Omnomnom... Behalve de spruitjes danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
en het worden spruiten met puree en rundervink
holy shit, hij is ECHT grootquote:
ik hoor het al, jij gaat ook voor de slanke lijn dit jaar!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net heerlijke bitterballen en frikandellen gegeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij gaat ook voor de slanke lijn dit jaar!
Wat doe je in de magnetron dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
op de verpakking staat:
zet de magnetron op vol vermogen (900 watt)
mijnes gaat maar tot 750
Nee hoor, niet stiekem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn delete stiekem haar facebookstatus
Dan lak je niks of geen glitter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaah, nu moet ik 1 van die 8 glitters kiezen. Ik weet toch niet welke ik het mooist vind.
Ik hoef maar tot 24u maar op zaterdagavond heb je altijd van die uitgaansmensen die de hele stationshal bij elkaar gillen. Oh wat zijn we stoer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ook niet
Die moet van 8 tot 4
Onze AH heeft altijd nog vet veel, die bakken gewoon bij. De jumbo daarentegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
De AH had hier gewoon om 6 uur al geen brood meer, helemaal niets, terwijl ze pas om 8 uur dicht gaan... Faalhazen. Gelukkig had de Turkse supermarkt om de hoek van de AH nog verse puntjes, bruin én wit
puree... Geen zin om na een half uur spruiten schonen ook nog aardappels te schillenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat doe je in de magnetron dan?
Iew van die magnetronpureequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puree... Geen zin om na een half uur spruiten schonen ook nog aardappels te schillen![]()
en uit een pakje is
onze jumbo ok nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
De AH had hier gewoon om 6 uur al geen brood meer, helemaal niets, terwijl ze pas om 8 uur dicht gaan... Faalhazen. Gelukkig had de Turkse supermarkt om de hoek van de AH nog verse puntjes, bruin én wit
Heul irritantquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoef maar tot 24u maar op zaterdagavond heb je altijd van die uitgaansmensen die de hele stationshal bij elkaar gillen. Oh wat zijn we stoer.
Ga je helemaal zelf maken! Wow, bvoor soep vind ik dat echt teveel werkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godvedomse soep nog niet klaar. Mergpijpjes
valt heel erg mee hoor. En beter dan die poeier uit een pakjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iew van die magnetronpuree
conserveringsmiddelen
Je pleurt alles in een pan en je laat t trekken, dan zeven en andere zooi erin en doorkoken. Dat is net zo snel als een blik open trekken hoor. Tevens vind ik uit een blik ook niet te kanenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je helemaal zelf maken! Wow, bvoor soep vind ik dat echt teveel werk
Ik vreet geen kant en klare pureequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt heel erg mee hoor. En beter dan die poeier uit een pakje
Dat is mijn hele doel 's avonds (uit werk in ieder geval), om brood te halen. En ik was niet de enige, er stonden een mens of 5 bij die heel teleurgesteld keken, net als ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onze AH heeft altijd nog vet veel, die bakken gewoon bij. De jumbo daarentegenDaar hoef je vanaf 4 uur al niet meer naartoe te gaan voor brood
Om voor te swappen, niet om te lakken. Dus ik moet wel kiezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan lak je niks of geen glitter.
Slotje opgelost
quote:
Jij hebt zeker nog nooit op jezelf gewoond?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die mensen die voorgeschilde aardappels en kant en klare schoongemaakte groentes kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bliksoep is niet te kanen nee, klopt. Ik koop meestal basis voor groentensoep en doe dan zal soepgroenten en een uit elkaar getrokken magere beefburger erdoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je pleurt alles in een pan en je laat t trekken, dan zeven en andere zooi erin en doorkoken. Dat is net zo snel als een blik open trekken hoor. Tevens vind ik uit een blik ook niet te kanen
Ik kook hier elke dag, maar die zooi vreet ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit op jezelf gewoond?
Dronken achter het stuur?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]werkt bij de mac en het is soms verbazingwekkend in wat voor staat mensen door de drive komen
Geen idee, tot hij leeg isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bliksoep is niet te kanen nee, klopt. Ik koop meestal basis voor groentensoep en doe dan zal soepgroenten en een uit elkaar getrokken magere beefburger erdoor.
Hoe lang moet merg koken?
Mensen die werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die mensen die voorgeschilde aardappels en kant en klare schoongemaakte groentes kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik alles vers koop, kan ik drie kwart weggooien omdat ik het niet op krijg in mijn eentje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kook hier elke dag, maar die zooi vreet ik niet hoor
Ik had het niet over de aardappelpuree, dat is nog wel te begrijpen. Maar voorgeschilde aardappels enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja space, sommige mensen kunnen pas om half zeven aan het eten beginnen, wat maakt dat nou uit?
quote:
Je hebt ook aardappels per kiloquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik alles vers koop, kan ik drie kwart weggooien omdat ik het niet op krijg in mijn eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |