quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef DaMart het volgende:
In het dagboek van de mol staat:
[..]
Dat zou kunnen slaan op de gletsjeropdracht en daar vormde ze een koppel met Dio als ik het goed zeg.
Helemaal juist, daarom verdenk ik ook Liesbeth heel erg (let maar eens op haar houding tijdens de executies, je kunt het ook zien in de promo voor volgende week).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:47 schreef Borizzz het volgende:
Heb net de eerste aflevering teruggekeken; de kandidaten die bang kijken bij de executie zijn het in elk geval niet.
Ik dacht dat de klok al vooruit gezet was helemaal in het begin, voor ze gedropt werden toch? Ze komt aan als er nog een uur op de klok staat.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:35 schreef tochweerhenk het volgende:
De klok is een uur achteruitgezet. Anne Marie was al eerste bij het vliegtuig. Als we ervan uitgaan dat je de klok alleen kan verzetten bij het vliegtuig zelf, moest de mol het hebben gedaan op een moment dat hij alleen bij het vliegtuig was. Anne Marie was als enige alleen bij het vliegtuig dus moest zij de klok hebben verzet. Toch?
EDIT: Ze zegt bij het vliegtuig ook: waar zijn de anderen?
Dat zie je niet echt, ze zegt alleen: He een klok. Maar je ziet niet de tijd bij een bepaald moment.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de klok al vooruit gezet was helemaal in het begin, voor ze gedropt werden toch? Ze komt aan als er nog een uur op de klok staat.
Ok dat is waar maar dat zou wel betekenen dat ze behoorlijk hebben lopen klooien bij de montage dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zie je niet echt, ze zegt alleen: He een klok. Maar je ziet niet de tijd bij een bepaald moment.
Dat zou slim zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dat is waar maar dat zou wel betekenen dat ze behoorlijk hebben lopen klooien bij de montage dan.
Welkom bij Wie is de molquote:Op zondag 8 januari 2012 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dat is waar maar dat zou wel betekenen dat ze behoorlijk hebben lopen klooien bij de montage dan.
Telefoon? Afstandsbediening?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Op het moment dat de mol die telefoon pakt gaat de klok van 2.59 naar 1.59
En Anne-Marie concludeert bij aankomst dat ze lekker op tijd is.
Ja maar dat uitschakel ding zit toch vlak bij de klok? Dus moet de mol (als ze het spel fair blijven spelen) alleen zijn geweest, en dat kan dan denk ik alleen Anne Marie zijn geweest, of er moet nog iemand eerder zijn geweest maar dat lijkt me onzin. Dan zou diegene daar gedropt zijn en uit de richting van het vliegtuig moeten komen en dat zou wel erg opvallen voor de medekandidaten. Dat zou ook een slechte actie van de productie zijn geweest. Dus ik denk dat Anne Marie de klok heeft uitgeschakeld.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Op het moment dat de mol die telefoon pakt gaat de klok van 2.59 naar 1.59
En Anne-Marie concludeert bij aankomst dat ze lekker op tijd is.
Daarmee werd de klok 1 uur achteruitgezet denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
Werd er niet ook een rekenmachine ofzo weggepakt bij het vliegtuig? Dat snapte ik even niet.
Rekenmachine? Telefoon? Afstandsbediening?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
Werd er niet ook een rekenmachine ofzo weggepakt bij het vliegtuig? Dat snapte ik even niet.
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rekenmachine? Telefoon? Afstandsbediening?
Volgens mij bedoelen we allemaal hetzelfde.
Oja dat klinkt wel logischquote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Daarmee werd de klok 1 uur achteruitgezet denk ik.
Was veel te opvallend om een hint te zijn. Daarbij denk ik dat ze de handenhints niet meer zo snel zullen doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:46 schreef Sharko1985 het volgende:
Bij de special aflevering 1, opracht 1: het vliegtuig
. bekijk het screenshot, wordt geschreven over de handen van Frits dat hij de W en de M maakt maar het kan ook zijn 3 - 1
Als de kandidaten 3 uur hebben om dat vliegtuig te vinden, kun je er van uitgaan dat ze wel een aardige afstand moeten overbruggen om er te komen. De mol zullen ze ofwel dichtbij hebben gedropt, ofwel met een auto naar het vliegtuig hebben gebracht. Vervolgens zal de mol weer weg zijn gelopen of gebracht, om weer net als de kandidaten terug te lopen naar het vliegtuig. Het terugzetten gebeurde ook toen de opdracht vijf minuten bezig was, dus toen iedereen nog ver weg was.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar dat uitschakel ding zit toch vlak bij de klok? Dus moet de mol (als ze het spel fair blijven spelen) alleen zijn geweest, en dat kan dan denk ik alleen Anne Marie zijn geweest, of er moet nog iemand eerder zijn geweest maar dat lijkt me onzin. Dan zou diegene daar gedropt zijn en uit de richting van het vliegtuig moeten komen en dat zou wel erg opvallen voor de medekandidaten. Dat zou ook een slechte actie van de productie zijn geweest. Dus ik denk dat Anne Marie de klok heeft uitgeschakeld.
Naja, zon op IJsland is niet zo'n zeldzaam fenomeen hoor. In de zomer gaat de zon daar soms nauwelijks onder. Ik vermoed dat het slaat op een verhuizing naar een ander (zonniger) land.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:19 schreef alf89 het volgende:
Ik weet niet of iemand hier al iets mee had gedaan, maar ik heb een klein beetje research gedaan naar de plaats waar ze zitten. Sólheimasandur. Mijn Ijslands is niet heel goed, maar google translate zegt:
Sól heima sandur = Solar home sand
Het hoeft uiteraard niks te maken te hebben met de mol, maar hoezo Solar (Zon) in Ijsland. Vooral nadat Art op 21:57 zegt: "Maar maak wel vrienden. Je zult ze nodig hebben. In aflevering 4 gaat er zwaar onderhandelt worden over jullie toekomst. Als je er dan nog bent tenminste. En die toekomst...Die zou wel eens .... heel .... zonnig .... kunnen zijn."
Die pauzes die hij aanhaalt zijn ingestudeerd. Dat merk je aan zijn manier van praten.
Op dit moment heb ik geen flauw idee of dit er iets mee te maken heeft, maar ik houd het in mijn hoofd voor de toekomst. Misschien aflevering 4.
Ja het zal uit een opdracht zijn, maar dat kan nog wel een aanwijzing zijn. Doet me denken aan de aflevering met Yvon Jaspers met de duikopdracht. Niet dat ze snel opnieuw dezelfde hint zullen geven omdat dat best obvious is maar bij widm sluit ik nooit zaken uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een opdracht, er zullen waarschijnlijk foto's van alle kandidaten zijn.
Ik dacht dat je in het begin een kaartje zag dat ze in Vik zaten?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:19 schreef alf89 het volgende:
Ik weet niet of iemand hier al iets mee had gedaan, maar ik heb een klein beetje research gedaan naar de plaats waar ze zitten. Sólheimasandur. Mijn Ijslands is niet heel goed, maar google translate zegt:
Sól heima sandur = Solar home sand
Het hoeft uiteraard niks te maken te hebben met de mol, maar hoezo Solar (Zon) in Ijsland. Vooral nadat Art op 21:57 zegt: "Maar maak wel vrienden. Je zult ze nodig hebben. In aflevering 4 gaat er zwaar onderhandelt worden over jullie toekomst. Als je er dan nog bent tenminste. En die toekomst...Die zou wel eens .... heel .... zonnig .... kunnen zijn."
Die pauzes die hij aanhaalt zijn ingestudeerd. Dat merk je aan zijn manier van praten.
Op dit moment heb ik geen flauw idee of dit er iets mee te maken heeft, maar ik houd het in mijn hoofd voor de toekomst. Misschien aflevering 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |