Luctor et emergo. Alleen de media drukt Feyenoord steeds opnieuw weer kopje onder in de strontquote:
quote:Royston Drenthe wil terug naar Feyenoord
Royston Drenthe is niet van plan nog heel lang in het buitenland te voetballen. De 24-jarige flankspeler, die momenteel uitkomt voor Everton, mikt op een terugkeer in de eredivisie binnen twee á drie jaar.
Er is maar één club binnen Nederland waar hij wil spelen: Feyenoord. “Ik keer daar zeker terug. Feyenoord doet het weer goed hè,” vertelt hij in het magazine van NUsport.
“Wanneer? Zeker voor 2015. Ik wil nog een beetje explosiviteit hebben. Wil zeker niet als pinch hitter terugkeren.”
Gevoel
De laatste Feyenoord-PSV had voor Drenthe een dubbele lading. Feyenoord is de club waar hij zijn opleiding genoot en twee jaar in het eerste speelde, maar bij PSV speelt zijn boezemvriend Georginio Wijnaldum. Toch was Drenthe opgetogen over de 2-0 zege van de Rotterdammers.
“Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon… Rotterdamse trots.”
Centen
De veelbesproken overstap van Wijnaldum was voer voor discussie afgelopen zomer. Ook tussen Drenthe en de huidige PSV’er. “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken.”
“Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”
JEWEETTOCHHHquote:“Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon… Rotterdamse trots.”
Succesvoetballer.quote:Er is maar één club binnen Nederland waar hij wil spelen: Feyenoord. "Ik keer daar zeker terug. Feyenoord doet het weer goed hè," vertelt hij in het magazine van NUsport.
quote:“Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon… Rotterdamse trots.”
"Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel."
Tegen die tijd is Clasie alweer verkocht voor 30 miljoen aan United hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:24 schreef Caland het volgende:
Of een middenveld Drenthe - Clasie - Tony.
ff fappen brb
Roystonquote:
Dirk komende zomer, Royston die zomer daarna.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef Sjapoela het volgende:
Geen woorden maar daden, Royston, onze vriend Dirkie maakte zich ook onsterfelijk door vergelijkbare uitspraken, maar waar blijft hij?!
Eerst zien, dan geloven.
Dat zou wel mooi zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dirk komende zomer, Royston die zomer daarna.![]()
"Mja... Mja. Everton". "Mja." "Mijn club ja". "Mja". "Ja, had het ook graag gewild... heheheh."quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
Royston moet ook niet zoveel van Harry weten.
Goede noise hoor komt uit dat stadiontje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
De echte hooligans die achter je staan? Wtf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn gedacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Mja... Mja. Everton". "Mja." "Mijn club ja". "Mja". "Ja, had het ook graag gewild... heheheh."
"Mja, huppa wegwezen".
"Mja is niet normaal".
"Mja ik ga me best doen, hier gaat het gebeuren".
Overigens, nu Koeman een speler mag huren: contracteer Bruins voor een jaar tegen anderhalve ton, die MOET zich nu bewijzen en zal in dit elftal heftig renderen gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |