Waar zei hij dat?
Wat me wel opviel is dat, ondanks dat Maarten het geld verscheurde, de pot wel op -500 bleef staan.
Die heeft dus niets behendigs gedaan met haar linkerhand tijdens dat spelquote:Op zondag 8 januari 2012 16:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op een ander forum hadden ze het erover dat de mol rechtshandig is (en dat lijkt te kloppen, als je naar het openen van de enveloppe kijkt). Marit is volgens mij de enige kandidaat die linkshandig is (op basis van het paintballspel).
Hadewych is van 5 januari (5-1)quote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef franklop het volgende:
grappig, in de reclame voor volgende aflevering wordt wel heel hard '51' tussendoor geroepen, wat ook al in een tweet stond.
We moeten daar iets mee gaan zoeken
Waar vind ik die reclame?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef franklop het volgende:
grappig, in de reclame voor volgende aflevering wordt wel heel hard '51' tussendoor geroepen, wat ook al in een tweet stond.
We moeten daar iets mee gaan zoeken
gewoon in reclameblokken op NL1quote:
Yep, en uitgerekend bij de komende aflevering....quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Dus Hadewych was jarig op de 1e aflevering?
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Met welke hand zou ze Frits afgetrokken hebben?
Jij wist dit? Of maakte je een grapquote:
Ik hoorde het ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef gohan16 het volgende:
[..]
[..]
Jij wist dit? Of maakte je een grap
Dit dacht ik ook! Aangezien Art zegt dat ze drie uur hebben gezocht en niemand verder kan weten dat het niet klopt behalve de persoon ( de mol) die de klok heeft verzet.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef Sharko1985 het volgende:
Bij de special aflevering 1, opracht 1: het vliegtuig
. bekijk het screenshot, wordt geschreven over de handen van Frits dat hij de W en de M maakt maar het kan ook zijn 3 - 1
In de eerste aflevering weten ze toch nog niet wie er allemaal gaat afvallen?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:01 schreef Tulping het volgende:
Er lijkt ook iets met de kleur rood te zijn, als je de groepsfoto bekijkt heeft bijna iedereen wel iets roods aan.. Een paar hadden ook een rode rugzak.. Misschien de afvallers?
Maar dat zouden de kandidaten zelf dan toch ook al snel door hebben lijkt mij.....quote:Op maandag 9 januari 2012 19:01 schreef Tulping het volgende:
Er lijkt ook iets met de kleur rood te zijn, als je de groepsfoto bekijkt heeft bijna iedereen wel iets roods aan.. Een paar hadden ook een rode rugzak.. Misschien de afvallers?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:08 schreef Steve het volgende:
[..]
In de eerste aflevering weten ze toch nog niet wie er allemaal gaat afvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste zin is 'De eerste klap is een daalder waard'. Ik weet niet meer of het een radio hint of moltweet was maar we moesten i.i.g. opletten op de 'eerste'.
Anyway, de eerste klap is een daalder waard. De eerste rijksdaalder werd geslagen in bohemen (http://www.valuta.nl/rijksdaalder) --> Marit van Bohemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |