SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!I reject reality and substitute my own
En dan moet ik het zeker weer doen met de SEPO...quote:
Sooryquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan moet ik het zeker weer doen met de SEPO...
Ach... Ik was het alweer vergeten. Vroeg dementerend blijkbaarquote:
Nou, gezellig! Dat sla ik niet af. De jouwe of de mijne?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef wolfrolf het volgende:
We zijn saampjes minthy. Zullen we ff de hooischuur in duiken?
Als je zo gaat beginnen, gaat ons trouwen niet door.quote:
Het was uiteraard uitermate sarcastisch bedoeld. Peristaltische bewegingen in mijn slokdarm in reversequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen, gaat ons trouwen niet door.
Nee, sorry...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
So glad you made it vind ik wel een lekker nummertjah hoor
ik vond het debuutalbum nog wel aardig, met Damn those eyes en Where do I go nowquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
So glad you made it vind ik wel een lekker nummertjah hoor
Oh oeps ik zit in de kroeg mangquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:05 schreef minthy het volgende:
Wolfje, waar blijf je??
Ik lig hier een longontsteking te krijgen en ik krijg last van hooikoorts
Ok, dan ga ik maar weer naar binnen... Zwaar teleurgesteldquote:
Ik zit naar mijn grote held Finkers te kijkenquote:
Sorry schatje. Dikke knuffelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar weer naar binnen... Zwaar teleurgesteld![]()
Veel plezier
Ik ben ook zooo gemakkelijk... Het is je vergeven dit keerquote:
Dit is hét 3FM-topicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef D. het volgende:
zitten jullie hier nou nog?
Serious Request is al afgelopen hoor
Alles voor het goede doel hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
We hebben het even gehoereerd tbv SR
Juist! Al moet ik zeggen dat ik van afgelopen SR weinig heb meegekregenquote:
Schandaligquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Al moet ik zeggen dat ik van afgelopen SR weinig heb meegekregen
Ik schaam me er ook voor, ik hoor zo onderhand bij de inboedel van dit topicquote:
Dit topic is zelfs ontstaan uit het SR topic meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook voor, ik hoor zo onderhand bij de inboedel van dit topic![]()
Had er geen zin in en weinig tijd voor, al was ik hier in de nachten wel aardig vaak te vinden
Oh, geen idee! Zo lang is het nu ook weer niet geleden dat ik hier om het hoekje kwam glurenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dit topic is zelfs ontstaan uit het SR topic meen ik me te herinneren
Ik gaf je het antwoord tochquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geen idee! Zo lang is het nu ook weer niet geleden dat ik hier om het hoekje kwam gluren![]()
Ik gok dat er anderen zijn die daarop antwoord kunnen geven al lijkt het erop alsof iedereen hier een leven zit te hebben
Sorryquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gaf je het antwoord toch
al was ik niet zeker
Ik ben vergevingsgezindquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Blond haar hebben en begrijpend lezen rond dit tijdstip gaan niet goed samen
klopt in november 2006quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dit topic is zelfs ontstaan uit het SR topic meen ik me te herinneren
3FM Serious requestquote:
Wiehoe, er wordt me iets vergevenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vergevingsgezind
En ik heb het ff nagekeken, en we zijn in 2006 na een SR reeks doorgegaan met een 'gewoon' 3FM topic
Over het algemeen hoeft mij ook bijna nooit iets vergeven te worden, braaf mens als ik benquote:
Ow, dus ik mag me vereerd voelen de mogelijkheid te hebben gekregen?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Over het algemeen hoeft mij ook bijna nooit iets vergeven te worden, braaf mens als ik ben
Absoluutquote:Op zondag 8 januari 2012 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus ik mag me vereerd voelen de mogelijkheid te hebben gekregen?
Al uitgezopen? En nog met anderen een hooiberg ingedoken??quote:
Ik zat op een verjaardag waar het blauw stond van de rook johquote:Op zondag 8 januari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Al uitgezopen? En nog met anderen een hooiberg ingedoken??
En nee, ik ben niet jaloers en bezitterig
Oh, sorry snoepje. Ik gedraag me als een Borderliner... Had mezelf ingebeeld dat je ergens laveloos aan de bar hing en aan de lopende band wijfies aan het hosselen wasquote:Op zondag 8 januari 2012 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zat op een verjaardag waar het blauw stond van de rook johBlij dat ik weer thuis ben gedouched en wel.
OKSELFRISCH! Ondertussen effe lekker naar Opie & Anthony luisteren![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry snoepje. Ik gedraag me als een Borderliner... Had mezelf ingebeeld dat je ergens laveloos aan de bar hing en aan de lopende band wijfies aan het hosselen was
twitter:RolfNL_ twitterde op zondag 08-01-2012 om 00:31:34Verjaardagen waar het huis blauw staat van de sigarettenrook zijn #nooitgrappig reageer retweet
Oh, jij gaat me enorm haten nu, ik hou ook van een peuk op z'n tijdquote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:RolfNL_ twitterde op zondag 08-01-2012 om 00:31:34Verjaardagen waar het huis blauw staat van de sigarettenrook zijn #nooitgrappig reageer retweet
Nou, asfalteren is wel heul erg overdrevenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Och liefje dan haat ik jou niet. Als jij jouw longen wilt asfalteren moet jij dat heul zelf weten
Het is weekend, dan luistert er bijna niemandquote:
Poesjesquote:
Wel lekker warm daar, schijntquote:Op zondag 8 januari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Poesjes![]()
Ik ben vergeten een caturday-foto op FB te plaatsen. Nu ga ik naar de hel
Alsof het hier zo koud is. Het is fucking een half jaar lente hier.quote:
Ik heb het nooit koud, dus geen vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 8 januari 2012 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof het hier zo koud is. Het is fucking een half jaar lente hier.
Fijn, ik hou van warmtequote:
Ja, heerlijk! De bloembollen komen weer boven, kippen leggen weer eieren en zijn zelfs broeds, struiken en bloesembomen bloeien weer, ik ben verliefd op het voorjaarquote:Op zondag 8 januari 2012 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof het hier zo koud is. Het is fucking een half jaar lente hier.
Wat ben jij, een CV?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit koud, dus geen vergelijkingsmateriaal
Hoe fakequote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
De iPhone action movie app is echt extreem-ig
Das heel normaal binnen dit topic, misschien zelfs wel wat aan de kleine kantquote:
quote:
Jemig, wat slechtquote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En de laatste dan maar, want wel een beetje t foute topic
Ook mooi die tasjes met afhaalfrituur achterinquote:Op zondag 8 januari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Jemig, wat slecht![]()
Maar goed dat ik geen iPhone heb, zou me teveel data kosten
Ik zou best ontopic willen gaan maar ik vind 3FM op za/zo-nacht niet veel aanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook mooi die tasjes met afhaalfrituur achterin
Oh Tiesto is lekker bezig, in het kader van ontopic
Oehquote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heel normaal binnen dit topic, misschien zelfs wel wat aan de kleine kant
Precies! Ik luister ook niet, heb 't topic wel al de hele avond open staan in een tabjequote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou best ontopic willen gaan maar ik vind 3FM op za/zo-nacht niet veel aan
Lekkur dansuhhhquote:Op zondag 8 januari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou best ontopic willen gaan maar ik vind 3FM op za/zo-nacht niet veel aan
quote:
Dat en ik kan het niet laten te posten... Eigenlijk zou ik op tijd naar bed moeten, moet er weer vroeg uitquote:Op zondag 8 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies! Ik luister ook niet, heb 't topic wel al de hele avond open staan in een tabje
Wil niet met mijn kniequote:
GROOT GENOEG, GAAT JE VERDER GEEN ZAK AANquote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
CINDY EN MINTHY WAT ZIJN JULLIE CUPMATEN?????////////////
Klein in vergelijking met de rest van dit topicquote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef wolfrolf het volgende:
CINDY EN MINTHY WAT ZIJN JULLIE CUPMATEN?????////////////
Ja, maar die van Rock zijn wel heel erg groot, kan niemand tegenopquote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klein in vergelijking met de rest van dit topic
Niet mis met klein hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klein in vergelijking met de rest van dit topic
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die van Rock zijn wel heel erg groot, kan niemand tegenop
Ik zei niet dat ik een kleine cupmaat hadquote:
Niets mis met kleiner danquote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik een kleine cupmaat hadAlhoewel dat natuurlijk ook aan ieders persoonlijke definitie van klein ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |