Omnomnom... Behalve de spruitjes danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
en het worden spruiten met puree en rundervink
holy shit, hij is ECHT grootquote:
ik hoor het al, jij gaat ook voor de slanke lijn dit jaar!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net heerlijke bitterballen en frikandellen gegeten
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij gaat ook voor de slanke lijn dit jaar!
Wat doe je in de magnetron dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
op de verpakking staat:
zet de magnetron op vol vermogen (900 watt)
mijnes gaat maar tot 750
Nee hoor, niet stiekem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn delete stiekem haar facebookstatus
Dan lak je niks of geen glitter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaah, nu moet ik 1 van die 8 glitters kiezen. Ik weet toch niet welke ik het mooist vind.
Ik hoef maar tot 24u maar op zaterdagavond heb je altijd van die uitgaansmensen die de hele stationshal bij elkaar gillen. Oh wat zijn we stoer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ook niet
Die moet van 8 tot 4
Onze AH heeft altijd nog vet veel, die bakken gewoon bij. De jumbo daarentegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
De AH had hier gewoon om 6 uur al geen brood meer, helemaal niets, terwijl ze pas om 8 uur dicht gaan... Faalhazen. Gelukkig had de Turkse supermarkt om de hoek van de AH nog verse puntjes, bruin én wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |