Alleen als het originele Omroep Spakenburg-commentaar erbij zit!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
http://www.ijsselmeervoge(...)le&id=228&Itemid=258
Voor de mensen die behoefte hebben aan een ruime samenvatting. Vanaf 11 minuten ofzo.
Que?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen als het originele Omroep Spakenburg-commentaar erbij zit!
Dat was echt briljant, 2 mannen die verslag gaven alsof ze bezopen met een doos op hun hoofd daar zaten, geen flauw idee hadden wat ze aan het doen waren, elke speler anders noemden als hij heette, hele tijd feyenoord uh de bal uhh ehh uhh ja, als IJsselmeervogels over middellijn heen ging kreeg die gast een halve orgasme, maar was wel hilarisch om naar te luisteren.quote:
Whut?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:59:09Volgens onze informatie wordt de wedstrijd van #Feyenoord tegen het Zwitserse Basel achter gesloten deuren gespeeld. reageer retweet
Alweer een geheime actie?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
Whut?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 08-01-2012 om 16:59:09Volgens onze informatie wordt de wedstrijd van #Feyenoord tegen het Zwitserse Basel achter gesloten deuren gespeeld. reageer retweet
Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt om ernaar toe te gaan, krijg je ditquote:
Ja, dag. Die wedstrijd gaan we gewoon bekijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon zo'n simpel trainingscomplex, ja. Een hekje forceren moet niet al te moeilijk zijn mocht het waar zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dag. Die wedstrijd gaan we gewoon bekijken.
Ik weet zeker dat ze dat in Zwitserland wel kunnen waarderen..quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n simpel trainingscomplex, ja. Een hekje forceren moet niet al te moeilijk zijn mocht het waar zijn.
Het wordt in Marbella gespeeld, eiquote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat in Zwitserland wel kunnen waarderen..
Jij voelt je (weer) groter dan de club?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dag. Die wedstrijd gaan we gewoon bekijken.
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij voelt je (weer) groter dan de club?
oh jaquote:
Maakt dat wat uit? Ik ben een Feyenoorder die zich ergert aan mensen zoals jij die denken te kunnen bepalen wanneer je een wedstrijd kunt bezoeken. Dat terwijl Feyenoord (en Basel) het blijkbaar beter acht deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen.quote:
Kan jij niet eens een keer gewoon je mond houden ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Ik ben een Feyenoorder die zich ergert aan mensen zoals jij die denken te kunnen bepalen wanneer je een wedstrijd kunt bezoeken. Dat terwijl Feyenoord (en Basel) het blijkbaar beter acht deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen.
Als club hoor je dit wel op tijd te communiceren met je achterban. Supporters die de selectie achterna reizen moeten dit gewoon vooraf weten.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Ik ben een Feyenoorder die zich ergert aan mensen zoals jij die denken te kunnen bepalen wanneer je een wedstrijd kunt bezoeken. Dat terwijl Feyenoord (en Basel) het blijkbaar beter acht deze wedstrijd achter gesloten deuren te spelen.
Mee eens. Maar nu dus dit alsnog besloten is moet je maar stoer praten/doen door de wedstrijd toch te willen bekijken?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Als club hoor je dit wel op tijd te communiceren met je achterban. Supporters die de selectie achterna reizen moeten dit gewoon vooraf weten.
Omdat?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een keer gewoon je mond houden ofzo?
Dat was hetgeen ik wilde zeggen inderdaad. Ik zal me heus wel gaan vermaken daar, maar het voornaamste waarom ik naar Marbella ga is om ze te zien voetballen. Best een domper om dan nu opeens te lezen dat het waarschijnlijk achter gesloten deur zal plaatsvinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Als club hoor je dit wel op tijd te communiceren met je achterban. Supporters die de selectie achterna reizen moeten dit gewoon vooraf weten.
Je onzin uitkraamt. Mensen die een hoop geld uit geven en een flinke reis maken om hun club te volgen kan en mag je alleen maar respect voor hebben, dat is wat de club Feyenoord zo groot maakt. Als je je daar aan ergert vraag ik me af waarom je in hemelsnaam Feyenoorder bent.quote:
quote:Feyenoord belegt van 9 tot en met 15 januari een trainingskamp in het Spaanse Marbella. Ronald Koeman zal daar zijn selectie maximaal proberen voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. De oefenmeester zal tevens enkele jeugdspelers meenemen. Annas Achahbar, Terence Kongolo, Matthew Steenvoorden, Tony Trindade de Vilhena en Mats van Huijgevoort vliegen met de manschappen van Koeman mee.
Feyenoord zal de gehele week verblijven op het Marbella Football Center. Op het complex worden de trainingen afgewerkt en bovendien zal er op 14 januari een oefenduel gespeeld worden tegen het Zwitserse FC Basel. Zowel de trainingen als de wedstrijd wordt live via de site van het MFC worden uitgezonden, zo meldt MFC via haar website.
Ook HSV, FC Basel en Fortuna Düsseldorf zullen in de winterstop op het trainingscomplex van Marbella verblijven. Bekijk hieronder wat foto's het trainingskamp.
Best grappig, ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef Caland het volgende:
Ik zie trouwens dat de selectie van Marokko ook deze week op hetzelfde complex is, twee trainingen per dag dus voor El Ahmadi?
Waar lees jij dat ik me erger aan mensen die mee reizen met Feyenoord in het algemeen?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je onzin uitkraamt. Mensen die een hoop geld uit geven en een flinke reis maken om hun club te volgen kan en mag je alleen maar respect voor hebben, dat is wat de club Feyenoord zo groot maakt. Als je je daar aan ergert vraag ik me af waarom je in hemelsnaam Feyenoorder bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |