abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 januari 2012 @ 22:53:58 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106542161
Van Loon heeft ook nog veel tijd verloren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106542416
Handje van het stuur, ik zou het niet durven. :P
pi_106543246
Kunnen ze niet gewoon normaal beeld laten zien tijdens de kijkersvragen?
pi_106544556
Mark (@bremermark)
07-01-12 23:38
Erik Wevers weer onderweg. #Dakar
pi_106545875
er fietste een nl'der daar door de bergen xD
pi_106554490
Ik vraag me af hoe komt RTL7 erbij dat Stacey gisteren 2de is geworden??

Maar het was gisteren best wel een mooie uitzending. Kom je daar een file tegen met alleen dakar trucks en auto's voor de grens. En die Nederlander dat was echt bizar zeg.
pi_106571026
Kijk dit was wel een leuk item met Dennis.. En dat droge filmpje van Chris Leyds was ook wel lachen :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_106574975
Wuf van Ginkel (@WufvanGinkel)
08-01-12 20:06
Kijken we net op de lijst met de uitslagen van gisteren zijn we 4e GEWORDEN hahaha toppie ?!?


Lol

Damn, komen nu nog deelnemers binnen.
pi_106575185
Maria Paula Sanchez (@PaulaDeluxe)
08-01-12 19:54
Dakar 2.013-will start January 6 to 20.It will begin in Peru,will pass 4 Argentina,rest day would be in Cordoba & will finalize in Chile
pi_106584475
Wat ik niet snap eigenlijk is op welke grond van Deijne naar huis is gestuurd. Die electronische vonkversterker is standaard op de auto, auto is goedgekeurd en later toch afgekeurd.

Waarom zou dat standaard ding er niet op mogen zitten en waarom is dat niet bij de keuring gebleken?
pi_106584530
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef jpjedi het volgende:
Wat ik niet snap eigenlijk is op welke grond van Deijne naar huis is gestuurd. Die electronische vonkversterker is standaard op de auto, auto is goedgekeurd en later toch afgekeurd.

Waarom zou dat standaard ding er niet op mogen zitten en waarom is dat niet bij de keuring gebleken?
Ja ik vind het ook maar een onduidelijk verhaal. Zou er wel meer van willen weten.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_106584590
Uit de strijd genomen

In het bivak in San Rafael werd door de monteurs geconstateerd dat er geen sprake was van fatale motorschade. Met behulp van de computer werd uitgelezen dat de vonkversterker kapot was. Dit is een elektronisch deel dat de ontstekingsvonk verhoogt. Na vervanging van dit deel, een reparatie van slechts enkele minuten, bleek de motor weer te starten en mooi rond te lopen.

Door het missen van een te groot aantal waypoints werden Tonnie en Jac door de organisatie uit de strijd genomen. Bovendien staat op het slepen door derden en het niet over de finish komen ook de definitieve straf van uitsluiting.

http://www.deijnedakar.nl(...)TwR6pBD--lY.facebook
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_106584897
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef densmee het volgende:
Uit de strijd genomen

In het bivak in San Rafael werd door de monteurs geconstateerd dat er geen sprake was van fatale motorschade. Met behulp van de computer werd uitgelezen dat de vonkversterker kapot was. Dit is een elektronisch deel dat de ontstekingsvonk verhoogt. Na vervanging van dit deel, een reparatie van slechts enkele minuten, bleek de motor weer te starten en mooi rond te lopen.

Door het missen van een te groot aantal waypoints werden Tonnie en Jac door de organisatie uit de strijd genomen. Bovendien staat op het slepen door derden en het niet over de finish komen ook de definitieve straf van uitsluiting.

http://www.deijnedakar.nl(...)TwR6pBD--lY.facebook
Pfff dat werd echt krom uitgelegd zojuist :')
pi_106585007
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Pfff dat werd echt krom uitgelegd zojuist :')
Ja het kwam over dat de organisatie de auto had uitgelezen en had gevonden dat er zo'n vonkversterker inzat en dat daardoor van Deijne niet verder mocht. :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 8 januari 2012 @ 23:44:27 #90
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_106586351
Beetje krom ja. Maar ik snap geen hol van de regels. Als je te veel waypoints mist mag je niet meer door, maar er werd net ook verteld dat sommigen een complete etappe hadden gemist, en die mogen wel door?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106586607
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Beetje krom ja. Maar ik snap geen hol van de regels. Als je te veel waypoints mist mag je niet meer door, maar er werd net ook verteld dat sommigen een complete etappe hadden gemist, en die mogen wel door?
Ook zo'n verhaal inderdaad. Maar blijkt dus ook aan rtl te liggen merk ik uit eigen ervaring met het de Deijne verhaal. Kromme halfslachtige reportages.
  zondag 8 januari 2012 @ 23:52:16 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106586710
Er wordt gewoon teveel geknipt en gemonteerd om het overzichtelijk te houden, maar voor zover ik begreep, was de hoofdreden dat ze niet gefinished waren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106588727
Eens met de posts hierboven. De regels over dit onderwerp zijn mij ook zeer onduidelijk. :?
gr gr
pi_106591645
Hanse/Mulder staat niet op de startlijst vandaag, Wevers start als 21e? Vaag allemaal...
pi_106592473
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Beetje krom ja. Maar ik snap geen hol van de regels. Als je te veel waypoints mist mag je niet meer door, maar er werd net ook verteld dat sommigen een complete etappe hadden gemist, en die mogen wel door?
Dat je niet verder mag als je niet finisht en waypoints mist vind ik logisch, maar de draai die RTL er aan gaf, was wel tenenkrommend idd. Loststaand daarvan zijn de straffen van de organisatie natuurlijk nog steeds willekeurig en had Van Deijne gewoon de verkeerde mensen op het verkeerde tijdstip tegenover zich.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_106593826
Hanse/Mulder zijn eruit,teveel waypoints gemist
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 januari 2012 @ 10:38:09 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106594215
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 06:55 schreef jpjedi het volgende:
Hanse/Mulder staat niet op de startlijst vandaag, Wevers start als 21e? Vaag allemaal...
dat Wevers vroeg start zal wel te maken hebben met een verzoek aan de organisatie. Hebben Verhoeven en Knuiman ook met succes gedaan voor de vorige etappe. Hierdoor konden ze verder naar voren starten en zo hoefden ze met het oog op de dagklassementen minder deelnemers in te halen en konden ze een goed resultaat behalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106594341
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:18 schreef Richard_ het volgende:
Hanse/Mulder zijn eruit,teveel waypoints gemist
Ja dat kan het zijn inderdaad! Maar ASO schept wel precedent op deze manier imo. Echt weer op zijn Frans :')
pi_106596663
En Franske is vertrokken *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 januari 2012 @ 12:14:59 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106596797
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Beetje krom ja. Maar ik snap geen hol van de regels. Als je te veel waypoints mist mag je niet meer door, maar er werd net ook verteld dat sommigen een complete etappe hadden gemist, en die mogen wel door?
Ik weet iig dat Van Veenendaal een etappe overgeslagen heeft omdat hij van de organisatie niet mocht starten en meteen doorgestuurd is naar de finish van de volgende etappe. Wel vreemd ja.

Te veel waypoints missen en dan uitvallen lijkt me wel logisch. Die waypoints liggen er niet voor niets. Het is om de deelnemers te helpen zich aan de route te houden en voor de organisatie om er voor te zorgen dat deelnemers geen stukken af gaan snijden wat in het rondje Copiapo wel had gekund.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')