Psiesquote:Op zondag 8 januari 2012 09:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het plaatselijk is.Als ik "jouw" kant op kijk is 't grijs en bewolkt.
zpannunt!twitter:Timur3FM twitterde op zondag 08-01-2012 om 11:57:17Hm, wat een apart meisje zometeen bij "Flirt je stijf om kwart voor één". Ze is kei-zenuwachtig! Maar hopen dat ze niet wordt gedumpt.. #3FM reageer retweet
dat is net iets minder erg dan de kamerplantreclame...quote:
Hoeveel Shandy moet je eigenlijk drinken voordat je in coma schiet?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is net iets minder erg dan de kamerplantreclame...
met 238blikjes kom je een heel eind. maar tis natuurlijk per persoon verschillend. ik als ervaren Shandydrinker kan meer hebben dan iemand die nooit Shandy drinkt. Vooral bierzuipers zijn in het nadeelquote:Op zondag 8 januari 2012 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel Shandy moet je eigenlijk drinken voordat je in coma schiet?
ja, het vereist veel zelfbeheersing. als je moet pissen moet je namelijk opnieuw beginnen.....quote:
Oh shit, das lastig dan jonge! 238 blikjes is een liter of 78,5 dus das moeilijk ophouden!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, het vereist veel zelfbeheersing. als je moet pissen moet je namelijk opnieuw beginnen.....
speciaal daarom heb ik een externe blaasquote:Op zondag 8 januari 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh shit, das lastig dan jonge! 238 blikjes is een liter of 78,5 dus das moeilijk ophouden!
geen intro, maar een snipperfragment. deze keer die boutsingle van Snikkelvlek. Ik weet niet eens hoe die heet en dat wil ik graag zo houden.quote:
Oh, dat kutnummer. Oke, bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen intro, maar een snipperfragment. deze keer die boutsingle van Snikkelvlek. Ik weet niet eens hoe die heet en dat wil ik graag zo houden.
When We Stand Togetherquote:Op zondag 8 januari 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen intro, maar een snipperfragment. deze keer die boutsingle van Snikkelvlek. Ik weet niet eens hoe die heet en dat wil ik graag zo houden.
hint jij naar mij dan???quote:Op zondag 8 januari 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
Indirect had ze dat kunnen weten?Kom op, ik dacht dat mannen niet van de hints waren.
ik dnek niet dat zij ooit een rubbertje om zijn tollie zal schuiven....quote:
Ik hint nooit. En van die 75 euro wil ie wel met haar gaan borrelen. Ga dan gelijk uit eten en zeg dat het niks wordt. Wat een gastquote:Op zondag 8 januari 2012 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hint jij naar mij dan???
[..]
ik dnek niet dat zij ooit een rubbertje om zijn tollie zal schuiven....
waarom sta ik dan toch iedere keer met een mandje vol bij de kassa van de action?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
klagen over schilderstape van de actionhet merendeel van de spullen bij Action is goedkope troep.
omdat je een bijstandstrekker bent!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom sta ik dan toch iedere keer met een mandje vol bij de kassa van de action?
een paar borreltjes is geen 75euro. nu heeft die nog doekoe over om andere smaatjes te hosselen! jeweetz!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hint nooit. En van die 75 euro wil ie wel met haar gaan borrelen. Ga dan gelijk uit eten en zeg dat het niks wordt. Wat een gast
genoeg prima spul daar hoor, en de prijsquote:Op zondag 8 januari 2012 12:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom sta ik dan toch iedere keer met een mandje vol bij de kassa van de action?
jij bedoelt Art Brut? of Elvis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |