Die hond meeslepen was anders wel een heel karwei.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Rezania, ik ben trots op je. Het was vast een hele grote stap voor je
Ja ik weet het, moest ik laatst ook doen maar je moeder is nou niet bepaald de lichtste om mee te slepenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die hond meeslepen was anders wel een heel karwei.
Moet ik natuurlijk wel een goede batterij kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gewoon zelf je batterij vervangen rez. kost een stukje minder.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik weet het, moest ik laatst ook doen maar je moeder is nou niet bepaald de lichtste om mee te slepen
Bitchquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Naakt zelfs. Niet dat je veel zag hoor, ze is fors behaard.
Sorry broerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt m'n username verkeerd getypt schat.
Ik moet om kwart voor 9 op school zijn, dus om half 7 opstaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ipv dat ik maandag om 8;25 moet beginnen, moet ik nu pas om 13;30 op school zijn![]()
bohhhh
Ik hoef pas om 12:00 op te staanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 9 op school zijn, dus om half 7 opstaan.
Nee, liever niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Rezania, ik heb iets voor je, wil je het zien?
Komt hij weer met z'n levensechte latexversie van Knetterkrankjorum.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Rezania, ik heb iets voor je, wil je het zien?
Ik show het lekker tochquote:
SPOILER: Alleen Rezania zal dit leuk vinden, ik zal niet klikken als ik jou was en doe je het wel dan moet je niet zeuren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik show het lekker tochSPOILER: Alleen Rezania zal dit leuk vinden, ik zal niet klikken als ik jou was en doe je het wel dan moet je niet zeuren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kom jij daar aan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Niks gestoord, heb je gezien hoe groot het verschil tussen plaatsen daar is?quote:
Wtf je quote nu iets van bijna een dag oudquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks gestoord, heb je gezien hoe groot het verschil tussen plaatsen daar is?
Spytool ftw.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:55 schreef coban het volgende:
[..]
Wtf je quote nu iets van bijna een dag oud
Ik wilde net posten: spytool much? mjaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spytool ftw.Ik had het gisteren blijkbaar gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |